,,To vypadá dobře."prošel kolem mě Harry, který si šel pro pití.
,,Je to zatím jenom těsto...Harry, když už seš tady, tak si prosimtě umyj ruce a můžeš to těsto chvilku vypracovávat místo mě, už mě bolí ruce."usmála jsem se na něj.
,,Ale já jsem si šel jen pro pití...a s klukama právě hrajeme na Xboxu."
,,Skvělý, vím o tom, nezapomeň, že jsem prakticky vedle vás. Ty jsi mně přišel hezky do rány, tak si umyj ty ruce a dělěj prosím. Ty perníčky jsi chtěl taky. Budeš moc hodnej."Harry nakonec rezignoval a opravdu začal těsto vypracovávat na chvilku místo mě.
,,Jak ještě dlouho? A nemohl by to dělat třeba Niall, když spolu chodíte?"zeptal se mě po chvilce a druhou větu naschvál zakřičel, na což se na nás všichni otočili.
,,Co já?"zeptal se Niall a ostatní se smáli Harrymu.
,,Ty nic."usmála jsem se na Nialla.,,A ty Harolde dělej. Myslela jsem, že jsi dělal v pekárně."zasmála jsem se.
,,To jo, ale..."
,,Vidíš to." řekla jsem s úsměvem a šla za klukama se dívat, jak hrají.,,No dobrý, seš propuštěn."přišla jsem se po chvilce podívat na těsto, které jsem zabalila do potravinářské folie, dala do ledničky a vrátila se zpátky ke klukům. Všimla jsem si, že hráli nějakou úplně novou hru, která ani nevím, jak se u nás objevila.
,,Nechceš hrát teď novou hru se mnou?"zeptal se mě Niall, jakmile hru dohráli a chystali se na další kolo.
,,Klidně."usmála jsem se a on mi ukázal, že si mu mám jít sednou na klín.,,Hele, víš, že mě neuneseš?"
,,Jo, a jak jinak bys chtěla, abychom hráli spolu, když sedím v tady té sedačce. Prosimtě nedělej a sedni si."i přes to, že jsem nesouhlasila, jsem si na něj nakonec sedla a do rukou vzala hrací konzoli. Nevěděla jsem, jak se tato hra hraje ,a tak mi Niall dal na moje ruce ty jeho a hráli jsme spolu.Hra byla nějaká složitější než obvykle a tak jsem se vlastně nedivila, že jsme hráli asi tak pět her a ani jednu jsme s Niallem nevyhráli.
Nastalo poledne a my se rozhodli, že se půjdeme do arény najíst, naštěstí byla zarezervovaná ještě pro nás, i když jsme v ní už neměli koncerty. Po obědě jsem šla trénovat a Niall šel klasicky se mnou. Dneska s náma šli i kluci, kteří tam jen tak blbli a nakonec hráli fotbal, protože, jak řekl Liam, v tom autobuse by stejně jenom hráli na Xboxu.
,,Teď tam dej tady ten akord."ukázal mi Niall a já přesně udělala ,to co mi ukázal. Právě jsem se skoro naučila No Control, když se ozval Liam.
,,Lidi nebudete věřit tomu, čím se teď zabívají fanpage."
,,Čím?"zeptala jsem se a šla se podívat do Liamova mobilu. Jak se ukázalo snad úplně všechny fanpage spekulovaly o tom, jestli Niall se mnou chodí, protože na fotce, kterou nám Liam ukázal jsme se drželi za ruce.
,,To nás včera někdo asi vyfotil, že jo?"podíval se na fotku z fanouškovské stránky Zayn.
,,Vypadá to tak. Asi nás včera někdo viděl, když jsme jeli do toho lesa." souhlasil Liam.
,,No, tak to máte hezký."otočil se na nás Harry.,,My jsme v suchu, ale teď jim to nějak musíte vysvětlit."
,,Já bych s tím odtajňováním počkal. Cass nechtěla, aby se to dostalo ven. Aspoň ne tak brzo."řekl Niall a podíval se na mě, zatímco já se pořád dívala na tu fotku a přemýšlela.
,,Liame, nevíš, od kdy to lidi postují?"obrátila jsem se na Liama, který hned začal hledat.
,,Vypadá to, že už od včerejšího večera."odpověděl mi.
,,Tyjo. Šíří se to rychlostí požáru. Počkejte."vytáhla jsem mobil a najela na Instagram.,,Totálně zaflákanej direct. Lidi se mě ptají, jestli je to pravda."otočila jsem se na Nialla.,,Nevím, jestli má cenu čekat. Sice jsem to byla já, která tě prosila, abychom počkali a neříkali to veřejnosti, ale teď nevím."
,,Hele Cass. My s takovýma věcma máme víc zkušeností. Chvilku necháme lidi, aby si mysleli, to, co chtějí a pak jim to kdyžtak řekneme. Jo? Nemusíme z toho dělat hned drama."dal mi ruce na ramena a já kývla hlavou, jakože jo. My dva jsme šli dál trénovat a kluci ještě projížděli sociální sítě, aby zjistili, co si vůbec o tom lidi myslí.
ČTEŠ
Over again
FanfictionŘíká se, že všechno zlé je pro něco dobré. Někdo to považuje jen za takovou tu věc, kterou vám rodiče jako malým říkali, když se vám něco stalo a vy s toho byli smutní. Já si to myslela také, tedy aspoň do té doby, než se toto klišé stalo v mém živo...