Demir hışımla ayağa kalktı. Kızgın ve şiddetli bir sesle
D-Senin benim evimde ne işin var? Ne yüzle gelirsin bu eve
Demir'in bağırtısı ile tüm konak inlemişti. Herkes Demir'in kime bağırdığını merak ederek hızla salona geldiler . Salonda gördükleri manzara ile herkes şaşıp kalmıştı. Demir ve Fekeli karşı karşıya durmuş öfkeyle birbirlerine bakıyorlardı .
D-Defol git evimden yoksa elimden bir kaza çıkacak .
F-Ben buraya Yaman Hanım'ı görmeye geldim .
Demir daha çok öfkelenrek
D-Sana ne benim annemden , görüşmeyeceksin onunla , uzak duracaksın , anladın mı beni ?
F-Yaman Hanım kimle isterse onunla görüşür , buna sen karışamazsın .
Demir belinden silahı çekerek Ali Rahmet'e doğrulttu .
D-Sen kendini ne zannediyorsun, çık git yoksa vururum seni .
F-Yaman Hanım' la görüşmeden hiçbir yere gitmiyorum .
Demir Ali Rahmet'in sözlerine daha da öfkeleniyordu .Salondakiler Demir ve Fekeli'nin arasına girerek onları ayırmaya çalışıyordu ama başaramıyorlardı .Bu kargaşada arkadan gelen gür bir sesle herkes durdu.
Hikmet Amca – Yeter durun!
Hikmet Amca kapıdan geçerek Demir'in önünde durdu ve elini uzatarak
Hi-Ver o silahı bana
Demir bir Hikmet Amcaya bir Ali Rahmet'e baktı. Sonra istemeyerek de olsa silahı verdi.
Hi-Şimdi herkes sakin olsun, ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?
Demir ağzını açmış bir kelime edecekken Hikmet Amca otoriter bir sesle
Hi-Tamam sus konuşma
Bir yandan Ali Rahmet'e bir yandan Demir'e bakıyordu.
Hi-Hünkar kızım nerde?
D- Ne demek nerde bağ evindedir Amca nerde olacak başka?
F-Bağ evinde değildi. Ben burada sanıyordum.
Demir öfkeyle Ali Rahmet'e baktı.
D- Sana ne benim annemden .
Hikmet Amca araya girerek
Hi-Demir bir sakin ol annene bir şey olmuş olabilir.
Ali Rahmet şaşırarak
F-Nasıl bir şey olmuş olabilir Amca
Hi-Dün telefonla konuştuk bugün yanıma gelecekti ama gelmedi
D- Tamam işte başka bir yere gitmiştir sonra yanına gelecektir
Hi-Yok durum o kadar basit değil başka şeyler de olmuş
F-Ne gibi şeyler Amca ne diyorsun sen
Hi- Benim çalışanlardan biri sabah erken saatte bağ evinin önünde beyaz bir araba görmüşler birkaç adam varmış kapıda arabayla olduğu için pek bir şey anlamamış
D-Ne yani annemi kaçırdılar mı? Ama kim neden yapsın böyle bir şeyi
Demir sorgulayan bakışlara Hikmet Amcaya bakarken Ali Rahmet'in öfkeyle çıkan sesiyle ona döndü
F-Kim olacak Faruk
Ali Rahmet hızla dışarı çıktı arabasına doğru giderken konaktan sesleri duyan Yılmaz ve diğerleri Ali Rahmet'in yanına geldiler.
Y-Baba ne oluyor
F-Sonra Yılmaz Sonra konuşalım şimdi hiç sırası değil.
Ali rahmet tam arabaya binecekken Demir'in sesiyle durdu
D-Fekeli dur nereye gidiyorsun?
A-Yaman Hanım'ı bulamaya
Ali Rahmet arabaya binip kontağı çalıştırdı tam o sırada kapı açıldı ve Demir arabaya binerek Ali Rahmet'e bakmadan "Bende seninle geliyorum" dedi
Ali Rahmet ve Demir hızla konaktan ayrıldılar. Onlar ayrılırken herkes arakalarından bakakaldılar. Hiç kimse ne olup bitiğini anlamamıştı. Demir ve Fekeli aynı arabadaydı dahası Büyük Hanım tehlikede olabilirdi. Küçük konaktakiler anlamaz bakışlarla etrafa bakarken Hikmet Amca Gaffur ve diğer çalışanlara emirler yağdırıyor , Hünkar'ın gidebileceği yerler aratıyordu.Hünkar gözlerini hafifçe araladı yavaş yavaş kendine geliyordu. Biraz kıpırdanmaya çalıştı ama elleri ve ayakları sıkı bir şekilde bağlıydı ,önce açmak için uğraştı ama boşa çaba sarf ettiğini anladı.İpler ve düğüm çok sıkıydı sonra dışardan gelen seslere kulak kabartı.İki adam konuşuyoru ama ne dedikleri anlaşılmıyordu, birden sesler kesildi ve kapı açıldı ,kapının açılmasıyla gözleri ışıktan kamaştı ve gözlerini yumdu. Açılan kapı kapandı. Biri ağır adımlarla gelip Hünkar'ın önünde durdu.Hünkar gözlerini açtı ve öfkeyle baktı .
Faruk pis pis sırıtarak
F-Günaydın Hünkar Hanım
H-Ne yaptığını sanıyorsun sen ,hemen çöz beni
F-Uslu duracağına inansam ipe mipe gerek duymazdım ama sen daha en başta zorluk çıkarmaya başladın. Oysa usluca arabama binmeni söylemiştim.
Hünkar iğrenerek Faruk'a baktı
H-Seni doğduğuna pişman ederim
F-Hiç boşuna debelenme o bağları çözemesin
H-Benden ne istiyorsun neden bunu yapıyorsun
F-Neden mi?
Faruk öfkeyle volta atmaya başladı
F-Nedenini sende çok iyi biliyorsun!
Sonra Hünkar'ın üzerine yürüyerek
F – Ama hatırlatsam iyi olacak galiba!Hünkar öfkeyle Faruk'a baktı
H-Sen gördüğüm en haysiyetsiz , şerefsiz insansın Faruk .
Faruk geriye çekilerek yapmacık bir kahkaha attı .
F-Emin misiniz Hünkar Hanım ? Adnan Yaman şerefli miydi ?
Daha öfkeli bir sesle
Peki ya abim o melek mi ? Hayatımı çaldılar benden hayatımı !
H-Sen kendi yaptıklarının cezasını çektin hiç kimseyi suçlayamazsın .
F-Güldürme beni , Adnan ın arkamdan çevirdiği dolapları sanki bilmiyorsun .
H-Kendi ailesine ihanet eden biri
Faruk bağırarak Hünkar'ın sözünü kesti .
F-Yeter kes konuşma . Zaten her zaman Ali Rahmet iyiydi , haklıydı .
Odanın içerisinde bir volta atmaya başladı .
Hünkar biraz korkarak onu izliyordu . Oluşan sessizliği Faruk un sesi bozdu .
F-Hikmet amcanın çiftliğinde sana ve oğluna hiçbir şey yapmayacağımı söylemiştim .
Hünkar gözlerini devirerek
H-Senden doğruyu söylemeni beklemiyordum zaten .
F-Hayır , doğruydu . Sana ve oğluna bulaşmayacaktım . Her ne kadar Adnan benim hayatımı mahvedmiş olsada , sen de abimin hayatının acısıydın . Abimin ulaşamadığı , onu yakan en büyük acıydın .
Hünkar dikkatle Faruk'a baktı .
F-Ama o sana da ulaştı , sen onun acısı değil merhemi oldun .
H-Ali Rahmet'in hayatını mahvettin sen , asıl suçlu sensin , Daha ne istiyorsun bizden .
Faruk pis bir kahkaha atarak
F-İkiside benin hayatımı çaldı , abim ailedeki , Adnan ise Çukurovadaki itibarımı çaldı .Ahmak oğluna gelirsek her yer de Adnan ı övüyor . Adnan şerefsizinin her yerde adını iyi olarak andırıyor . Bu yüzden babasının yaptıklarının bedelini o ödeyecekti. Ama sen her zaman bana mani oldun .
Sonra Hünkar ın üzerine yürüyerek
F-Şimdi sen elimdesin ikisinide mahvedecem sonra gözlerinin önünde seni öldürecem . Benden hayatımı çaldılar , onlara yaşayacak bir hayat bırakmayacam .
Hünkar Faruk'un yüzüne tükürerek
H-Aşağlık, pislik bu yaptıklarının hiçbiri yanına kalmayacak .
Faruk yüzünü koluna silerek öfkeyle Hünkar'ı sarsmaya başladı .
F-Bana bak HÜNKAR YAMAN , senin durumunda olsaydım hareketlerime dikkat ederdim . Yoksa çok başka şeyler olabilir .
Hiddetle sandalyeyi bıraktı ve hışımla odadan çıktı . Hünkar dışarıda öfkeyle adamlarına bağıran Faruk sesini duyabiliyordu . Korku ve çaresizlikle gözlerini odada gezdiriyor herhangi bir çıkış yolu arıyordu ama yoktu , yoktu.Demir ve Ali Rahmet Faruk un evine gitmiş ama hiçbir sonuç alamamışlardı , dakikalarca kapıyı çalmalarına rağmen açan olmamıştı. Sonra Faruk un gidebileceği mekanları gezmişlerdi ama Faruk yoktu , yer yarılıp içine düşmüştü sanki ne bir gören ne bir duyan vardı. Ali Rahmet ve Demir umutsuzlukla tekrar Yamanlar konağına döndüler. Ali Rahmetgilin döndüğünü görünce yan konaktakilerde büyük konağa doğru geçtiler . Hi-Bir şey bulabildiniz mi ?
