Elia se probudila na posteli ve svém pokoji uprostřed noci. Byla sice tma, ale jejím kočičím očím to nevadilo. Opatrně si sáhla na hlavu, kterou měla omotanou obvazy. Místo, kde si hlavu narazila, bylo na dotek citlivé.
Vedle ní tiše spal Bucky. Od té příhody s Dantalionem se od ní odmítal vzdálit, dokud se neprobudí.
Elia mu jemně odhrnula pramen vlasů z obličeje a něžně ho políbila. Bucky se probudil. Zamrkal očima a uviděl siluetu, která se nad ním sklání. I přes černočernou tmu poznal, že je to Elia. Přitáhl si ji k sobě a objal ji.
,, Bucky... " zašeptala tiše.
,, Elio.. Jsi v pořádku? Cítíš se dobře?" optal se jí.
,, Ano, jsem.....Bucky, co se stalo? Kde je Dantalion. " zeptala se.
Bucky jí řekl všechno, co se stalo od démonova útoku. Nemohla uvěřit, že byla v bezvědomí dva dny! Dantaliona mezitím zavřeli do cely, než se rozhodne, co s ním provedou. Odmítal s nimi jakkoliv komunikovat a pořád měl podobu Kapitána Ameriky.
Pozitivní ale bylo, že skutečného Kapitána našli několik hodin poté, pomocí lokátoru v jeho hodinkách. Byl omráčený a svázaný v jednom autě v zapadlé uličce New Yorku. Byl trošku zmatený, ale jinak zdravý.
Bucky si se Stevem promluvil o všem, co se stalo. