- Правили ли сте го преди?
Съсредоточените ми очи преминаха през четирите момчета с изключение на Хари, който стоеше до мен и си нямаше и на представа какво става. Те поклатиха глави, карайки ме да изпсувам и да прекарам нервно пръсти през косата си.
Честно да си призная много съм бясна на Хари, че заради него не мога да съм демон и да правя неща като това. А какво да кажа за тези идиоти, те са по-тъпи и от овце.
- Ей, чух това - извика Зейн, но аз го игнорирах.
Без да губя време увих пръстите си около китката на близо стоящия до мен Хари без той да очаква, при което тялото му леко подскочи и накара къдриците му да подскочат заедно с него.
- Хари, ела да поговорим за малко - тихо прошепнах докато подръпвах ръката му надалеч от подслушващите момчета.
В отговор когато спряхме на едно място Хари повдигна вежди, чакайки ме да продължа, а аз отново прекарах пръсти през косата си. Ах, колко мразя тази част.
По рано днес като установихме, че Бийбър няма как да се изпари просто така без да използва черна магия или подобно стигнахме до извода, след много караници и викане от моя страна, че трябва да навестим Черните вдовици или също така известните Банши. И сигурно се чудите защо не искам да отивам там. Отговора е много прост. Те са ужасни създания, присланчващи изгубени души като им показват как пътят на отмъщениято е "по-добър", но в действителност те те използват, използват жизнената ти енергия, използват омразата ти, за да придобият по-голяма сила. И когато не остане нищо от теб те оставят сам да се молиш да те убият.
- Не искам да те карам да правиш нещо, което не искаш - ирисите ми пропътуваха пътя от клюцитата му, която си личеше през черната риза, която го накарах да носи, през шията му и бладичката до устните, където ги задържах малко повече, но после ги преместих на бластящите му зелени очи.
- Едва ли ще е по-трудно от това да облечем момчетата в тези... неща - посочвайки към демоните Хари повдигна едната си вежда и двете ъгълчета на устните му се повдигнаха нагоре.
Черните вдовици намериха скривалище където Бог или Сатаната не могат да ги наблюдават и това е в един от пролуките на света. Не всеки може да ходи там, но понеже аз мога това ще е от голяма полза и разбира се много бих се радвала да обясня защо, но но сега не е времето.
YOU ARE READING
Save (Harry Styles)
Random- Мислиш, че съм чудовище? - посочи с ръка към гърдите си - И знаеш ли какво, права си. Наслаждавах се на страха, който изпитваха - с всеки път, в който изричаше нещо се приближаваше без емоция на лицето си освен, че очите му изгаряха дупки в моите...