Všichni tři se postavili před kufřík, založili si ruce na hrudi a zamračili se. Tak tohle je děsivé.
Snažila jsem se uklidnit svůj splašený dech, který museli slyšet i oni, stejně jako mé splašené srdce.
,,klesli jste hluboko" přejel mě jeden z nich pohledem, až mě z toho zamrazilo.
Nechápala jsem proč si všichni mysleli, že žena nemůže zvládnout to, co oni.
Mluvím jako feministka. Urazil mě jeho pohled, kterým na mě díval. Byl až moc povrchní.
,,ale furt jsou na vyšší úrovni než vy" postavila jsem se stejně jako oni a narovnala záda.
Už dávno jsem si všimla, že si sebevědomí honím na shazování ostatních a teď se mi to jen hodilo.
A hlavně oni si o to úplně říkali. Musela jsem se přece bránit. Musela jsem bránit sebe, ale i kluky.
Jak říkal Elijah. Všichni jsou rodina a vždy se všichni za všechny postaví. Třeba do ní budu taky patřit.
Jeden z mužů spustil ruce podél těla a zatnul pěsti. Hned jsem věděla, že jsem je tím dostala.
Periferním viděním jsem viděla Moose, jak se snaží se nesmát a přinutilo mě to skousnout si spodní ret, abych se nerozesmála.
,,přejdeme k věci" promluvil Connor jeho hrubým hlasem a tím na sebe upoutal pozornost všech.
Muži se rozestoupili a tím nám znovu naskytli pohled na kufřík, který otevřeli.
Byl plný balíčků s bílým práškem. Vůbec se mi to nelíbilo. Ani ten pocit, ani pohled na to. Něco se mi nezdálo.
,,balíčky po deseti gramech" uvedl jeden a nespustil z toho oči. Balíčky po deseti gramech?
Kdyby to tak bylo, tak by jich tam muselo být sto a to tak rozhodně nevypadalo.
,,domluvili jsme se na dvou kilech" to je taky pravda. Tolik jsem se zaměřila na to jak to vypadá, že mi ani nedošlo, že je toho i tak málo.
,,záloha" pokrčili všichni rameny. To určitě. Záloha znamenala, že zbytek už nikdy neuvidíme.
Connor se uchechtl a založil si ruce na hrudi. Musel mít stejné myšlenky jako já.
,,půlka zboží, půlka peněz" Moose vytáhl z kapsy balík peněz a rozdělil ho na poloviny.
Chtěl jim to podat, ale já ho chytla za ruku a dala mu ji dolů, načež se na mě všichni podívali.
,,je toho málo. Mělo by tam být sto balíčků a to tam rozhodně není" vysvětlila jsem svůj čin.
Moose i Connor se na sebe podívali, ale pohled hned vrátili na muže, co se postavil těsně přede mě.
,,zahráváš si, holčičko" jedním rychlým pohybem mě chytl pod krkem, stoupl si za mě a u spánku se mi objevila hlaveň zbraně.
Zatajil se mi dech a sledovala ostatní, jak si vytáhli své zbraně. Já říkala že to nedopadne dobře.
Dala jsem si ruce na jeho předloktí a počkala na chvilku, kdy se na nás nikdo nedíval.
Svými prsty jsem se dostala mezi svůj krk a jeho ruku, chytla ho za ní a přehodila ho přes svá záda.
Využila jsem jeho momentu překvapení, odkopla za sebe jeho zbraň, klekla si kolenem na jeho ruku a záda, aby se nemohl zvednout.
Vzala jsem si zbraně, jednu přiložila k hlavě muže a druhou namířila na ty další dva.
Všichni čtyři se na mě dívali a měli zbraně namířené na zem. Nepobírala jsem to.
,,kriste pane slez ze mě. Je to jen hrané" zaskučel pode mnou muž. Nadskočila jsem a pustila ho.
Posadila jsem se na zem, dala zbraně před sebe a přejela všechny pohledem.
Je to jen hrané?! Jak to sakra myslel? Jak to může být tohle všechno jen hrané?
,,netušil jsem, že je v tobě něco takového" natáhl ke mně ruku Moose a zvedl mě ze země.
Zvedla jsem k němu oči a zkoumala jeho obličej. Vážně jsem jim naletěla?
,,zvládla jsi to dost dobře" podal mi ruku muž, na kterém jsem klečela. Nedůvěřivě jsem se na něj podívala, ale ruku přijala.
,,budeme rádi, když budeš u nás v gangu" kývl na mě ten třetí, co zatím nepromluvil.
Connor sebral mé zbraně ze země, zvedl mi mikinu a dal mi je za opasek. Přes záda mi přejel studený vánek.
Pod mikinou jsem měla jen spodní prádlo, nic víc, takže mi z toho začala být zima.
,,prošla jsi tím dost dobře. Aspoň jsi přežila" zamračil se na mě chlap, co mě už od pohledu neměl rád a nastoupil do auta.
Ti dva na nás kývli, vzali kufřík, nastoupili a odjeli. Vysmátý Moose mi dal ruku kolem ramen a přitiskl si mě k sobě.
Překvapil mě tím. Vůbec jsem to nečekala, ale i tak mi byl více sympatický než Connor.
Moose se aspoň stále smál. Connor byl jen vážný a děsivý, ale to samé jsem si myslela o Kylovi a jak mě překvapil svým pravým já...
,,měli bychom jet" vyrušil nás Connor a odešel k autu. Odtáhla jsem se od Moose a konečně cítila, jak ze mě všechno opadlo.
Mohla jsem v klidu dýchat a ani jsem nebyla tak nervní. Už bylo všechno v pohodě. Dopadlo to dobře.
,,jeď s Connorem. Já se musím ještě někde stavit" poslal mě k jeho autu a šel k tomu svému.
Posadila jsem se na místo spolujezdce a vydechla. Už jsem byla v bezpečí. Nemohlo se mi nic stát.
Bylo mi divné, že mě poslali na první misi k obchodu s drogami, ale nečekala bych, že to jen budou hrát.
Aspoň si ověřili mé schopnosti a loajalitu. Byla jsem na sebe pyšná. Zvládla jsem to lépe než jsem si představovala.
Connor odjel z parkoviště a mně se znovu jaksi přitížilo. Měla jsem takový divný pocit v břiše.
Atmosféra v autě byla napjatá a já stále pokukovala jeho směrem, abych zjistila, jak se tváří.
Začala jsem litovat toho, že jsem nejela s Moosem. Jela bych s ním klidně na konec světa, kdybych věděla, co se stane.