Šatri grįžo pas Madeiza.
-Kas tas vyras?
Tai buvo pirmas saugotojos klausimas.Šatri pamanė, kad geriau būtų nesakyti kas jis toks ir ką jis žadėjo padaryti, tad mergina nesismulkindama atsakė:
- Parduotuvės savininkas.
-Ko jis norėjo?
- Paklausti ko aš norėjau.Madeiza šaltu veidu atsiauko į Šatri.
- Aš žinau, kad tu žinai, kad jis krites angelas. Tik nesuprantu kodėl nori nuo manęs tai nuslėpti? Tu manimi nepasitiki?
-Nežinau, Madeiza, ar turėčiau tavimi pasitikėti. Tu visą mano gyvenimą man melavai...
-Visai ne melavau, o tik nuslėpiau tiesą. Be to, Sonis man pasakė apie savo planus tau. Aš žinau, kad jis nori angelo kuris tau padėtų lavinti tavo angeliškas galias. Ir žinau, kad jis nori valdyti požemių pasaulį. Bet...
Ši kartą Madeizą pertraukė atšiaurus Šatri balsas.
- Bet tu ir mano tėvas norite, kad aš valdyčiau požemius.
Draugė papurtė galvą
-Bet viskas priklauso nuo tavęs. Ar tu norėsi įvaldyti angelo galias. Aš TAVO sergėtoja. Aš visad su tavimi. Visad tavo pusėje.
Šatri ilgai žiūrėjo į Madeizą. Ji šitiek metų laikė šia merginą visiškai kitu žmogumi, kaip ji gali pasitikėti ja dabar?
Bet jos brolis ja pasitiki.
-Pakalbėsime su Soniu dėl jo. Tik su broliu ir tavim ten grįšiu. Vis dėl to, juk nepažįstu šio angelo....
Saugotoja linktelėjo ir jos patraukė apsipirkinėti.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Šatri atvyko į tėvo klubą. Ji nujautė, kad jai reikia nueiti pas tėvą. Kažkas jei vis nedavė ramybės.
Ji tikėjosi, kad nuėjusi ji suras visus atsakymus. Bet ji net nežinojo klausimų.
Priėjusi tėvo kabinetą Šatri išgirdo kaip tėvas ir Tėja šnekėjosi:
-Mažuti, kuo ta mažvaikė tokia svarbi?
- Tėja, Tėja, Tėja...prisiekiu kiekvieną diena daraisi vis kvailesnė. Šatri sunaikins angelų miestą ir pagaliau ši žemė priklausys man.
Šatri įsiklausė.
- Ji to nesugebės. Ji nevykusi. Jai net žmogaus nužudyti normaliai neišeina. Ką jau kalbėti apie visą angelų miestą. Palik mergiotę ramybeje ir skirk savo mėgstamiausiai demonei šiek tiek laiko.
Hadas įniršo. Jis stipriai trinktelėjo rankas į savo stalą ir Šatri lengvai pamatyti kaip jo akys užsidega raudonai.
O tai jis moka padaryti.
- Paklausyk atidžiai ,dulkių krūva tu. Aš tos mergiotės motiną neveltui merginau ir galiausiai suviliojau, po to laikiau su savimi daugiau kaip 2 metus, tik tam, kad tas padaras kuris yra mano dukra nesugebėtų sunaikinti angelų šalies. O ne, brangute, tai buvo suplanuota. Man atsibodo dalintis mirusiom sielom su angelais. Aš noriu visko sau. Ir tik ta mergiotė gali tai padaryt.
Tėja taip pas pasirėmė rankomis į stalą.
- Mergiotei nesigauna. Mergiotė nemoka.
-Tai kam tada esi tu?
Kilstelėjo antakį Hadas-Paklausyk ,Tėja, aš nužudžiau Šatri motiną ir palikau ją demonams iš kart kai ji suprato apie mano kėslus ir paslėpė dukrą. 18 metų laukiau kol galėsiu vykdyti savo planus. Dabar sėdžiu ir meluoju tai mergiotei ir jos saugotojai ir DAR savo sūnui. Jei tu nesugebėsi išmokyti jos nugriauti suknistą angelų miestą. Tu žinai kaip aš kankinu demonus...
Tėja jau kelintą syk nurijo seiles ir paklausė:
- O kas po to kai ji nuvers angelų miestą.
Hadas garsiai nusijuokė.
-Atsikratysiu jos.
Šatri atsitraukė nuo durų ir patyliukais pasileido pas Sonį. ,,Oi velniai, velniukai ir velniukyne, kur aš įsipainiojau?"
Ji bėgo per visą miestelį iki savo buto kur buvo apsigyvenusi su Soniu ir Madeiza ir įgriuvo pro duris.
-SONI!!!!!!!!
SVEIKI VISI!!! Žinau, kad senokai kėliau tai prašau. Kadangi ryt rugsėjo 1 tik norėjau užjausti tuos kurie labai nelaukė šios dienos, brangieji, aš jus puikiai suprantu ir man karantinas buvo pats geriausias dalykas nutikes mano gyvenime 🥂😏😂.
Na, o tie kurie džiaugiasi gryžė į savo darbus ar mokyklas, sveikinu JUS. Ir prašau paaiškinkite mum kurie nesidžiaugia kas ten tokio faino? Bus LABAI įdomu išgirsti/paskaityti
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hado duktė
ФэнтезиMergina visą savo gyvenima neturejo tėvų ir turėjo praleisti našlaičių prieglaudoje, vienintelis žmogus kuris buvo šalia jos- jos geriausia draugė. Tačiau sukakus 18 ji sulaukia netikėtos dovanos iš tėvo...gal net kiek keistos..... Mergina pradeda n...