Elia se probudila na posteli ve svém pokoji. Otevřela pomalu oči a všimla si, že na křesle vedle postele podřimuje Bucky.
Snažila se vzpomenout na noc a na Sytryho útok. Její paměť nebyla kompletní. V hlavě se jí objevovaly jen letmé útržky z boje. Její přeměna na šelmu si vybrala svou daň v podobě lehké amnézie. Nebylo to poprvé, co se jí toto přihodilo. Proto také tuto formu nerada používala, nebylo na ni spoleh a kolikrát byla více ke škole než k užitku. Nechtěla se takto ukázat před svými novými přáteli, ale jakmile se bitva začala otáčet v Sytryho prospěch, neměla na výběr.
Elia se posadila a zadívala se na Buckyho. Hlavu měl zakloněnonou dozadu a přes obličej mu viselo pár pramenů tmavých vlasů. Měl na sobě nátělník a na jeho vyrysovaných svalech byly vidět modřiny. Také teprve teď měla možnost si pořádně prohlédnout jeho zvláštní paži. Z čeho je asi tak vyrobená? Přemýšlela. Natáhla k Buckymu ruku a lehce se dotkla vibraniové paže.
Buckyho instinkt vojáka okamžitě zareagoval. Chňapl Eliinu ruku, zkroutil ji za její záda, a tělo jí přitlačil na postel.
,, Auuu. " zaskučela Elia a Bucky se vmžiku vzpamatoval. Pustil Eliu a ta se hbitě otočila obličejem k němu. Ležela na zádech a hluboce dýchala. Bucky klečel těsně nad jejím tělem a jeho vlasy ji šimraly na tváři.
Jeden druhému se dívali zahleděně do očí. V místnosti bylo cítit napětí. Elia pomalu uklidňovala svůj dech a čekala, co Bucky udělá.
Bucky se pomaličku přibližoval k Elii. Jeho rty byly v těsné blízkosti těch jejích, když tom někdo zaklepal.
Bucky ucuknul a sednul si zpátky do křesla. Elia se posadila, upravila si rozcuchané vlasy a pozvala návštěvníka dále.
Bucky i Elia se tvářili jakoby nic, když do pokoje vstoupil Steve.
,, Elio, jsi vzhůru, to jsem rád. Jsi v pořádku? "
,, Ano jsem, díky moc, Steve. Už zase." začervenala se.,, Dlužím vám všem omluvu a zároveň velké poděkování. Nechtěla jsem jen tak odejít, ale neměli jste mě sledovat. Každopádně, kdybyste to neudělali, už bych byla v rukou Dantaliona. "řekla a sklopila zrak a uši.
Steve se posadil vedle Elii na postel.,, Od toho přátelé jsou. Teď jsou součástí naší party a my ti tuhle situaci pomůžeme vyřešit."
,, Proč to pro mě všechno děláte? Vždyť ani nejsem z vašeho světa? "
,, Jsme prostě takoví. Viď, Bucky? Každý z nás si prošel trápením a těžkým životem. A to je právě to, co nás spojuje a dělá silné. "
,, Je to neuvěřitelné kolik optimismu se v tobě skrývá. " řekla Elia Stevovi.
Steve se usmál a podíval se zasněně na Eliu. Elia zpozorněla. Steve se na teď díval jinak. Zahleděně mu koukala do očí a a snažila se vyčíst, co se změnilo. Steve zvedl ruku a pomalu Elii upravil pramen vlasů, který ji trčel na stranu.
Celou tu dobu Steva sledoval z křesla Bucky. Jakmile se jeho kamarád dotkl Elii, vstal a chvatně odešel z místnosti.
Bucky poznal, že Steve začal poslední dobou Elii projevovat nezvyklou náklonnost, začal k ní chovat určité city. Stejné city, které se probudily v něm. Nikdy by si nepomyslel, že jeho nejlepší kamarád se jednou stane jeho sokem v lásce....
Elia se po Buckym ohlédla, ale potom se znovu podívala na Steva. Byla zmatená. Ještě před chvílí ji málem políbil Bucky a teď ji projevuje náklonnost i Steve? Opravdu by mohla začít milovat někoho z Povrchu?
....................................................................
Ještě před setměním se u Elii v pokoji znovu objevil Bucky.
,, Tady máš, obleč si to. " řekl a podal jí černé rifle, bílé tričko, hnědou koženou bundu a navrch červenou kšiltovku.
,, K čemu to všechno?" optala se a vzala si od Buckyho oblečení.
,, Beru tě ven. Ukážu ti New York. "
,, Cože? Vážně? Potom včerejším incidentu mě chceš vzít ven? "
,, Tentokrát tě budu mít na očích, takže se nic nestane. A s tímhle na sobě nebudeš vzbuzovat tolik pozornosti. "
,, Díky, Bucky." vískla a skočila mu kolem krku. Pořádně ho objala a šla se převléknout.
,, Jo a málem bych zapomněla... Ta bílá růže ve váze na stolku je od tebe, že? "
Bucky mlčky přikývl.
,, Je nádherná." řekla Elia.
Stejně jako ty. Pomyslel si Bucky.
ČTEŠ
Až po uši
FanfikceElia, kočičí famulus z Podsvětí, uprchla před svým pánem na Povrch. K jejímu štěstí se objevila přímo na základně Avangers, kteří jí nabídnou ochranu před démony a jejím pánem.