13.Zase jedno krásné probuzení a zabití pavouka

169 8 0
                                    

...zvuk skřípajích starých dveří...děsivý smích...křik...

,,Co je...."vymršila jsem se se zrychlením dýcháním a tepem ještě v polospánku do sedu, když jsem vedle ucha uslyšela zvuk jako z nějakého hororu.
,,Já vás zabiju." řekla jsem když jsem konečně pořádně otevřela oči a uviděla vedle mé postele pět kluků, kteří se smáli.
,,Taky ti přejeme dobré ráno."usmál se Harry, který si právě vypínal mobil, ze kterého pouštěl ten hororový zvuk.
,,Kdybyste mi aspoň dali k uchu nějakou normální melodii a ne něco z hororu."dělala jsem na oko naštvanou.
,,No já si teda myslím, že jsme tě vzbudili krásně."ozval se Louis, který se stále ještě smál.
,,Jo, tak to si počkej, než tě takhle někdy vzbudím já."vrátila jsem mu to.,,Kolik je vlastně hodin?" zeptala jsem se už perfektně probuzená.
,,Za dvě minuty přesně sedm."oznámil mi Liam.
,,Tak to vám pěkně děkuju."plácla jsem sebou zpátky na postel.,,Proč mě budíte tak brzo?"
,,Vlastně jen tak. My se vzbudili už před hodinou tak buď v klidu. Jo a kdyžtak máš dole nachystanou snídani, tak pak za náma přijď."uchechtl se Louis a společně s ostatníma se otočil a šli dolů.

Potom, co zmizeli jsem se převlékla a šla za nima.

,,No jo, vyspaná do růžova."zasmál se Niall, jakmile jsem vstoupila do obýváku a posadila se ke stolu, abych se najedla.
,,Haha, moc vtipný."odpověděla jsem mu, zatímco jsem zívala.,,Jaktože vlastně snídáme tady a ne v aréně?"zajímalo mě.
,,My pořádně taky nevíme, víme jenom to, že autobus v noci vjel do nějaký dlouhý kolony a tak do Edinburghu přijedeme až za hodinu."vysvětlil mně Liam a pokrčil rameny, já si mezitím kousla do chleba s máslem a šunkou.

,,Hele lidi tohle by jste měli vidět."ozval se po chvilce Zayn, který koukal do mobilu.
,,One Direction viděni po svém prvním koncertu letošního turné, jak s nimi do autobusu nasedá jejich kytaristka Cassidy Pannerová...."vzal si Louis od Zayna mobil a přečetl nám titulek nějaké zprávy z internetu.
,,Tady tu fotku nejspíš vyfotili ti fanoušci, který jsme viděli, při tom, jak jsme utíkali do autobusu."ukázala jsem na fotku pod titulkem a Louis pokračoval ve čtení článku.
,,...Všechny by nás zajímalo, proč Cassidy Pannerová vstupovala s One Direction do jejich soukromého autobusu a ne do autobusu s kapelou. Je někdo ze zpěváků snad s kytaristkou něco víc, než jen kamarád?Má to, že s nimi očividně obývá jejich autobus nějaký speciální důvod? Necháme se překvapit." Louis dočetl článek a my se rozhodli, že natočíme na Instagram storíčko, ve kterém to fanouškům vysvětlíme.

,,Ahoj lidi!"pozdravil do kamery Liam.,,Právě jsme na cestě do Edindurghu a potřebujeme vám něco vysvětlit."
,,Právě jsme si přečetli článek, u kterého je i fotka nás a Cass, jak běžíme do autobusu a jelikož se vyrojili různé spekulace okolo různých věcí, rozhodli jsme vám říct, jak to všechno je."navázal na Liama Harry.
,,Pravda je taková, že Cassidy s náma opravdu "bydlí " v našem autobusu, protože se už nevešla do toho s kapelou. A ne, opravdu s nikým z nás nic nemá." vysvětlil lidem Zayn.
,,Moc doufáme, že se máte fajn a že -Tomlinsone nech toho!" zakřičela jsem na Louiho, když mě rozcuchal vlasy .
,,No prostě ahoj!" dokončil to za mě se smíchem Niall a Liam následně storiečko nahrál na Ig. Potom, co jsem si nějak dala vlasy do pořádku jsem se rozhodla napsat Jas o tom, co mi dneska ráno kluci provedli.

Já: Hádej ,co se mi stalo
Jas:Chodíš s někým z kluků!
Já: Ne to fakt ne
Ráno mě kluci probudili tím, že mi dali k uchu nahlas puštěný zvuk z hororu
Jsem málem dostala infarkt
Jas: Kámo, musím letět, ale večer si zavoláme a pořádně mi to popíšeš
Já : Jasný, utíkej 😉

Chvilku po osmé hodině jsme přijeli do Edinburghu. Celý den probíhal v poklidu, zkoušeli jsme, blbli jsme a tak podobně ( a tentokrát jsme v aréně našli i segwaye). Večer už, ale přišel další koncert. Tentokrát už jsem nebyla tak moc nervózní, ale stejně.

Over againKde žijí příběhy. Začni objevovat