"Jdu do sprchy první!" Začal Tyler hulákat přes celý dům.

"Ne nejdeš , já jdu první!"

"Ne smůla lásko." Poslal mi vzdušnou pusu a zmizel v koupelně .

Vzala jsem si mobil a projížděla ig , když jsem narazilyla na Tylerovi storýčko , na kterým jsem byla já celá od kečupu jak jdu běžím za ním po schodech.

"To si děláš srandu!!! Tylere to si vypiješ!!"

To je idiot , hahaha ať se těší já taky něco vymyslím.

.....

Ten inteligent tak po 10minutách se konečně uráčil opustit koupelnu.

Vlezla jsem tam a vysprchovala se , konečně.

Vylezla jsem a když jsem se chtěla oblíknout , zjistila jsem , že vlastně všechno mám od kečupu , tak jsem si oblíkila jenom spodní prádlo a přes to ručník , a šla jsem za Tylerem.

"Asi jsme to nějak nedomysleli , nemám tu náhradní oblečení."

"Vezmy nějaký od mamky a budeš spát v mém tričku."

Šel do Elisiného pokoje a přinesl mi tílko a tepláky . Tepláky byly trošku větší , ale nevadí.

Chtěla jsem ještě vybrat film , ale Elis nás zavolala , že už je ta pizza. Schody jsem vzala úprkem , divím se , že jsem neschodila Tylera , který teprve šel do kuchyně.

"Mňammm , bylo to vynikající." Usmála jsem se na Elis a šla odnést talíř , dala jsem ho do myčky a v tu chvíli se do kuchyně přiřítila Sienna.

"Veru Veru , že si s náma pustíš nějakou pohádku?"

Awww je tak roztomilá.

"Jasně , že jo , půjdeme nějakou vybrat."

Po dlouhém vybírání pohádky jsme vybrali Zvonilku.

.....

Ráno:
Probudila jsem se v posteli , která voněla po Tylerovi .

Počkat, co?

"Kde to jsem ? Tylere?"
Posadila jsem se a viděla jsem Tylera jak se na mě upřeně dívá, měl rozcuchané vlasy a jenom šortky, takže jsem měla dokonalý pohled, na jeho vypracované tělo.

"Usnula se jsi se Siou při pohádce , tak jsem tě uložil a šel spát na gauč."

"Můj bože já jsem nezavolala mámě! Sakra , jdu jí hned zavolat , jo a nemusel jsi spát na gauči , mohl jsi mě tam nechat."

"Nemohl , jsi host, jo a tvý mámě už jsem volal."

Zvedla jsem oči od telefonu a uvědomila si , že můj obličej je hodně blízko Tylerovýho.

Podíval se na mé rty a zase do očí , a to jsem udělala i já, najednou tu vzdálenost mezi námi přerušil, spojil naše rty.

Zapadaly do sebe jako puzzle, asi jsem se zamilovala.

Najednou nás , ale přerušila Elis , že dole máme snídani . Ještě , že je sobota do školy se mi vůbec nechce.

Elis se Siou jely po snídani něco zařídit, takže jsme v domě zůstali jenom já a Tyler.
Při snídani jsme spolu nepromluvili , šla jsem se nahoru převlíct a Tyler mě odvezl domů .

Zastavili jsme před mým domem. Chtěla jsem vystoupit , ale Tyler na mě ještě promluvil.

"Veru , musíme si promluvit."
Posadila jsem se ještě zpátky do auta

"To co se stalo ráno, ehm no myslíš že to byla chyba?"

"A Ty si myslíš , že to byla chyba?" Řekla jsem , samozřejmě , že si myslím , že to chyba nebyla , ale chtěla jsem první slyšet jeho názor.

"No , víš jsi moje nejlepší kamarádka a nechci tě ztratit , budeme dělat jako , že se nic nestalo?"

No to už si dělá srandu?! V tu chvíli jsem se cítila strašně zlomená , vždyť to byl on co přerušil vzdálenost mezi námi , ale alespoň jsem o něj úplně nepřišla.

"Dobře , ahoj , uvidíme se v pondělí."

"Ahoj." Vystoupila jsem a dívala se jak jeho auto mizí.

Vešla jsem domů a hned se do chodby přiřítila mamka.

"No ahoj , u koho jsi vlastně spala a co že tak smutně?"

"Ahoj , počkej převlíknu se a příjdu za tebou."
Šla jsem se převlíknout do šedých tepláků a croptopu , a šla jsem dolů.

"Tak co ?"
Sedla jsem si k mamce na gauč .

"No kamarád mě pozval včera do kavárny a pak jsme jeli k němu tam jsme si udělali pizzu s jeho mamkou a sestrou , a pak jsme si pustili pohádku a já jsem tam usla , ráno mě políbil a pak mi řekl , že jsem jeho nejlepší kámoška a , že na to můžeme zapomenout." Objala mě.

"Zlatíčko , ty jsi dostala friendzone , nebuď smutná , taky jsem od tvého táty dostala friendzone a vidíš byli jsme pak spolu , protože mi pak stejně řekl , že mě miluje."

Tyhle výslechy fakt nesnáším, mamce vzděluju všechno , protože to ze mě stejně vždycky vypáčí.Mám jí fakt ráda , je jako moje nejlepší kamarádka a zároveň moje mamka.

You and me? I think forever...Kde žijí příběhy. Začni objevovat