Kdybych při dnešním letu do San Francisca neusla, asi by byl jako za trest. Proč? Ono se vlastně nic moc nedělo, pokud nepočítám to, že Liam cosi dělal na notebooku, v uších sluchátka a pořád si volal střídavě kluky k sobě, aby se na něco podívali. Když jsem se jich zeptala, co tam mají, že to chci taky vidět, akorát mi řekli, že to není nic pro mě a tak jsem si do uší pustila písničky a nakonec usla, tentokrát ne na Niallově rameni, ale jenom v mém sedadle, protože Niall byl v tu chvíli u Liama.
,,Konečně postel."spadla jsem do postele, když jsme se dostali na pokoj. Na recepci byl totiž problém s tím, že zítra přijede moje rodina a Jas a budou ubytování ve stejném hotelu jako my, akorát v jiné části, a na recepci byl nějaký zmatený chlap, který nevěděl, které pokoje nám má dát.
,,Těšíš se na zítřek?"zeptal se mě Niall, který se momentálně přehraboval v kufru.
,,Ani nevíš, jak moc. Ale ještě víc se těším na pozítří."usmála jsem se.
,,No jo, máš narozeniny."
,,Přesně! A budu je slavit v té nejlepší společnosti. Jenom je trochu škoda, že máme koncert a tak nebudu moci být s rodinou."
,,Ale zítra budete spolu trávit celý den, ne?"
,,Jo, přesně. Co budete vlastně dělat vy?"zvedla jsem se a vydala se ke kufru, ze kterého si vyndala kosmetickou taštičku a vyndala z ní malou nádobku s pleťovou maskou, kterou mi dala před nějakou dobou Jas a já ji ještě nepoužila, ale teď na to přišla ta správná chvíle.
,,Ještě nevíme, buď se půjdeme projít do města, pojedeme se kouknout do arény nebo zůstaneme tady."pokrčil rameny.,,Co to děláš?"došel ke mně a objal mě zezadu.
,,Patlám si na obličej tady tu masku. Dostala jsem ji od Jas, ale ještě jsem ji nevyzkoušela. Chceš taky?"otočila jsem se na něj.
,,A to mě udělá jako hezčího, jestli to chápu dobře ?"
,,Ty seš hezkej dost. Ale jo, prakticky by mělo."
,,Tak jo, ať jsem ještě hezčí."
,,Nech toho." zasmála jsem se a prvně si dodělala masku sobě a pak ji namazala na obličej i Niallovi.,,No jo, hned si připadám krásnější."podíval se na sebe v zrcadle, když jsme si masky smyli.
,,Seš nějakej moc egoistickej. A co jako já, mně nic neřekneš ?"zasmála jsem se.
,,Ty bys nic takového nepotřebovala, protože seš ta nejnádhernější holka na planetě."
,,Nepřeháněj, jo?"stihla jsem ještě říct, než se mi přitiskl na rty.Další den
Momentálně sedíme s Niallem v autě, kterým normálně jezdíme s klukama do arény, a jedeme na letiště vyzvednout moji rodinu s Jas. Niall měl obrovské štěstí, že mohl jet se mnou, jelikož v autě sedm míst a osob, které přiletí jsou čtyři plus já s Niallem a Paul, který řídí.
,,Za chvilku by tady měli být."podívala jsem se na mobil a vzápětí na Nialla, Paul na nás čekal na parkovišti.
,,Nejsou tamto oni?"zeptal se mě po chvilce Niall a ukázal někam před sebe.
,,Jo, máš pravdu, jsou to oni."rozzářily se mi oči a my se jim vydali naproti. Musela jsem se zasmát, když Jas zakopla o kolečko svého kufru a Heather ji musela chytit, aby nespadla.
,,Ahoj!"zakřičela jsem na ně s úsměvem, když si nás s Niallem taky všimli.
,,Cass!"zakřičela jako první Jas a přiběhla ke mně. Než k nám došla i moje rodina, která tak nespěchala, s Jas jsme se obajaly a ona objala ještě i Nialla.S mojí rodinou jsme se pozdravili, Niall se seznámil s tátou a mohli jsme jet na hotel. Zatímco Jas se snažila krotit, aby se nade mnou a Niallem úplně neroztekla, ségra jen s úžasem v očích sledovala San Francisco za oknem auta, máma pořád nemohla uvěřit, že je v Americe a táta se o něčem bavil s Niallem.
Když jsme dojeli na hotel, výprava, kterou jsme vyzvedli na letišti si vzala na recepci karty k pokojům a šli si vybalit. Já šla s nimi, zatímco Niall se od nás odpojil a šel do našeho pokoje.
,,Nechceš se teď jít podívat za klukama?"zeptala jsem se Jas, když jsem byla s ji v jejím a mé ségry pokoji.
,,Ráda je uvidím."výskla a rovnou se hnala ke dveřím a já za ní.
ČTEŠ
Over again
FanfictionŘíká se, že všechno zlé je pro něco dobré. Někdo to považuje jen za takovou tu věc, kterou vám rodiče jako malým říkali, když se vám něco stalo a vy s toho byli smutní. Já si to myslela také, tedy aspoň do té doby, než se toto klišé stalo v mém živo...