Odchod

964 46 4
                                    


Doktorka donutila Eliu strávit ještě jeden den v posteli. Byla sice naprosto zdravá, ale menší odpočinek není nikdy na škodu. Elia se, ale nenudila. Přišli se za ní podívat Tony a Nataša a později i Wanda. V podvečer ji přišel dělat společnost Sam Wilson. 

,, Víš, co je to zmrzlina? "zeptal se a ukázal ji růžovou krabičku a dvě lžičky. Elia o zmrzlině nikdy neslyšela, ale domnívala se, že to bude něco k snědku. 

Sam otevřel krabičku jahodovo - vanilkové zmrzliny, podal Elii lžíci a sám si nabral první sousto. Elia si nabrala pořádný kus, šlo to pěkně ztuha. Vložila si celou porci do úst a najednou jí za zamrazilo po celém těle. Sklopila uši a zašklebila se. 

,, Musíš pomaleji. " zasmál se Sam, když ji uviděl.,, Je to  zmrzlé a proto se tomu taky říká zmrzlina." 

,, Mohl jsi mě varovat dřív. " zašklebila se a nabrala si znovu, ale tentokrát méně, a lžíci vkládala do pusy pomaleji. Byla to opravdu lahůdka. 

,,Je to vážně dobré. Vy lidi jste celkem vynalézaví. "

,, A to ještě nic není. Počkej až zkusíš třeba hamburger s hranolkama. To je teprve nářez." 

,, Zkusím všechno! "

Elia i Sam snědli na posezení celou krabičku. Poté se s ní Sam rozloučil a popřál ji hezký zbytek dne. 

....... 

Elia se převalovala ze strany na stranu a přemýšlela nad Dantalionem. Určitě už ví, že je Malphas mrtvý. Ale to ho jistě nezastaví. Určitě pošle někoho dalšího a Elia si byla jistá, že tentokrát to nebuďe obyčejný zvěd. Malphas naštěstí nestihl Dantalionovi oznámit, kde Eliu našel a to jí dávalo nějaký čas k dobru. Ale pokud pošle Oriaxe nebo Agramona, kteří jsou jeho nejsilnějším válečníky, tak je vyřízená. 

Čím víc nad těmi dveřmi Elia přemýšlela, tím víc si byla jistá, že musí od Avengers odejít. Tolik jí pomohli a byli k ní tak milí. Nemohla je teď ohrožovat svou sobeckostí, je jen otázkou času než ji Dantalion najde a zaútočí, nemůže tady zůstat. Musí odejít. Musí odejít hned. 

Ze stolku sebrala své oblečení a převlékla se. Potom vzala papír a tužku a začala psát dopis na rozloučenou. 

,, Děkuji vám za všechno, co jste pro mě udělali. Nikdy vám to nezapomenu, ale teď musím odejít. Prosím, nesnažte se mě najít, je to pro vaše vlastní bezpečí. Omlouvám se, že se neloučím osobně, ale je to pro mne takto lehčí. Snad se naše cesty ještě někdy v budoucnu protnou. Váš dlužník, Elia. "

Elia při loučení myslela hlavně na Steva a Buckyho, kteří jí pomohli nejvíce. Mrzelo ji, že se s nimi nerozloučí osobně. Ze všech osob v domě je měla nejraději. 

Dopis nechala ležet na posteli, aby jej někdo hned ráno našel. Potom se tiše vykradla ven z budovy do nikdy nespícího New Yorku. Naposledy se ohlédla vyrazila hledat nové útočiště. 

.......................................

Necelou půl hodinu po odchodu Elii přišel do pokoje Bucky. Rozhlédl se, ale dívku neviděl. Jediné, co našel byl složený papír na posteli. Bucky si jej přečetl a posmutněl. Sedl si na postel a podíval se na bílou růži, kterou držel v ruce. Na růží, kterou chtěl věnovat Elii.... 



Až po ušiKde žijí příběhy. Začni objevovat