4.Messengerová skupina a nákupák

241 8 0
                                    

Ráno jsem se probudila před desátou. Taky co čekat, když jsem šla včera spát totálně vyfluslá a pozdě. Jako první jsem vzala do ruky mobil a udivilo mě, že na něm svítí bíla kontrolka označující, to, že mi přišla zpráva. Jediný člověk, který mě napadl, že by mi mohl napsat byla Jasmine, moje jediná kamarádka a asi jedinej člověk na škole, kterýmu bylo jedno, že jsem chudá a nemám např. značkový oblečení.

Odemčela jsem tedy mobil a málem mi vypadly oči z důlků, když jsem viděla, co mi přišlo.

Byl/a jste přidán/a do skupiny One direction+1😂 členem Liam Payne, čas přidání 1:18

Okej, Liam v jednu ráno tvořil skupinu na messengeru? Hned jsem tedy do té skupiny napsala.

Já: Tak to jsem teda nečekala, že budu mít s váma na messengeru skupinu

A ještě tak pozdě v noci😂

Liam:No tak jsem nemohl usnout no😂

Já: Počkat, mám nápad

Napsala jsem, nečekala na odpověď a rovnou nastavila na profilovku skupiny tu fotku ze včerejška(jo, cpu ji teď všude a to jsme ji vyfotili prakticky teprve před několika hodinama).

Já: Myslím, že lepší
Harry:Dobrej nápad 👌

Po této zprávě jsem ještě rychle projela Instagram a Twitter a pak už nechala mobil mobilem, jelikož jsem už měla hroznej hlad. Jakmile jsem vyšla z pokoje a zavřela za sebou dveře, narazila jsem na Heather.

,,No dobré ráno." pozdravila mě a zasmála se.

,,Dobré, dobré. Jdu se nasnídat, ale pak ti povím všechno, co se včera stalo." odpověděla jsem a usmála se, když se mi v hlavě promítlo všechno, co se včera stalo.

,,I když mě to moc nezajímá, protože ti kluci, tak si to ráda poslechnu."jo, moje ségra One Direction nemá ráda, ale naštěstí je vyloženě nesnáší, akorát se jí prostě nelíbí jejich hudba.

,,Jen se těš." ještě jsem odpověděla při tom, když jsem pokračovala na cestě do kuchyně.

Na snídani jsem si dala jenom müsli s jogurtem a jak jsem potom zjistila, tak rodiče jeli na nákup. Po snídani jsem se převléct, vykonat ranní hygienu a svoje hnědé vlasy si spletla do copu. Potom jsem už přešla jen ke své kytaře, která ležela na zemi ještě v pouzdře,nprotože jsem ji včera večer zapomněla vyndat. Kytaru jsem tedy vyndala a protože jsem ji měla lehce rozladěnou naladila. Následně už jsem začala trénovat. Zahrála jsem pár písniček ,když mě napadla jedna věc. Přešla jsem k posteli, na které ležel můj mobil, vyfotila jsem se s kytarou a fotku poslala klukům do skupiny. Připojila jsem ještě popisek Tak už trénuju. Skoro hned na to mi přišla odpověď.

Niall: My taky

U odpovědi byla i fotka, selfie, které očividně vyfotil Niall a byli na ní kluci.

Já:Tak hezky nahrávejte, ať máme na tom turné potom, co hrát 😂

Odepsala jsem a šla dál trénovat.

Nastala čtvrtá hodina odpoledne, když jsem vystoupila z autobusu v centru Londýna a čekala na Jasmine, se kterou jsme chtěli jít na nákupy. Lépe řečeno ona šla nakupovat a já šla s ní jenom jako takový poradce, ale aspoň jsme si tak mohly pokecat.

,,Ahoooj!" rozeběhla jsem se k ní ,když vystoupila z autobusu.

,,Caaaass!"zakřičela Jasmine a taky se rozeběhla. Když jsme k sobě doběhli, tak jsme do sebe narazily asi trochu víc, než bychom chtěly a spadly jsme na zem. Tak jsme tam tak ležely a smály se až nám vlastně došlo, že jsme chtěly jít nakupovat.

,,Tak povídej, co jsi mi tak moc chtěla říct."zeptala se Jas ,když jsme se procházely po nákupáku. Já jsem jí tedy vše řekla a ukázala jí i tu fotku. Jas má stejně jako já ráda písničky od kluků a tak z toho byla úplně paf. Procházely jsme všechny možný obchody, když mně cinkl mobil upozorňující na novou zprávu. Podívala jsem se tedy, kdo píše.

,,Hele zrovna mi píšou kluci." řekla jsem se smíchem směrem k Jasmine, která si právě vybírala nový svetr.

,,Ukaž!" přiřítila se ke mně a mobil mi prakticky vytrhla z rukou.

,,Hej, já se chci podívat, který z nich mi píše!" pokárala jsem ji a obě jsme se zase rozesmály. Vrátila mi tedy mobil zpátky a pod jejím dohledem jsem si skupinu rozklikla. Poslali mi video jak zpívají písničku Over again, protože ví, že je to jedna z mých nejoblíbenějších.

,,Aww, to je sladký."rozplívala se Jas během toho, co jsme se dívaly na video a během toho s nima zpívaly. Jo lidi v obchodě se na nás dívali velice zajímavě.

,,Jo, ale kdybys věděla, jací jsou to retardi, tak by ses spíš smála."odpověděla jsem ji.

Uběhl zbytek odpoledne a já přijela domů. S Jasmine jsme si to dneska opravdu užily. Probraly jsme toho hrozně moc(ale nejvíc 1D, že jo). Jas si nakonec koupila jeden žlutý svetr, který krásně ladil k její tmavší pleti a jedny džíny. Proč říkám tmavší pleti? Je původem jihoameričanka, ale už od dvou let žije v Británii a je to ten nejupřímější(což je občas i na škodu), nejlaskavější a taky nejpotrhlejší člověk, kterýho znám.

Večer jsme si ještě psali s klukama a dohodli se, že jak mi zítra skončí směna v knihkupectví, tak někam zajdeme. Stejně mně, ale pořád nejde do hlavy, jak to, že se dobrovolně baví s holkou, jako jsem já, klidně s ní někam zajdou a jěště k tomu ji naberou jako kytaristku. Jo a taky, už jsem říkala jak je boží, že jako knihomolka mám brigádu v knihkupectví? Ne? Tak to říkám teď.

A aby toho nebylo málo,tak když přišel dneska táta z práce, tak nám všem oznámil, že bude dostávat víc zaplaceno. To je jedna z těch nejlepších zpráv za poslední dobu.

Vypadá to, že se budeme mít zase o něco líp. Je skvělý, že se mi teď děje v životě tolik skvělých věcí, ale na druhou stranu se trochu bojím, že si to u mě zase život nějak vybere.

Ať se, ale stane, co se má stát, já mám teď úžasný nový kamarády, jednu skvělou kamarádku a milující rodinu. Nic víc nepotřebuju.

Ahojky, tak tady máme další část.Vím, že je o něco kratší a celkem o ničem, ale máme tady aspoň novou postavu v podobě nejlepší Cassiné trhlé kamarádce Jasmine. Doufám,že se líbí
Xoxo Caroline💞

Over againKde žijí příběhy. Začni objevovat