-Kas nutiko?? Ko taip rėkauji??
- Kviesk Madeiza!!Šatri padususi ir išbalusi vos sugebėjo papasakoti savo broliui ir geriausiai draugei ką ji nugirdo.
Madeiza ir Sonis susižvalgė po jos pasakojimo, lyg svarstytu ką daryti ir kaip reaguoti..
-Jei reikia angelo pagalbos...-galiausiai pratarė Sonis.
- Mum reikia tiesos ir angelo...- pataisė jį Madeiza.
Šatri supyko.
- Tai tu manimi netiki??!!
- Ne. Aš tavimi tikiu. Tu tikrai galėjai tai nugisti. Bet mum reikia sužinoti ar Hadas nemelavo Tėjai ir ar jis tikrai ketina tai padaryti.
Šatri suprunkštė ir tarė:
- Ir kaip gi mes tai padarysime?? Tiesos seruma gal kokį turite??
Sonis susiraukė ir keista veido išraiška atsisuko į savo merginą, o šioji papurtė galvą.
- Mirtingųjų rašliavos, kaip priversti žmogų sakyti tiesą. Pagal juos burtininkas ar kitas magiškas padaras turi pasigaminęs kažkokio gėralo, kurio sugirdę žmogui, gali ištraukti iš jo viską ką nori žinoti ir tai bus tiesa.
- Kietai.- palingavo galva Sonis- Šatri, ką žinai apie Olimpo dievus??
Ir čia Šatri paraitojo rankoves. Jai antikos laikotarpio temos labai patiko.
Šatri labai greitai išvardino visus Olimpo dievus ir deives. Kai kurių net sūnus ir tėvus ir išbėrė kelias legendas.
- O siaube- galiausiai tarė Madeiza- mažoka. Tikėjausi daugiau.- Šatri susiraukė, bet Madeiza neleido draugei įsiterpti- Soni, tu nori jai papasakoti??
- Žinoma. Taigi, Šatri, išsitrauk savo istorijos sąsiuvinį. Pirmiausia ką turi žinoti tai, kad angelų pasaulis yra truputėlį žemiau negu Olimpas. Olimpo dievai gyvena jau nuo neatmenamų laikų, bet apie juos sužinojo tik antikos laikotarpiu. Kadangi jie labai ilgai gyvena- jie daug ką pamiršdavo, todėl kiekvienas Olimpietis pradėjo rašyti dienoraštį. Ten jie surašo svarbiausius savo gyvenimo įvykius ir planus. Kaip žinai mūsų tėvas taipogi Olimpietis. Jis irgi turi dienoraštį.
Šatri išpūtė akis.
- Mum reikia povogti jo dienoraštį.
Madeiza linktelėjo ir staiga pasigirdo rakinamų durų garsas. Šatri žinojo, kad tai tėvas. Jis buvo žadėjąs užsukti ir atnešti vakarienę, bet mergina jo bijojo. Madeiza staigiai atsisuko į draugę.
- Nebijok. Prisimink laikus kai norėjai tapti aktore. Dabar tavo vaidmuo drąsi dukra pasitinka savo tėvą po nugirsto įtartino pokalbio.
Šatri linktelėjo, o tuo metu įėjo Hadas su rankomis pilnomis picos ir kolos. O už jo ėjo Tėja.
Šatri nusyšypsojo tėvui. Ji labai stengėsi pasirodyti normali ir neįtartina, bet ji velniškai bijojo jo.
- Žinot ką, aš nesu alkana. Visai norėčiau nueiti į klubą ir atidirbti savo pamainą. Aš jau bėgu.
Ir ji nelaukusi atsakymo staigiai bėgo pro duris.
,,Turiu nusigauti į jo kabinetą"
YOU ARE READING
Hado duktė
FantasyMergina visą savo gyvenima neturejo tėvų ir turėjo praleisti našlaičių prieglaudoje, vienintelis žmogus kuris buvo šalia jos- jos geriausia draugė. Tačiau sukakus 18 ji sulaukia netikėtos dovanos iš tėvo...gal net kiek keistos..... Mergina pradeda n...