18 | İLLİYYÚN

6.9K 120 194
                                    

Buraya bölüme özel küçük bir şiir ve her zamanki gibi bölüm şarkıları bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buraya bölüme özel küçük bir şiir ve her zamanki gibi bölüm şarkıları bırakıyorum. Sizlere emanet. 🌸

Yiğit Okan- Koklamak ruhunu
Eurielle- Hate me

*

Azametin kanlı duvarlarına parmaklarımı basıyorum, kaçmak çaresizliğime yangılar döşeyip dururken ardımda iz bırakıyorum. Tabutlar kucaklıyorum, sonuma sarılır gibi var gücümle çekiyorum benliğime ölümün aciliyetini. Hıçkırıklarımı sunuyorum gölgemin titreyen uzuvlarına; acıdan savruluyor bedenim. Gök delinirken, kırılan kaburgalarımın sesiyle çınlıyor kainat. Duyulan yanlızca doğanın sesi. Beynime saldıran acılar kavuruyor beni.

Bunu da kabul ettim işte.

Tanrım ne olur kurtar beni.

Yalvarırken kanayan boğazımdan mideme inen sızılar kesilsin diye, ellerimi dudaklarım üzerine kapattım. Ses olacak, yaracaktı benliğimi fışkırarak.

Kahır bu denli hücrelerime yapışmışken nasıl kaçardım?

Ne olur kurtar beni!

Titreyen bileklerime dolandı buz bağlamış elleri. Kendimi çektikçe, daha çok yaklaşıyordum sanki ona. Amacım ondan kaçmakken,ona daha fazla tökezliyor, ona daha fazla düşüyor,ona daha fazla karışıyordum.

Ben harabe bir şehirdim ve merkezim Uras Tardu'ydu.

Onu ilk gördüğümde; sonumun harelerine ilmek ilmek yazıldığını hissetmiştim. Şehrime bir gayzer gibi çökeceğini bilerek, isteyerek bakmıştım gözlerine. Karanlıkta bile görebilmiştim şehrimin her bir sokağını ihtilal edeceğini. Bombalarla mahşer yeri gibi alev alev inleteceğini görebilmiştim evlerimi, her bir eve sığınmış anılarımı diri diri ateşe vereceğini. Görebilmiştim merkezime çıkan her yolu yakıp yıkacağını ama bilememiştim hiç. Sonunda bomboş,küle dönmüş bir şehir bırakmıştı ardında.

İstediği buydu.

Sağlam bıraktığı tek şeyse kendiydi.

Bendeki kendi.

"Nefret etmek mi istiyorsun benden?" Yine aynı gözlerdi bana bakan gözler. Yine aynı kin, aynı istek gömülmüştü topraklarına. Yakıp yıkacaktı beni.

"Her zerremle, tüm benliğimle." Boğazıma dizilen nefesimi hissederken gözlerimden düşen her damla için nefret edecektim ondan. İstediğim saf bir nefretti. "Nefret edeceğim senden."

Sürekli aynı duvara çarpa çarpa nasır tuttuğunu sandığım bedenimin daha da narinleştiğini, içeriye akıttığı acıyla harmanlanmış kanımın zihnimi artık bulandırdığını fark ettim. Ona karşı koyabilirdim. Ona karşı durabilirdim.

KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin