Domů jsem dojela přesně za hodinu. Pořád jsem nechápala, že mě slyšel a viděl hrát ten slavný Liam Payne a dokonce mi nabídl práci. Teda možná. Jestli vyjde, bude to nejen pro mě, ale i pro moji rodinu obrovské štěstí. Měli bychom zase o trošku víc peněz, možná bych si i vydělala na novou kytaru.
Cestou domů jsem se musela několikrát štípnout, jestli to není jen sen, ale díky tomu, že to bolelo jsem usoudila, že není.
,,Jsem doma!" zakřičela jsem, když jsem vešla do našeho bytu v paneláku na okraji Londýna.
,,Ahoj Cassidy! Tak co, jak jsi se dneska měla?" zeptala se mě máma, která právě podle všeho ohřívala večeři.
,,Vlastně skvěle. Budeš koukat, až ti řeknu, co se mi dneska stalo. Možná budu mít práci." řekla jsem radostně, ale máma se zas tak šťastně netvářila.
,,Práci? Seš si jistá?Právě jsi odmaturovala. No každopádně si to ráda poslechnu. Dám ti večeři, jo?" ani jsem nemusela odpovídat, protože se na mě usmála, rovnou se zvedla a šla mi nandat jídlo .
,,Dneska jsem jako skoro každej den hrála v centru a víš co? Slyšel mě Liam Payne, to je jeden z té kapely, od kterých hraju písničky a-"
,,Jo ty myslíš ty One...jak, že se jmenují ?" přerušila mě mamka a položila přede mě talíř plný špaget.
,,Jmenují se One Direction. No a já jsem teda dohrála, sklidila si věci a že jako půjdu domů když mě zastavil ten Liam s tím, že hledají kytaristu a že jak mě slyšel tak si říkal, že bych se na to skvěle hodila. Ještě to není jistý, ale je možný, že bych mohla být kytaristkou u One Direction."
,,Zlato, to je skvělý." začala se rozplývat máma.,,Ale jak zjistíš jestli tu práci budeš mít, nebo ne?
,,To je jednoduchý, s Liamem jsme si vyměnili telefonní čísla a on mi pak zavolá, jak to probere s klukama."
,,Tak to ti držím palce. Ale teď už jez, ať ti to nevychladne." řekla mi nakonec máma a já se už nesmírně hladová pustila do jídla.U jídla mě nakonec vyrušila ještě Heather, kterou hrozně zajímalo, co se mi tak úžasného stalo, že jsem přišla domů o dost později než normálně. Ona 1D ráda nemá, ale jako skvělá starší sestra byla šťastná,že mám takovou šanci. Těšila jsem se až to řeknu taky tátovi, ale ten byl ještě v práci.
Byla už noc, když jsem se rozhodla jít spát. Dneska byl dlouhej den a já se chci aspoň trochu vyspat. Šla jsem si zrovna lehnout, když mi začal zvonit mobil. Otráveně jsem se podívala na mobil, kdo mi to volá takhle pozdě v noci, ale pocit otrávenosti přešel hned, jak jsem si přečetla jméno volajícího. Na displeji stálo jméno Liam Payne. Proč mi sakra volá tak pozdě? Dvakrát jsem se zhluboka nadechla a vydechla, jednou jsem se ještě radši štípla, abych věděla, že se to opravdu děje a hovor zvedla.
,,Ahoj, proč mi voláš tak pozdě v noci?"
,,Čau, nevěděl jsem jestli spíš nebo ne, ale nakonec jsem ti zkusil zavolat."
,,No jak vidíš tak nespím, co teda potřebuješ?"
,,Bavil jsem se s klukama o tom, jestli bys nemohla být naší kytaristkou."
,,No a jaký je verdikt?"
,,Byli trošku skeptičtí, protože tě neslyšeli, ale nakonec Harryho napadlo, že bys nám někdy mohla přijet zahrát, my, respektivě oni, by to posoudili a pak by se rozhodlo jestli tě bereme, nebo ne."
,,To zní v pohodě, klidně přijedu. Kdy bych teda měla přijet?"
,,Říkali jsme si, že zítra, hodilo by se ti to?"
,,Zítra je sobota, takže klidně. Nebudu přece měnit harmonogram slavným One Direction." nad tím jsme se oba zasmáli.
,,Dobře tak zítra ve tři, v našem nahrávacím studiu, jo? Hlavně si nezapomeň kytaru."
,,Jasně, budu tam."
,,Tak domluveno, ahoj a zítra."
,,Ahoj, těším se." odpověděla jsem, šla si lehnout a o pár minut později už jsem spala.Ráno jsem se probudila a koukla se na mobil. Bylo 8:09, na mě celkem dost brzo. Jo, jsem přesně ten člověk, který si rád přispí. Chvilku jsem projížděla sociální sítě a vzpomněla si, co se stalo v noci. Dneska jedu zahrát klukům z One Direction a prakticky se rozhodne o mém osudu na pár příštích měsíců. Rychle jsem vysřelila z postele a utíkala do kuchyně, abych to všem řekla.
Jak jsem předpokládala byli tam všichni a právě snídali.
,,Dobré ráno." pozdravila jsem všechny.
,,Dobré, jak jsi se vyspala Cass?" zeptal se mě táta a já byla ráda, že ho konečně vidím.
,,Dobře, ale mnohem lepší je to, co na mě dneska čeká."
,,A co to bude?" zeptala se máma.
,,Jedu zahrát klukům z One Direction!"odpověděla jsem a přitom zářila radostí.
,,Lauro, to je to o čem jsi mi říkala?"zeptal se táta mámy.
