Den číslo tři našeho roadtripu po Kalifornii. Dneska řídí Liam a jedeme na pobřeží, kde strávíme celý den. Zatím si to jako všechno extrémně užíváme. Dokonce musím říct, že i Louis je dobrý řidič. Sice jsem se vždy, když jsme vjížděli do zatáčky trochu bála, protože jinak, než strhnout volant asi zatáčku projet neumí a já se modlila, aby se nic nestalo, ale dopadlo to dobře.
,,Tak lidi, jsme tady."oznámil nám Liam, když minibus zastavil. Popadla jsem svůj mobil a rovnou se vydala ke dveřím minibusu. Hned, jak jsem otevřela dveře jsem ucítila vůní moře a zhluboka se jí nadechla.
,,Takže co teď budeme dělat?"zeptal se Zayn, když jsme už byli všichni venku.
,,Nezahrajeme si fotbal?"navrhl Harry. Kluci souhlasili a i přes to, že já bych radši dělala něco jinýho jsem svolila a jako už tradičně se připravila na roli brankářky.,,Jsem ready, můžeme začít."ohlásila jsem, když jsem si nasadila brankářské rukavice a upravila branku, která byla označena dvěma flaškami vody. Tentokrát jsem byla v týmu s Niallem a Louisem jako při první hře, kterou jsme spolu kdy hráli.
Jako první získal míč Niall, který přihrál Louisovi. Potom se tam nějak motali a já jen tak stála v naší improvizované bráně. Cítila jsem, že mě trochu začíná bolet hlava, ale nepřikládala jsem tomu žádnou váhu. Klukům se nakonec podařilo dát první gól a tak měl míč momentálně soupeř.
Hra skončila stavem 6:3 pro nás. Říkala jsem, že nechytám špatně.
,,Mám hlad, nepůjdeme se najíst ?"řekl Niall při tom, když jsme se vraceli zpět k minibusu.
,,Taky bych si něco dal."souhlasil Liam.
,,Asi by nám KFCčko nepřivezli na parkoviště, že ?"zeptal se zase Niall.
,,KFCčko bych si dal...mimochodem, už jsme to Cass říkali, jak vzniklo Midnight Memories?"zeptal se mě Zayn.
,,Jo, asi tolikrát, co se Harry pokoušel říct nějakej ze svých trapných vtipů."hodila jsem po Harrym pohledem.
,,Co prosím? Moje vtipy jsou náhodou skvělý."bránil se Harold.
,,No jasně, žij si ve svý galaxii dál."řekla jsem a kluci začali prozpěvovat původní verzi Midnight Memories, která byla o KFC.
,,Jo a k tomu jídlu, v minibuse máme nějaký jídlo a taky Louiho mrkve, takže si můžeme dát to."vrátila jsem se k původu našeho rozhovoru.
,,Tak na to-"chtěl něco říct Louis, ale já ho přerušila.
,,Máš těch mrkví hodně."Debatu o tom, co si dáme k jídlu jsem zvítězila a tak jsme si každý vzali něco, co jsme měli v minibusu. Já jsem si udělala zeleninový salát, protože párky jsem nechala klukům, ale nestěžovala jsem si.
,,Cassidy Pannerová, okamžitě mi vrať moji nafukovací pizzu!"zakřičel na mě Harry, když jsme blbli ve vodě a já právě ukradla Harrymu jeho nafukovací plavidlo.
,,Ne-e."zasmála jsem se a snažila se na pizze odplavat co nejdál.
,,Máš nějakej malej pohon, počkej."připlaval ke mně Niall, chytil okraj nafukovačky a táhl mě.
,,Proti nám nemáš šanci, Stylesi!"zakřičela jsem teď já na Harryho, který se pokoušel plavat za námi. Nekonec to Harry vzdal a tak jsem si pizzu přivlastnila.Ještě dlouho jsme byli ve vodě, než jsme se rozhodli, že bychom mohli aspoň a chvilku vylézt.
,,Hele, vy jste mi ještě neřekli nic o tom narozeninovým videu. To jste dělali vy?"vyzvala jsem kluky a napila se trochu vody.
,,Jo, to jsme dělali my. Teda nejvíc Liam a my mu to schvalovali."odpověděl mi Louis.
,,Počkej, takže to, jak jsi si pořád zval kluky k sobě a já začínala být na Nialla naštvaná...to jste mi dělali dárek ?"podívala jsem se na Liama.
,,Jo, přesně."pokýval hlavou.
,,Jsem nevěděla, že seš tak dobrej editor. Mohl by jsi mi to pak prosím poslat?Chtěla bych to mít taky."
,,Jasně, to je to nejmenší."podíval se na mě Liam a já se naopak koukla po Niallovi, který se právě zvedl a někam odešel.
ČTEŠ
Over again
FanfictionŘíká se, že všechno zlé je pro něco dobré. Někdo to považuje jen za takovou tu věc, kterou vám rodiče jako malým říkali, když se vám něco stalo a vy s toho byli smutní. Já si to myslela také, tedy aspoň do té doby, než se toto klišé stalo v mém živo...