Unit (14) Final

655 35 22
                                    

        felix hyunjinရဲ႕မ်က္လံုးကိုေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ၿပီး

"ငါေၾကာက္ခဲ့တာ"

"ဟင္ ဘာကုိလဲ"

"ငါဖြင့္ေျပာခဲ့တုန္းကမင္းျငင္းလိုက္မွာကုိ ဒါေပမယ့္ငါေၾကာက္ေနသလိုပဲျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္ မင္းျငင္းလိုက္တုန္းကငါ့နွလံုးသားတစ္ခုလံုးေသြးစိမ္းရွင္ရွင္က်လာသလိုခံစားခ်က္မ်ိဳး ဒါေပမယ့္ ငါမင္းကုိဘယ္ေတာ့မွလက္မေလ်ာ့ခဲ့ဘူး မင္္းျငင္းလိုက္လည္း ငါမင္းကုိခ်စ္ေသးတယ္ အမွတ္မရွိဘူးထင္ပါတယ္ ငါကမင္းအတြက္ဆိုအရာရာျဖစ္ေပးခ်င္ခဲ့တယ္ မင္းမူးေနတဲ့ညကအျဖစ္အပ်က္ကငါ့ကုိေသြးပ်က္ေလာက္ေအာင္ တုန္လႈပ္ေစတယ္ ငါမင္းကုိေၾကာက္တယ္ ဒါေပမယ့္ခ်စ္ေသးတယ္ ငါမင္းကုိမေတြ႕ခ်င္ဘူး ဒါေပမယ့္ သတိရတယ္ ......... ပထမဆံုးနွင္းက်တဲ့ေန႔က ငါဘာဆုေတာင္းလည္းသိလား"

"..........ဟင့္အင္း"

"ငါမင္းနဲ႔ဒီဘဝမွာေတာ့ေပါင္းဖက္ခ်င္တယ္လို႔ေလ ေနာက္ဘဝဆိုတာမေသခ်ာဘူး မရွိတာလည္းျဖစ္နိုင္တယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္ငါမင္းအခ်စ္ကုိရဖို႔ ေနာင္ဘဝထိမေစာင့္ခ်င္ဘူး .... အခုငါ့ရဲ႕အေတြးထဲမွာတစ္ခုပဲရွိတယ္ ငါမင္းကုိခ်စ္တယ္"

"တကယ္လား felix"

"အင္း.....ေနာင္တေတြမရခ်င္ဘူး လက္လႊတ္ဖို႔မျဖစ္နိုင္ေလာက္ေအာင္ငါမင္းကုိခ်စ္မိေနလို႔"

"မင္းရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကုိသိလိုက္ရလို႔ ငါေပ်ာ္တယ္ ဒါေပမယ့္တစ္ခ်ိန္ထဲမွာပဲငါမင္းကုိအားနာတယ္ ေတာင္လည္းေတာင္းပန္ပါတယ္ မင္းရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကုိထည့္မတြက္မိလို႔ ငါ့အမွားေတြပါ"

"hyunjin လူတိုင္းမွားဖူးပါတယ္ ဒါကမင္းအမွားမဟုတ္သလိုဘယ္သူ႔အမွားမွမဟုတ္ခဲ့ဘူးေလ ဒါေပမယ့္ကံၾကမၼာကငါတို႔ကိုဆံုစည္းခြင့္ေပးခဲ့ၿပီပဲ အတိတ္ကိုမေတြးဘဲေနၾကရေအာင္"

        ေျပာရင္းၿပံဳးျပေနတဲ့felixကုိ hyunjin ဖက္လိုက္တယ္ နွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕မ်က္နွာေလးေတြကအၿပံဳးေတြေၾကာင့္ေတာက္ပေနခဲ့တယ္

*******************************
"အန္တီ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဝင္လာလို႔ရလား"

"အင္းဝင္ခဲ့ေလ"

I wanted U (Complete)Where stories live. Discover now