,,Jo, ale o tom, že jim jede Cass dneska zahrát jsem nevěděla." odpověděla mu máma a já jsem ji v ten moment maličko proklínala za to, že jsem to tátovi neřekla sama.
,,Nojo, to je pro nás novinka." vložila se do toho Heather.
,,Včera v noci, když jsem šla spát mi volal Liam, jestli bych jim nemohla jet dneska zahrát a oni by se na základě toho rozhodli, jestli mě vezmou, nebo ne. A tak jsem na to kývla."vyprávěla jsem a při tom si na rohlík mazala máslo.
,,To je skvělý, všichni ti držíme palce." řekl táta.
,,Díky. Já se najím a půjdu chvilku ještě trénovat. Musím být ve tři u studia, kde nahrávají."Ještě jsme se chvilku bavili, já dojedla a šla trénovat.
Je to tady. Stojím před nahrávacím studiem s kytarou na zádech a malou taškou na rameni. V tu chvíli jsem si vzpomněla na jednu věc ze základky...
...,,Ty a něčeho dosáhnout? To je snad vtip ne? Ty jednou skončíš někde pod mostem, nic neumíš."po této větě mě Lucy kopla do břicha a odešla.
,,Jednou ti ukážu, čeho jsem dokázala dosáhnout." řekla jsem si pro sebe, ale potom jsem už jen cítila bolest...Zazvonila jsem, prsty se mi přitom klepaly, jak jsem byla nervózní. Z dveří vyšel postarší pán a zeptal se mě, co potřebuju. Odpověděla jsem mu, že jdu za One Direction, kteří by tu měli být jenomže on mě odbyl tím, že o nikom, kdo by za nimi měl přijít neví. Ajaj, problémky hned na začátku.
,,Ale vy mě musíte pustit."protestovala jsem.
,,Je mi líto, ale o nikom nevím." řekl a chystal se zavřít dveře.
,,Jmenuji se Cassidy Pannerová!"stihla jsem ještě zakřičet. Vtom se zevnitř ozval mně už povědomý hlas.
,,To je Cassidy Pannerová?" zeptal se hlas ve,kterém jsem poznala mého nového kamaráda nebo vlastně možná kolegu, já vlastně nevím.
,,Jo a co já s tím?" odpověděl mu ten nepříjemný vrátný.
,,Pusťte ji, čekáme tady právě na ni." řekl Liam a dveře se otevřely.
,,Ahoj. " řekla jsem mu a prošla kolem vrátného dovnitř. Chtěla jsem se zastavit, ale Liam mi ukázal, že mám jít za ním.
,,Ahoj, jak se máš?" zeptal se.
,,Dobrý, ale jsem trochu nervózní."
,,Buď v pohodě. Kluci jsou v chillu a navíc potom, co jsem včera slyšel je jasný, že tě vezmeme. Takže se můžeš začít seznamovat." řekl a trochu se zasmál.Chvilku jsme šli chodbou, až jsme došli do nahrávací místnosti.
,,Kluci, tak tady ji máme, tohle je Cassidy Pannerová."představil mě.
,,Ahoj, já jsem Cassidy."řekla jsem jenom, ale nakonec pokračovala.
,,Vy se představovat nemusíte, hraju vaše písničky, takže vím, kdo jste."
,,Rádi tě poznávámey jsme zvědaví jestli budeš opravdu tak dobrá, jak nám tady Liam říkal." chopil se slova Harry.
,,No, sice nevím, co vám tady o mně říkal, ale snad se vám to bude líbit. Každopádně by to pro mě hodně znamenalo pro vás hrát."Rychle jsem si sundala bundu a vytáhla si kytaru, kterou jsem si už doma naladila. Všimla jsem si, že se po ní díval Niall, co vím tak taky hraje.
,,Myslím, že můžu začít." řekla jsem.,,Co byste chtěli slyšet jako první?" zeptala jsem se ještě.
,,Co umíš?" zeptal se mě Louis.
,,Většinu vašich písniček, nějakou vybertem"odpověděla jsem a čekala, co vyberou. Chvilku se radili, ale nakonec mi Harry řekla ať zkusím Little Things.
Já jen přikývla a začala hrát.Dohrála, jsem a čekala, co na to řeknou. Trochu jsem se zhrozila, když jsem viděla, že jsou jako němí, jenomže oni mi začali tleskat.
,,Tyjo, čekal jsem ledacos, ale to,nže budeš takhle dobrá to teda ne." řekl mi obdivně Niall.,,Zkus třeba ještě Happily." dodal. Já jen začla hrát.,,Seš fakt dobrá Cassidy. Myslím, že se s klukama ani nemusíme radit, bereme tě hned." řekl Zayn jakmile jsem dohrála a ostatní přikyvovali.
,,Fakt?" řekla jsem a málem jsem si ani neuvědomila, že jsem začla brečet.,,Moc děkuju." dodala jsem ještě.
,,Nebreeeč, zasloužila sis to." Řekl Harry a já v tu chvíli byla opravdu šťastná.Ahoj lidi,je tady druhá část, doufám že se líbí. Je trochu delší, ale snad to nevadí 😉. Jak si myslíte, že se bude příběh Cassidy vyvíjet dál?
Budu se těšit u další částiXoxo Caroline 💞
ČTEŠ
Over again
FanfictionŘíká se, že všechno zlé je pro něco dobré. Někdo to považuje jen za takovou tu věc, kterou vám rodiče jako malým říkali, když se vám něco stalo a vy s toho byli smutní. Já si to myslela také, tedy aspoň do té doby, než se toto klišé stalo v mém živo...