Pondělí.
Agrhhhh zase ten otravný zvuk budíku.
Vypla jsem ho a šla jsem si udělat higienu a převlíct se , vzala jsem si olivový croplý svetřík a černé skinny džíny . Sešla jsem dolů do kuchyně , kde už byla nachystaná snídaně a lísteček od mamky.
Zvedla jsem lísteček a přečetla ho nahlas
"Milá Veronico , na lince máš snídani a peníze, protože budu na týden na služební cestě , takže doufám , že nezboříš barák . S láskou mamka."
Nijak jsem to zatím neřešila a šla jsem si vzít snídani, a vyrazila jsem na snídani.Vyšla jsem před dům a překvapilo mě že tam bylo auto Madi, vystoupila a šla ke mě.
"Ahoj , chceš odvést?" Kývla jsem a šla do auta.
"Tak co výkend?"
"Jo , dobrý."
"Napadlo mě , že by jsme s holkama udělali přespávačku , souhlasíš?"
"Jasně, mohli by jsme u nás mamka jela na pracovní cestu, koupíme si pizzu a pustíme si filmový maraton."
"Dobře to zní skvěle , můžeme dneska." Kývla jsem jí na to .
Přijeli jsme ke škole , vystoupily jsme , a šli jsme dovnitř.
První hodinu jsem nejspíš měla s Madi , matiku. Šli jsme rovnou ke skříňkám , a první co jsem uviděla mě moc nepotěšilo , vím , že si může dělat co chce , ale nevím proč, ale nahnalo mi to slzy do očí.
Objasním vám situaci.
Tyler se tam oblizoval s nějakou kopijí barbie ( to zní jako nějaká VELMI žárlivá přítelkyně xD) Najednou jsem kolem mých ramen ucítila něčí ruku , podívala jsem se na dotyčného , byla to Madi." To je Lauren , školní barbie, pojď na matiku , nestojí ti za to , ale pak mi něco vysvětlíš."Utřela jsem si slzy a šly jsme do třídy.
"Slečno Charles co jsem teď říkal?"
Celá hodina mi šla jedním uchem dovnitř a jedním uchem ven , nevím proč , ale furt jsem nad ním musela přemýšlet.
"Říkal jste , že budeme příští hodinu psát test."
"Máte štěstí." A pokračoval ve výkladu.
.....
Konečně konec vyučování.
Tylera jsem dnes neviděla , zase nad ním přemýšlíš . Přestaň Veronico , on si může dělat co chce . A navíc je to kamarád , nemůžež ho milovat , vždyť on určitě necítí to stejné , akorát by tě to zranilo takže buď tak laskavá a nepřemýšlejí nad ním. Tvůj drahý mozek.
S holkama jsme šli akorát ze školy do obchodu a pak domů.
.....
Koupily jsme toho fakt hodně ještě aby ne , protože já miluju jídlo . Koupily jsme ruzný sladkosti , popcorn , chypsi , limonády atd.
Dorazily jsme domů , udělaly jsme popcorn a dali si deky a jídlo do obýváku. A povídaly si.
"Tak co ty a Tyler? " Zeptala se mně Addi.
"Adison." Napomenula jí Madi .
"Ne to je dobrý , stejně jsme jen kamarádi."
"Jako nechci nic říkat , ale asi nejsem jediná kdo si myslí , že se k sobě totálně hodí, že ?" Řekla Ryley a všechny začaly pokyvovat hlavou.
"Ale stejně si myslím , že by to Tyler neudělal , protože jsem viděla jak se natebe dívá." Divila se Madi.
"Jak se na mě dívá?"
"Tenhle pohled jsem u něj ještě neviděla , protože se kamarádí s mým bráchou, Brycem . Často k nám chodil, protože se znají už od mala, a navíc Bryce to taky říkal, že se na tebe zamilovaně dívá."
"Cože ? To není možný."
"Když myslíš."
"Hele holky co kdyby jsme se podívaly na nějaký film?"
"Jasně, co třeba Panenku z pekla."
V půlce filmu se mi začaly zavírat oči, asi nechápete jak se mi může chtít spát u hororu, ale já už jsem to několikrát viděla , takže mi to nepřišlo strašidelný. Zavřeli se mi výčka a ponořila jsem se do říše snů.
.....
Moc dobře se mi nespalo.
Otevřela jsem jsem oči.
aha už vím proč se mi dobře nespalo. Ležela na mě Ryley.
Tak nějak jsem se zpod ní zvedla a šla do kuchyně udělat lívance.
ČTEŠ
You and me? I think forever...
RomanceCo se stane , když se Veronica přestěhuje z Londýna do malého městečka v Californii ? Zamiluje se? Ahoj, toto je můj první příběh, takže prosím berte to s rezervou. :) Probíhá korekcí.