31.

303 9 2
                                    

,,teď ztratíš něco, na co jsi pyšná, stejně jako já Kyla" vzala jsem několik pramenů jejích vlasů a uřízla je.

Ona začala plakat ještě víc, ale to jsem radši ignorovala, aby mě to neobměkčilo.

Nemohla jsem odstoupit. Musela jsem dokončit to, co jsem začala. Musela se cítit stejně jako já.

Vlasy byly její chlouba, stejně jako pro mě Kyle. Byl to nejcennější, co jsem měla.

Ztratila jsem něco, na čem mi záleželo, stejně jako ona, když jsem ji odřezala všechny prameny.

Měla to okousané a hnusné. Nelitovala jsem toho, že jsem to udělala. Aspoň věděla jak mi bylo.

Nebyla jsem pyšná, že jsem to udělala, ale aspoň si už navždy bude pamatovat, že nemá říkat sračky.

,,opovaž se si to prodloužit. Jestli to uděláš, tak si tě najdu a udělám ti horší věci. Sleduji tě, Morgan" strčila jsem do ni.

Ona se skácela k zemi a naplno se rozbrečela a začala si sahat na vlasy, co ji zbyly na hlavě.

Pohodila jsem svými vlasy a zamířila k autu, do kterého jsem nastoupila.

Udělala jsem hroznou věc, ale zasloužila si to a já se cítila dobře. Konečně jsem si něco vyřesila sama.

,,spokojená?" otočil se na mě Elijah, když Josh odjel a nechal tak Morgan za sebou.

Spokojeně jsem přikývla a zajela víc do sedačky. Konečně se dostavil pocit uspokojení.

Dotáhla jsem věc do konce. Věc, kterou jsem měla udělat už dávno, jen jsem na ni neměla odvahu.

Za poslední dobu jsem zesílila jak psychicky, tak fyzicky. Už jsem nebyla ta malá, ustrašená holka.

Celou cestu domu jsem přemýšlela, jak s tím asi teď bude žít. Bez vlasů.

Vystoupila jsem, když Josh zastavil před domem a šla dovnitř. Bradley ležel v obýváku na sedačce a spal.

Potichu jsem se vytratila do kuchyně, vzala Kylovu flašku rumu a napila se rovnou z flašky. Na úspěch.

Bylo až směšné, že jsem se 'poprala' za muže, kterého jsem milovala. I po smrti.

Mohla jsem právem říct, že by na mě byl určitě pyšný. Aspoň bych mu tím dokázala, že jsem ho doopravdy milovala.

Elijah se postavil vedle mě, vzal mi flašku z ruky a sám se napil. Posadila jsem se na linku a flašku si od něj vzala zpátky.

,,ozval se ti Jamie?" zvedla jsem nohy nahoru, dala je do tureckého sedu a zespodu se na něj podívala.

On zakroutil hlavou a posadil se vedle mě. Vyndal z poličky dvě sklenice a nechal mě do nich nalít alkohol. Jako kdybychom to nemohli udělat rovnou.

,,kolikrát jsem ti říkal, že nemáš dávat nohy na linku" plesl mě po noze, když jsem si vzala jednu sklenici a oba jsme se rozesmáli.

Elijah moc nepil, ale já tomu dala mnohem víc, až mi začalo být zle. Jako kdybych se nepoučila ze svých chyb.

Už jsem asi věděla, že se tentokrát nic nestane. Byli u toho kluci a ti by mě nevyužili a ani by to nikomu nedovolili.

          Večer před naším domem zastavilo černé auto. Nahnula jsem se k oknu, ale ve tmě nic neviděla.

          Už jsem byla přiopilá, takže jsem malém spadla z linky, ale vyrovnala jsem to.

          ,,jdu tam" zvedl se Elijah, když někdo zazvonil. Pomalu jsem slezla z linky a šla za ním.

          Už jsem byla kousek od chodby, když do mě někdo vrazil. Zakymácela jsem se a malém se pozvracela.

          ,,promiň" ucítila jsem ruku kolem pasu. Chytla jsem se za hlavu a podívala se na toho, co mě držel.

          ,,tebe znám" přimhouřila jsem na něj oči. Byl mi povědomý. Nevím, jestli to bylo mým opilým mozkem, ale nedokázala jsem si vzpomenout kde jsem ho viděla.

          On se zasmál a postavil mě na vlastní nohy. Odhodil mi pramínek vlasů, co jsem měla na obličeji a nakrčil nos.

          ,,z tebe to táhne. Viděli jsme se nedávno. Prohazoval jsem si s Jamiem auta v garážích" Bruce.

          Jen jsem kývla a nechala ho projít kolem mě do obýváku, kde byl Josh a Bradley.

          Elijah mě vzal kolem ramen a doslova mě dotáhl do obýváku a posadil mě na sedačku.

          Bruce si stoupl před televizi a tím na sebe upoutal pozornost. Nezajímalo mě, co po nás chce.

          Najednou se mi zachtělo hrozně spát. Asi za to mohl alkohol v krvi, ale víčka se mi z ničeho nic začala klížit.

          ,,musíte vypadnout. Chystá se na vás zátah. Dneska v noci sem naběhnou policajti a pokud tu budete, tak jste v prdeli" tohle mě probudilo.

          Ožila jsem, jako kdybych vystřízlivěla a střelila pohledem po Elijahovi, který kývl.

          Netušila jsem co dělat. Zátah? Kvůli čemu? Nemohli vědět, že děláme něco špatného!

          ,,Alex, Bradley. Běžte si zabalit ty nejnutnější věci. Hned a rychle. Pravděpodobně se sem vrátíme, ale nebudou tu naše věci" cože?!

          Měla jsem s nimi odjet? Kam? Co plánovali? A jak mohl být tak v pohodě?! Nepobírala jsem to.

          ,,vezmete Jamieho věci?" zastavila jsem se, než jsem odešla nahoru a otočila se.

          ,,postarám o to" kývl na mě Bruce a já odešla k sobě do pokoje, což bylo trochu namáhavější.

          Zem se mi točila pod nohama a mně bylo hrozně zle. Nebylo to z alkoholu, to už jsem znala moc dobře.

          Přikládala bych to spíše stresu. Bylo to na mě moc rychlé. Nevěděla jsem ani co si vzít.

          První, co jsem si dala do své tašky byla fotka s Kylem. Všechno ostatní jsem si mohla koupit, ale tohle ne.

          Za fotkou letěla jeho bílá trička, dvě jeho mikiny a nezbytnosti, jako spodní prádlo, nabíječky a podobné blbosti.

          Stěží jsem držela slzy. Nechtěla jsem pryč. Byla jsem doma. Už jsem si tam udělala zázemí.

          Snesla jsem svoji tašku dolu, kde už byli všichni, krom Joshe. Bože, cítím se fakt hrozně.

          ,,můžeme?" vzal mi tašku Elijah, ale já zavrtěla hlavou a odešla do garáže, kde jsem se zastavila u stolu.

          Pobrala jsem všechny fotky, co nad ním visely a podívala se na motorku, která byla čerstvě opravená.

          Kluci ji dali do servisu. Dalo by se říct, že úplně zbytečně, když jsme ji tu museli nechat.

          Odešla jsem z garáže a fotky si schovala do tašky. Elijah se na mě starostlivě podíval, ale nic neřekl.

          Když přišel i Josh, tak jsme odešli z domu, rozloučili se s Brucem a nastoupili do Joshova auta. Vzhůru do neznáma.

2. idiot✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat