Nasıl bu kadar değiştin?
×××
"Söylemiştim." dedi Alec ve arkasını dönüp sokağın başına doğru yürümeye başladı.
"Başka bir şey var. Ya tehdit falan ediyorlarsa burda kalması için?" dedi Jace olduğu yerden kıpırdamadan. Alec ona döndü.
"Neden kabul edemiyorsun ki? Kendi cinsiyle birlikte rahatça yaşayabileceği bir klan bulmuş. Onun için sevinebilirsin hatta."
"Saçmalık. Simon böyle bir şeyi asla kendi istemez. O her zaman normal yaşamına dönmek isterdi."
"Değişmiştir belki düşüncesi. Olamaz mı?" dedi. Jace başını iki yana salladı.
"Bana inat yapıyor."
"Sana neden inat yapsın ki?" dedi Alec kaşlarını kaldırarak. Jace buna cevap vermedi. Sadece başını iki yana salladı ve binaın karşısındaki duvara yaslanarak oturdu.
"Biraz daha bekleyeceğim. İsterseniz gidebilirsiniz. Arkanızdan gelirim." dedi Jace karşısındaki binaya bakarak. Alec gözlerini devirdi tam bir şeyler söyleyecekken Izzy araya girdi.
"Hayır." dedi. "Biz de burda kalacağız o zaman." Izzy Jace'in yanına oturdu. Alec'e onaylaması için tehditkar gözlerle bakıyordu. Alec ofladı. Sırtındaki okları düzeltip Jace'in diğer yanına oturdu.
"Parabatai'm olmamı istediğinde daha iyi düşünmeliydim." dediğinde Jace hafifçe güldü.
"Geri dönüşün yok."
°°°
"Neyi bekliyoruz tam olarak?" dedi Alec. Artık binanın karşısında değil biraz ilerisindeki kuytu yere oturmuşlardı. Jace sürekli binaya bakıyordu. Elinden bir şey gelmezdi. Binaya dalsa kazanmaları mümkün değildi. Sadece üç kişilerdi...
"Bir ses." dedi Jace. "Eğer ona işkence ediyorlarsa ya da zorla tutuyorlarsa bunu duyarız. Sonra da meclise söyler Simon'ı alırız."
"Çok dar düşünüyorsun şu an Jace. Sen böyle değilsin. Hadi ama biraz mantıklı düşün. Sen bile böyle değiştiysen Simon gibi birinin değişip bi klana katılmak istemesi çok da anormal değil." dedi Alec. Jace kaşlarını çatarak ona baktı.
"Ne demek bu? Nasıl değişmişim ben?" dediğinde Alec güldü.
"Şu anda meclisin verdiği görevlerin dışında bir aşağı dünyalı için bekliyoruz. Sence de saçmalık değil mi?"
"Üstelik sadece klanıyla duran bir vampir için." dedi Izzy.
"Peki neden Brooklyn'deki klana değil de bu ülkenin öteki ucundaki klana katılmış. Bir gariplik var." dedi Jace biraz sesini yükselterek.
"Sadece senden uzak kalmak istemiş olabilir mi acaba?" dedi Izzy kendini tutamayarak "Seni kaç kere uyardım ve umrumda değil deyip durdun şimdi burda sıkışmış bekliyoruz. Çok mantıklı gerçekten." Jace ikisine de uzun uzun baktı. Sonra başını iki yana sallayıp tekrar binaya döndü.
"Çok konuşuyorsunuz. Böyle devam edecekseniz gidin daha iyi." dedi dişlerini sıkarak.
"Melek aşkına Simon'ın ne demesini bekliyorsun ki?! Sen aptalsın Jace. Simon'ı kaybettin ve o bir daha dönmeyecek." dedi Izzy. Jace akıllanmıyordu. Eğer üstüne giderse belki en azından yalan söylemeyi bırakırdı.
"Ne kaybetmesinden bahsediyorsun sen?!"
"Aptalsın işte hala inkar ediyorsun!" Jace tam cevap verecekken yukarıdan bir ses duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Changes // JIMON ✔
FanfictionÇok tehlikeli bir görevde Jace her zaman ölmeyi yeğlerdi. Ama o gece ne ölmüştü ne de hayatta kalabilmişti. Beter bir duyguyla başbaşa kalmıştı. ××× "But there's nothing to be afraid of, Even when the night changes." ××× 12.11.2020 tarihinde tamaml...