• Seninle Bir Dakika •

821 58 10
                                    

F-Ne istiyorsun ?
Faruk öfkeli ve sabırsız bir şekilde sözlerine devam etti .
F-Bir sen eksiktin zaten , baba dediğin o adam şimdi de tehdit etmek için seni mi yolladı ?
Yılmaz Faruk'un bütün öfkesine rağmen serin bir şekilde
Y-Buraya kendim istediğim için geldim babam falan yollamadı .
Faruk , Yılmaz'ın söylediklerine şaşırsa da öfkesi sabitti .
F-Kendin için mi ? Sen ,ne istiyorsun benden ?
Yılmaz sağa sola göz gezdirdikten sonra kapıda dikilen Faruk'u hafif iterek içeri doğru adımlamaya başladı
Y-İçeride konuşalım .
Faruk , Yılmaz'ın bu hareketiyle şaşkınlıkla bir süre kapıda öylece kaldı daha sonra hızla Yılmaz'ın peşinden gitti .

Faruk içeri geçtiğinde Yılmaz'ın şaşkın bir şekilde etrafı incelediğini gördü .Bir süre onun mimiklerini izledikten sonra daha sakin bir sesle
F-Sen , benden ne istiyorsun ?
Yılmaz biraz daha etrafı süzdükten sonra bakışlarını Faruk'a çevirdi . Faruk öfke ve sabırsızlıkla ona bakıyordu .
Y-Gidiyor musun ?
Onun bu sözüyle Faruk 'un yüzüne pis bir sırıtma geldi .
F-Hayret , bu sabah mahkemede seni gördüğümü sanıyordum oysaki .
Yılmaz anlamaz bakışlarla Faruk'a baktı .
F-Ali Rahmet , babamın oğlu olduğu için kendi aleyhime ifade vermedim ben !!!
Daha sonra sesini alçaltarak daha çok kendi ile konuşurmuşçasına
F-Allah kahretsin ki Hünkar Yaman gene her şeyi mahvetti .
Zaten Yamanlara olan nefreti yüzünden öfkesiyle hareket eden Yılmaz , Faruk'un son söylediğiyle birden lafa atıldı .
Y-Yine derken daha önce Hünkar Yaman ne yaptı ki ?
Faruk baştan ayağa Yılmaz 'ı süzdü artık biraz olsun onun ne için geldiğini anlamaya başlamıştı . Yılmaz'ın Yamanlara olan öfkesini şimdi daha net görebiliyordu . Aklına gelene bir an için gözleri parladı ve
F-Hııh , abimle aramızın kötü olmasının , Adnan Yaman ile yaşadıklarımızın bütün müsebbibi ondan başkası değil ama tabi abim o neyse ...
Yılmaz , Faruk'un anlattıkları ile öfkesi daha da kabarıyordu . Bakışlarını tekrar odada gezdirdi birçok eşya kolilenmiş ortada pek fazla eşya kalmamıştı .
Y-Şimdi , her şeyi bırakarak gideceksin !
Faruk sözlerinin tesirini görünce bıyık altından gülerek
F-Artık yapacak bir şeyim yok , aleyhime olan sahte belgelerle tehdit ediliyorum ve bu durumdayken yapabileceğim bir şey yok . Üstelik öz abim bile bana inanmazken bur...
Yılmaz , Faruk'un sözünü keserek
Y-Ben babamla konuşurum , o kadının yaptıklarını an...
F-Yoo , yoo hayır Yılmaz , abimin söyleyeceklerine inanacağını sanmıyorum .
Faruk'un bu son söylediğinden sonra bakışlarını yere indirmiş düşünüyordu . Faruk içten içe gülerek
Ona bakıyordu . Yılmaz az bir süre sonra öfkeli bakışlarını yerden kaldırarak
Y-Yamanların oyununu bitirmek ve babama doğruları göstermek için bir fikrim var .
Faruk merakla
F-Nedir o ?
Y- ....
Hikmet amcanın sesiyle birbirlerinden ayrılıp onlara doğru yaklaşan Hikmet amcaya doğru döndüler .
Hikmet amca hızla yanlarına gelerek kocaman bir gülümsemeyle
Ha-Hoş geldin , Ali Rahmet
Ve gidip Ali Rahmet'i kollarıyla sarıp sırtına dostça vurarak
Ha-Geçmiş olsun , evlat . Rabbim bir daha göstermesin İnşallah .
A-İnşallah , Hikmet amca .
Sonra Hikmet amca hızla geri çekilerek ikisine göz gezdirerek
Ha-Eee hadi canım böyle ayakta mı dikileceğiz ?
Arkasını dönerek
Ha-Oğluum ,oğluum bize üç çay getir ...Hadi siz de orda öyle dikilip durmayın
Diyerek ileride ki masalara doğru yürüdü .
Hünkar ve Ali Rahmet birbirlerine küçük bir tebessüm ettikten sonra Hikmet amcanın arkasından yürümeye başladılar .Onlar oturmaya kalmadan çayları gelmişti . Çocuk tek tek çaylarını verirken Hikmet amca da bir yandan çocuğa iş buyuruyordu .
Ha-Akşam olmadan arka taraftaki ahırları da temizleyin yarın yeni kısraklar gelecek , Osman'a da söyle elinizi hızlı tuttun birkaç gün başınızda durmadım diye tembellik yapmak yok .akşamdan sonra hepsini kontrol edeceğim .
Ç-Olur mu öyle şey ,Ağam . Ne zaman tembellik yaptığımızı gördün ?
Hikmet amca çocuğun omuzunu hafif sıvazlayarak
Ha-Aferin , tembellik yapmayın diye söylüyorum zaten oğlum yaptığınızdan değil . Hadi şimdi koş iş başı .
Ç-Afiyet olsun , ağam .
Diyerek uçar gibi gitti .
Herkes gülümseyerek ardından bakıyordu sonra Hikmet amca çayından bir yudum alarak
Ha-Eee ne yaptın , konuşabildin mi Yılmaz'la ?
Ali Rahmet solan gülümsemeyle Hikmet amcaya baktı iç çekerek
A-Sayılır daha çok tartışma yaşadık , beni dinleme taraftarı değildi çok .
Hikmet amca anladım gibisinden başını sallamıştı . Ali Rahmet de başını önüne eğip hüzünle çayına bakıyordu . Hünkar yavaşça elini tuttu ve sıktı . Ali Rahmet , Hünkar'ın temasıyla önce eline sonra Hünkar'a baktı .
H-Biraz zaman geçsin seninle kendisi konuşmak isteyecektir , her şey düzelecek .
Ali Rahmet , Hünkar'ın eline küçük bir buse kondurup
A-Biliyorum , çünkü sen varsın .
Son söylediğiyle ikisi de kocaman bir tebessümle baktılar .
Hikmet amca onların bu hallerine sevinerek
Ha-İşte hep böyle gülün siz , o zaman kimse önünüze çıkamaz .
Hünkar , Hikmet amcanın sözüyle biraz utanınca bakışlarını kaçırarak çayından bir yudum aldı . Ali Rahmet onun bu haline gülümseyerek
A-Bir de yanımızda sen varsan amca , sağ ol her derdimize koştun .
Ha-Tabi koşacağım , siz benim evladımsınız .
Eliyle masanın çizgisinden bile aşağısını göstererek
Ha- ben sizin ta bu kadarlık halinizi bilirim
Sonra gösterdiği hizayı beğenmeyerek
Ha-Yok , yok daha küçüktünüz .
Hepsi birden gülmeye başladı .
Ha-Ben her zaman yanınızda olacağım ,İnşallah . Bir daha böyle sözler duymayayım
deyip çayından son yudumunu aldı .
Oluşan kısa bir sessizliği Hünkar'ın sesi bozdu .
H-Hikmet amca , peki sen Faruk'la ne konuştun da mahkemeye kendi rızası ile geldi .
Ha-Sen bizi uğraştırmaz buradan gidersen biz de seni uğraştırmayız dedim kısaca . O da mahkemeye kendi gelip ifade verdi .
A-Bütün yaptıklarından sonra öylece gidecek mi yani ?
H-Boş ver , Ali Rahmet . Çukurova'da kalmaması en iyisi .
A-Ama Yaman Hanım sana yaptıklarından sonra öylece...
H-Ali Rahmet , o belasını yine bulur . Sen artık bulaşma ona zaten Demir'den dolayı yüreğim ağzımda şu sıralar beni de hiç dinlemez sen uzak dur bari .
Ali Rahmet diğer elini de Hünkar'ın elinin üstüne koyarak
A-Tamam , sen sıkma canını Yaman Hanım .
Ha-Haklısın , güzel kızım ama sen sıkma canını ben Demir ile konuşurum bir delilik yapmaz .
H-Sağ ol , Hikmet amca .
Ha-Sen sağ ol , güzel kızım benim .

𝑩𝒆𝒏 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑴𝒆𝒄𝒃𝒖𝒓𝒖𝒎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin