Pohled Tylera:

Ráno jsem se vzbudil s celkem dobrou náladou , což se celkem divím .
Rozhodl jsem se , že se cestou do školy stavím pro Veronicu , i když se známe teprve dva dny celkem se mi dostala pod kůži, což se mi nelíbí. Nikdy jsem žádnou holku nemiloval, a navíc já na vztahi nejsem. Ale Veronica mě něčím přitahuje. A màm strašnou být neustále s ní. Jen jako kamarád.

Vstal jsem šel jsem si vyčistit zuby a převlíct se , vzal jsem si roztrhané černé džíny a obyčejné bílé tričko .
Sešel jsem dolů a mamka se Sienou už očividně jely ( btw Siena je moje 5 letá sestřička ). Vzal jsem si snídani a šel jsem ke svému bílému Mercedesu.

A jel jsem za Veronicou .

...
Pohled Veronici :

Vstala jsem a udělala jsem to co dělám každé ráno ( asi vám to ani tady nebudu rozepisovat , každopádně mi to zabralo 20 minut). Oblékla jsem si toto ⬇️⬇️

( Btw zmínila jsem se , že miluju svetříky? Obzvlášť na podzim

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


( Btw zmínila jsem se , že miluju svetříky? Obzvlášť na podzim. )
Vzala jsem si takovou větší kabelku kam jsem si dala sešity a notebook , a vyšla jsem .

Hodně mě překvapilo když jsem viděla před barákem bílý Mercedes A pak mi to došlo . Ale co tu dělá?
Vystoupil a šel ke mně .

"Ahoj, řekl jsem si , že se pro tebe stavím , přinesl jsem nám frapuccina ."

To je pravda kávu bych si dala.

"Dobře , moc děkuji ."
Otevřel mi dveře a já jsem nastoupila.

"Sluší ti to . " Hustý on mě teď pochválil .

"Děkuju. " Špitla jsem .

"Chceš po škole zajít třeba zase do kavárny ?"

To mě pozval na rande ? Na rande jsem ještě nikdy nebyla , co se stane dál , začnou padat pizzy ? Hmmm to nezní špatně.

"Jasně , ráda ." Odpověděla jsem mu.
A pak už jsme mlčely.

Když zaparkoval , rozloučili jsme se a každý jsme šli svou cestou . První hodinu máme chemii.

agrhhh vůbec se mi nechce a hlavně nevím kde je. Začala jsem pohledem hledat někoho koho znám , uviděla jsem toho kluka , který sedí vedle Tylera tak jsem šla za ním.

"Ahoj , pomůžeš mi prosím tě pomoct najít učebnu A12?" Řekla jsem celkem nejistě .

"Dobře , jentak mimochodem jsem Bryce a ty jsi Veronica, že ?"

Wtf já jsem se ani nepředstavila , jako myslela jsem si , že ví jak se jmenuju takže by to bylo zbytečný.

"Ano , to jsem já."
Zavedl mě k tý učebně , poděkovala jsem mu a šla si sednout . Jediný koho jsem tam znala byla Adison , tak jsem si k ní šla sednout.

"Ahoj , je tu volno?" Řekla jsem.

"Ahoj , ano je . Vypadá to , že máme hodinu spolu . A jak se ti tu zatím líbí ?" Usmála se na mě .

"Líbí se mi to tu- "
Nestihla jsem to doříct , protože do třídy vešel učitel.

...

Škola byla jako vždy nudná , ale ne nebyla nudnější než ta minulá škola , protože tady mám alespoň někoho s kým se můžu bavit.

Teď čekám na Tylera , protože mi slíbil tu kavárnu. Miluju podzim je moje nejoblíbenější roční období . Ofukuje mě jemný větřík , slyším šum listů , a nejvíc na podzimu miluju Halloween , ale je až za dva měsíce , a tady si myslím , že bude lepší , protože je to tu menší .
Z mého přemýšlení mě vytrhl přicházející Tyler .

"Ahoj , tak můžeme jet?" Usmál se na mě , vím , že jsem to už říkala , ale má fakt roztomilý úsměv.

"Jasně." Nastoupila jsem a jeli jsme ."

Když jsme dojeli do kavárny , sedli jsme si k stolu , kde teď nejspíš budu sedávat furt. A objednali jsme si frapuccina a třešňový muffin , samozřejmě pro mě. Když nàm to Sherill přinesla, poděkovali jsme , a já jsem se začala cpát muffinem . Když už jsem to měla skoro v sobě , všimla jsem si , že na mě Tyler pobaveně kouká.

"Coje?" Zeptala jsem se s plnou pusou.

"Nic , jenom je to vtipný, že si ještě před chvílí měla oběd a teď se zase cpeš něčím jiným."

"Obědy ve školní jídelně jsou nechutný , a navíc ten muffin mi chutná."
Utřela jsem si ruce a usrkla si kávy.

...

Povídali jsme si snad o všem a když jsme to dopili tak se mě Tyler zeptal.

"Co kdyby jsme zaplatili a šli ke mně a tam třeba upekli pizzu a pustili si film , a navíc by jsi mohla poznat mojí mamku a sestru , i když se známe jenom dva dny."

"Hmm to zní dobře."

Zaplatili jsme a jeli jsme k Tylerovi .

You and me? I think forever...Kde žijí příběhy. Začni objevovat