9.Vánoce před Vánoci

188 10 0
                                    

,,Jé, ahoj, pojďte dovnitř."otevřely se dveře a v nich stál Niall, který měl na sobě vánoční svetr a na hlavě santovskou čepici.
,,Ahoj."usmály jsme se, když jsme vstupovaly.
,,Tyjo, Cass, ty toho netáhneš teda málo."zasmál se Niall.,,Ukaž něco ti vezmu." řekl a chtěl mi sebrat krabici s cukrovím.
,,Ne na to ani nesahej."pootočila jsem se, aby si krabici nemohl vzít.,,Můžeš mi vzít tohle," ukázala jsem mu rameno, na kterém jsem měla danou kytaru, kterou mi následně z ramene vzal.,,a tohle."dala jsem mu ještě tašky s dárky.,,Ale nekoukej se tam. Moooc děkuju." usmála jsem se na něj.

S Jas jsme si v chodbě sundaly bundy, šály a zuly si boty. Niall nás následně zavedl chodbou do obrovského obýváku.

,,Ahoj všichni!"zakřičela jsem, když jsme překročily práh.
,,Teda, tady to, ale žije." ozvala se Jas, jakmile taky pozdravila. A měla pravdu, všude byla rozvěšená světýlka a řetězy, u jedné stěny byl i vánoční stromek, pod kterým se už nacházely nějaké dárky, v krbu hořelo dřevo a hrály tu dokonce i vánoční písničky.

,,Ahoj holky!" ozval se Liam a i s ostatními jsme se pozdravili, protože už tam byli všichni. Všimla jsem si, že měli oblečené nejrůznější vánoční svetry a na hlavách santovské čepice (tu jsem si potom nasadila taky) nebo čelenky se sobími rohy.

,,Cass, nemáš nějak hodně věcí?"upozornil mě se smíchem Zayn, potom, co viděl, jak mi Niall ukazoval, kam mi položil zbytek mých věcí.
,,Hele, na to mě teď upozorňuje úplně každej."zasmála jsem se.,,Jo a Harry?" zavolala jsem na Harryho, který právě přicházel odněkud s tácem, na kterém bylo sedm hrníčků.
,,Jo Cass? Kdyžtak to koště je v pozoru." upozornil mě Harold a všichni až na Jas, která neměla páru, co tím koštětem myslí se zasmáli.
,,Přinesla jsem ty světýlka a našla jsem i řetěz. Jo a taky mám i cukroví, který jsem včera upekla."
,,Ukaž, někam to nacpeme a to cukroví můžeš položit na stůl." podle Harryho pokynů jsem Liamovi podala výzdobu, kterou pověsil nad okno (nikde jinde už nebylo místo) a cukroví dala na stůl, při čemž jsem, ale všem oznámila, že je to jediná krabice s cukrovím, kterou mám a že je na celý odpoledne. Hned k ní, ale stejně přiběhli kluci v čele s Niallem a každý si vzal kousek.
,,Teda Cass...až budeme na tour, tak nám je někdy musíš v našem autobuse upéct."prohlásil Niall poté, co se zakousl do perníčku.

Potom, co jsme lehce dovyzdobili ještě obývák (který byl nakonec celkem dost přeplácaný) a Louis stihl rozbít jednu baňku, kterou ukradl ze stromku jsme s Jas daly dárky od nás pod stromeček, pod kterým byla v tento moment opravdu velká hromada a šli si za klukama sednout a bavit se. Ukázalo se, že nám Harry každému přinesl velký hrnek horké čokolády s marshmallow a šlehačkou, za který jsme mu srdečně poděkovali. Asi hodinu a půl jsme jen tak seděli, dělali kraviny a povídali si, u čehož jsme každý stihli vypít ještě dva další hrnky horké čokolády a nakonec jsme já s Niallem vytáhli i kytary a hráli jsme a zpívali.

,,A teď je čas na dárkyyyyy!" vykřikl Louis, když jsme dohráli poslední písničku. Všichni jsme souhlasili a dohodli se , že dárky bude rozdávat vždycky ten, od kterého jsou a začal Harry. Ten se tedy zvedl a došel ke stromečku, z pod kterého vzal první dárek.

,,Tento je pro...."přečetl si Harry na jmenovce jméno,,Cassidy."řekl mé jméno a dárek mi podal. Já začala dárek rozbalovat a ostatní se na mě s napětím dívali, co tam asi bude.

,,Jé moc ti děkuju." usmála jsem se na Harryho, když jsem zjistila, co mi dal. Dostala jsem novou plátěnku s nápisem EVERYTHING IS POSSIBLE EVEN THE IMPOSSIBLE .
,,A ze zadu máš ještě naše podpisy."upozornil mě.
,,No, dali jsme si takovou mini autogramiádu."zasmál se Louis.

Harry rozdával dál a všichni jsme vždycky s nedočkavostí čekali, co si daný obdarovaný rozbalí. Poté, co Harry rozdal přišel na řadu Zayn, který mi dal červenou nebelvírskou čepici. Další v pořadí byl Liam, který mi dal speciální vydání Harryho Pottera a Fénixova řádu, mého nejoblíbenějšího dílu.

Over againKde žijí příběhy. Začni objevovat