Udělala jsem lívance a šla je odnést na stůl.Pak jsem se rozhodla vzbudit holky , a to tak , že jsem k nim přišla a každé zařvala do ucha
"Vstávej!"
"Tak jsi blbá!? Vždyť můžem ohluchnout! A navíc je víkend, mohla jsi nás nechat spát."
"Každopádně, udělala jsem vám snídani." Řekla jsem a holky vstaly a pomalým krokem se loudaly ke stolu.
Jelikož jsem měla už svoje jídlo snězené tak jsem si udělala kávu a šla za holkama. Usedla jsem ke stolu a holky o něčem horlivě diskutovaly.
Připadá mi , že už je znám věčnost. Od té doby co se moje nejlepší kamarádka odstěhovala , což mi bylo asi 14 , tak jsem se do sebe hodně uzavřela, myslela jsem , že alespoň napíše , ale nic . Pak jsem vyděla její fotku s mým ex jak se líbají. Od té doby na pravé přátelství nevěřím , až do teď jsem ráda , že mám konečně pravé kamarádky. Ne , že bych na pravou lásku nevěřila , ale tak nějak už ani klukům nevěřím, vím že to nedává smysl, ale s Tylerem už chci zůstat jen kamarádka.
Z mého přemýšlení mě vytrhla Addi."Haló , země volá Verču. Jsi nějaká mimo."
"Zrovna jsme říkaly , že půjdeme na nákupy, a pak do kavárny , co říkáš?"
"To zní skvěle." Odpověděla jsem jí.
...
O tři měsíce později:"Ty si musíš koupit!" Zařvala na mě Madi.
Zrovna jsme byly s holkama v obchodě a vybíraly si šaty na blížící se vánoční ples. S Tylerem jsme byly párkrát venku. Od tý doby co jsem ho viděla s tou Lauren , tak se kolem něj neustále plazí.
"Ne, jsou moc drahé a navíc mají velký výstřih."
"To nevadí tak já ti je koupím."
"Ne , prostě ne."
"Nebudeš se se mnou hádat. Máš smůlu. Bereme je."
"No dobře."
Vzdala jsem se, protože tohle nemám šanci vyhrát. Vzaly jsme je zaplatily je a šly jsme do naší oblíbené kavárny. Holky si vzaly taky šaty."Jako vždy?" Zeptala se nás jako vždy Sherill.
"Ano, děkujeme."
A odešla. Najednou mi na rameno někdo poklepal, byl to můj kamarád z dětství , Blake.
Já jsem se vám asi ani nezmínila, že když jsme byly malí tak jsme bydleli vedle sebe, ale pak se odstěhoval sem. Párkrát už jsme se viděli ve škole."Ahoj Vee , nechtěla by jsi se mnou jít na ples? Nebo už někoho máš?"
"Ahoj Blaku, půjdu ráda." Hned mě objal, div mě nerozmačkal.
"Děkuju moc. Před plesem tě vyzvednu v šest před vaším domem. Ahoj"
"Ahoj" Zase jsem se posadila. Holky na se na mě dívaly s otevřenou pusou.
"No to si děláš srandu?! Ty jdeš s Blakem Jonesem.To je úžasný ! Moc ti to přejeme!"
"My spolu nechodíme."
"Ale prosím tě. Vždyť to vidím jak se na sebe díváte a navíc jste sladcí!"
"A s kým jdete vy?" Zeptala jsem se jich abych změnila téma.
"Mě pozval Bryce!" Vykřikla Addi.
"Já půjdu s Christopherem , a Ryley nejspíš s Kiem, že?" Ryley se začala červenat.
...
Ráno:"Vstávej!! Dneska máš ples."
Vtrhla mi do pokoje mamka."Ještě chvilku."
Chtěla jsem ještě ležet , ale to by mi nesměla vzít peřinu. Vyletěla jsem do sedu a šla se nakonec připravit.Seběhla jsem schody, a na stole už byla snídaně, lívance a káva. Zhltla jsem to a vypila kávu, zkontrolovala jsem hodiny a naštěstí jsem ještě měla čas, ale chtěla jsem jít dřív, protože jsem se rozhodla jít pěšky.
Vzala jsem si kabát, přeci jenom je zima. Rozloučila se s mamkou a vyšla ven. Chtěla už jsem se vydat směr škola, ale před chodníkem mi zastavilo Taylerovo auto.
ČTEŠ
You and me? I think forever...
RomanceCo se stane , když se Veronica přestěhuje z Londýna do malého městečka v Californii ? Zamiluje se? Ahoj, toto je můj první příběh, takže prosím berte to s rezervou. :) Probíhá korekcí.