13 :: HDS

90 24 0
                                    

" junkyu  ! " dari jauh telinga milik junkyu terdengar suara jisoo yang menyeru namanya  , dia memandang jisoo yang menghampiri ke arahnya dengan muka ingin tahu 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" junkyu  ! " dari jauh telinga milik junkyu terdengar suara jisoo yang menyeru namanya  , dia memandang jisoo yang menghampiri ke arahnya dengan muka ingin tahu  .

" sabar~sabar huh " Junkyu memandang saja gerak geri jisoo yang terbongkok dihadapan dia sambil nafas tercungap-cungap  , seperti orang tengah marathon saja  . Apabila pernafasan menjadi normal semula  , jisoo mula membuka kotak suaranya  .

" ada nampak Cik Anna tak  ? Sebab dari petang tadi noona tak nampak dia langsung  .. Kamu ada tak terselisih dengan dia  ? " tanya Jisoo sambil dahinya berkerut  , sudah merata-rata tempat dia mencari Cik Anna tapi langsung dia tak nampak batang hidung gadis itu  . Kemana pula gadis itu keluar daripada petang tadi  . Sudah masuk waktu malam pun masih tak kelihatan lagi  .

Mendengar sahaja pertanyaan yang dilontarkan oleh jisoo  , terus junkyu membalas dengan gelengan kepala dan bahunya dijungkit tidak tahu dimana keberadaan gadis yang dicari itu  . Sebab kali terakhir yang dia nampak  , waktu pagi saja dan sekarang langsung tiada  .

" kenapa  ? " tanya junkyu yang ingin tahu , iyelah dah kenapa jisoo noona nak jumpa Cik Anna  .

" saya nak bagitahu something dekat dia but saya tak nampak dia pula  .. Hurmm—mungkin dia busy kot  .. " fikir jisoo  . Junkyu sekadar mengangguk kepala  , anak mata mereka berdua melilau memandang disekeliling kawasan jikalau ada nampak bayangan Cik Anna dan pada masa itu  .. Tiba-tiba junkyu terasa seperti dadanya berasa sesak dan saluran pernafasan menjadi tercungap-cungap  , terus itu tubuh junkyu terjelepok atas lantai hotel  . Jisoo yang perasan akan keadaan junkyu yang tiba-tiba sahaja  , terus berlutut dihadapan junkyu dengan wajah tampak kerisauan  .

" eo ?  Junkyu  ? Awak kenapa ni  ? " tanya jisoo sambil memegang bahu milik junkyu  . Manakala junkyu sudah mengusap-usap dadanya yang terasa agak sakit  . Dan pada masa itu juga  , jisoo perasan loket yang dipakai oleh junkyu tiba-tiba bernyala warna kemerahan pudar  .. Terus terbeliak anak mata milik jisoo , dia tahu apa maksud warna kemerahan pudar yang menyala tiba-tiba tu  .

" ahh  , ini tanda tidak baik "

■💎■

" arghh  .. " kedengaran bunyi suara orang tengah merintih kesakitan  , kelihatan tubuh milik Anna yang bersandar pada tahun dinding menjadi lemah dan longlai  . Dia menahan kesakitan yang terdapat pada dada miliknya . 

" kan aku dah cakap yang aku ni dah tak lemah macam dulu lagi  , aku sekarang dah kuat dan boleh lawan kekuatan kau tu yang tak seberapa nak kuat  .. " perli wanita bergaun merah itu sambil dia duduk bercangkung dihadapan Anna dengan menayangkan wajah nakal  . Dia suka melihat gadis itu merana terseksa menahan kesakitan  .

" aku benci tengok kau hidup dekat muka bumi ni  , aku nak sangat tengok kau hapus daripada dunia ni  .. So patutkah aku bunuh kau sekarang  .. Dan tempat ni akan menjadi kawasan aku  , and then pengurus lelaki tu akan menjadi milik aku pula  .. "

【C】Hotel Diamond Star |I 김준규Where stories live. Discover now