Jsem tady pro tebe

905 47 12
                                    

Od posledního setkání Elii a Buckyho uběhly dva měsíce. Bucky každý dnem netrpělivě čekal, kdy se jeho milovaná objeví ve dveřích. 

V jeho mysli si nesutále promítal různé scénáře jejich setkání. Co jí vůbec řekne? A jak se jí znovu dokáže zalíbit?

Uběhly další dva týdny a Steve Rogers stál na balkóně a pozoroval město. Dnes večer žádné plány neměl a celkem se nudil. 

,, Haló? Pane? "ozval se za ním jemný hlásek a Steve se rychle otočil. Stála tam Elia. 

,, Elio!" vykřikl a udělal krok směrem k ní. 

Elia se však lekla, sklopila uši a začala před ním couvat. 

Steve, ty troubo. Přece si na tebe nevzpomíná. Musíš opatrně. 

,, Neboj se. Nechtěl jsem tě vylekat." 

Elia zastavila

,, Já... "

,, Nic si nepamatuješ." 

,, Jak to víte?" udivila se. 

,, To je na dlouhé vyprávění, ale věř mi, že tady jsi mezi přáteli a my ti pomůžeme. "

,, Vy mě znáte? Víte, kdo jsem?" rozzářily se jí oči. 

,, Ano, znám. Všichni, kdo tady bydlíme, tě známe. Tvoje jméno je Elia a taky jsi taky s námi nějakou dobu bydlela. Ale to je vážně na dlouhé vyprávění.... A já nejsem ten, kdo by ti to měl vyprávět. "

Elia mlčela a čekala. 

,, Jmenuju se jinak Steve... Pojď. Půjdeme dovnitř. Chci ti někoho představit." usmál se Steve a nabídl Elii ruku. Elia ji přijala. 

Prošli několika místnostmi až k Buckyho pokoji. Steve zaklepal. Po chvilce se ve dveřích objevil Bucky a málem mu vypadly oči z důlku. 

,, Elio." hlesl. 

Elia se tázavě podívala na Steva. 

,, Elio, tohle je Bucky. Ví, co se ti stalo a proč, řekne ti všechno důležité, můžeš mu věřit. Je to můj nelepší kamarád a vy dva se dobře znáte." řekl Steve a pak už ty dva nechal o samotě. 

,, Elio... "

,, Ty jsi taky můj kamarád? Jako Steve? " zeptala se ho zvídavě. 

,, Ne, tak jako Steve rozhodně ne."  usmál se na ni a pozval ji k sobě  do pokoje..... 

Až po ušiKde žijí příběhy. Začni objevovat