,, To je Sophiina volba. " podotkl Bucky a Elia se na něj tázavě podívala.
,, To znamená, že volíš mezi špatnou a hroznou možností." vzdechl Bucky.
,, Já vím, ale jiné možnosti nejsou. "
,, A co kdybychom utekli? Spolu. Někam daleko."
Elia pokývala hlavou že strany na stranu.,, Našli by nás. Dřív nebo později. A na místě popravili."
Bucky sklopil hlavu do dlaní. Elia jej lehce pohladila po jeho tmavých jemných vlasech.
,, Bucky už jsem se rozhodla. " řekla tiše.
Bucky mlčel, ale otočil obličej směrem na ni. Zamilovaně a zároveň nešťastně ji hleděl do jejích rudých očí a čekal na odpověď. Věděl, že ať se Elia rozhodně jakkoliv, jejich vztah se nejspíš rozpadne.
,, Nechám si smazat vzpomínky." oznámila Elia.
,, Chceš na mě.. Na nás zapomenout...." hlesl.
,, Ne, Bucky! " řekla rázně.,, To nechci. Ale jedině tak můžeme být spolu."
,, Ale nebudeš si na mě pamatovat. "namítal.,,Nebudeš mě....... Milovat."
,, Budu, Bucky. Budu. Zamilovala jsem se do tebe poprvé, může se to stát znova. A taky stane! "
Buckymu svitla kapka naděje. Opravdu se to může stát? Může se do něj Elia zamilovat znovu?
,, Navíc budeš mít jistou výhodu, a to, že mě znáš a můžeš mi pomoct vytvořit vzpomínky nové. Bude to pro nás nový start. Nový začátek bez Podsvětí a bez jejich hrozeb. "
Bucky vzal Eliinu dlaň.,, Dobrá, souhlasím.... Bude to složité, ale pokusím se tě znovu okouzlit svým neopakovatelný šarmem." zavtipkoval a oba se zasmáli.,, Ale musíš mi slíbit, Elio, že se dřív než do mě, nezamiluješ do Steva. " usmál se.
,, To ti rozhodně slíbit nemůžu. Raději bys mě měl od něj držet dál. " zalaškovala.
Oba pak ještě chvíli seděli vedle sebe a pozorovali se.
,, Měla bych jít, Bucky. Musím se vrátit, než mě začnou podezřívat z dalšího útěku. "
,, Elio...."
,, Bucky..."
,, Miluju tě a vždycky budu. Najdu si cestu zpátky k tvému srdci i kdyby to mělo trvat roky."
,, Taky tě miluju Bucky. A těším se, až se znovu setkáme. "
Bucky naposledy políbil Eliu a pak už se jen díval, jak se propletla mezi hosty a zmizela.
Ještě chvíli zůstal venku a pozoroval nebe.
Není to konec. Elia je živá a budeme brzy spolu. Ujišťoval sám sebe. Potom se s velmi dobrou náladou vydal zpátky mezi hosty.
Kdz procházel kolem baru zastavili ho Sam a Steve.
,, Kde jsi byl tak dlouho. Přicházíš a o všechnu zábavu!" namítá Sam.
,, Byla tady Elia."
Oběma jeho kamarádům spadla čelist.
,, Bucky, to je úžasné. Kde je? Je v pořádku?" vyptával se Steve.
Bucky se usadil na barvou židličku, objednal si velké pivo a odvyprávěl vše, co se tento večer mezi ním a Eliou událo.....
,, Takže budete znovu spolu?" vyzvídal Steve.
,, Nebude si mě pamatovat, ale to mě nezastaví. " řekl Bucky.
,, Jasně, že ne." zasmál se Steve a plácnul Buckyho po zádech.,, Tak na vás dva." zvednul sklenici piva a přiťuknul si s Bucky.m.
ČTEŠ
Až po uši
FanfictionElia, kočičí famulus z Podsvětí, uprchla před svým pánem na Povrch. K jejímu štěstí se objevila přímo na základně Avangers, kteří jí nabídnou ochranu před démony a jejím pánem.