Ali Rahmet üzüntü ve acıyla başını salladı .
D-Peki sen bulabildin mi amca , hiç mi duyan gören olmamış ?
Hi-Hayır , olmamış .
Behice aniden lafa atılarak
B-Kaçırıldığından nasıl bu kadar eminsiniz ki .
Herkes tuhaf tuhaf Behice ye bakmaya başladı
B-Yani Hünkar Hanım belki kendi uzaklaşmak istemiş olabilir .
Ali Rahmet sinirli bir sesle
A-Olamaz , Behice Hanım .
Hikmet amca Ali Rahmet in omzuna dokunarak onu yatıştırmaya çalıştı ve Behice'ye dönerek
Hi-Hünkar haber vermeden öyle bir şey yapmaz , Behice Hanım .
B-Tabi ki , ben sadece bir fikirimi söylemek istedim .
Ali Rahmet hala öfkeyle Behice'ye bakıyordu .
Müjgan halasının koluna girerek onu biraz geri çekti .
M-Tamam , halacım .
Hikmet amca ortamı yumuşatmak için teselli edici sözler söylüyordu .
Ali Rahmet ve Demir gergince volta atıyordu . Sonra Ali Rahmet öfkeyle bağırmaya başladı .
A-O Faruk elime bir geçsin yaşatmayacam onu , yaşatmayacam .
D-Nereden biliyorsun , Faruk'un kaçıdığını ya o değilse ?
Ali Rahmet sabır diler gibi göğe baktı sonra Demir' in yanına giderek
A-Onun olduğunu biliyorum .
D-Nerden biliyorsun ya o değilse , boşuna zaman kaybediyorsak annemi hiç bulamazsak , o zaman ne yapacaksın ?
A-Ben Faruk'un ciğerini biliyorum , onun kaçırdığından adım gibi eminim .
Ali Rahmet ve Demir tartışırken konağa bir araba girdi . Konağın önünde park etti ve durdu . Gelen Faruk'tu. Ali Rahmet karşısında Faruk'u görmenin şaşkınlığını atlatınca , büyük bir öfkeyle Faruk'un boğazına yapıştı .
A-Hünkar nerde, ne yaptın ona ?
Öfkeyle boğazını daha çok sıkıyordu . Diğerleri şaşkınlıkla bakıyordu ki Demir öne atılarak
D-Fekeli , bırak öldüreceksin adamı
Ali Rahmet bırakmıyor daha çok öfkeyle sıkıyordu . Yılmaz ve Hikmet Amca yardıma gelerek Ali Rahmet'i geri çektiler .
Faruk arabaya yaslanmış öksürmeye başladı.
Ali Rahmet öfkeyle Faruk a bakıyordu . Demir şüpheci bir sesle
D-Nerelerdeydin , her yer de seni aradık .
Faruk boğazını tutarak zor çıkan sesiyle
F-Biraz su alabilir miyim?
Ali Rahmet onu tutan kurtulmaya çalışarak
A-Geber şerefsiz , Hünkar a nerde söyle ?
Hikmet amca Ali Rahmet i geri çekti ve Faruk a su getirmelerini söyledi.
Faruk yavaşça suyunu içerken Demir ona sorular yöneltiyordu
D-Bu kadar saattir nerdeydin ?
F-Mersin de
D-Ne işin vardı ?
F-Seninle baktığımız son anlaşma için hisse sahipleri ile görüşmeye gittim .
Demir şüphe ile Faruk a bakıyordu .
F-İnan bana Demir , Hünkar Hanım'ın nerede olduğunu bilmiyorum .
A-Yalan söyleme , hemen Hünkar ı nereye götürdüğünü söyle .
D-Fekeli , yeter . Faruk değilmiş işte . Off şimdi ne yapacağız ? Senin yüzünden vakit kaybettik zaten .
A-Bu şerefsizin söylediklerine inancak değilim .
Faruk un yakasına tekrar yapıştı .
A-Söyle Hünkar nerde ?!Yeni bölüm sizlerle ! Herkese keyifli okumalar 🙏🏻♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒏 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑴𝒆𝒄𝒃𝒖𝒓𝒖𝒎
FanfictionBüyür çınar gibi zahmetle şanlı sevdalar ; Bahara geç kavuşur ,sevgilim ,büyük dağlar ! 🖤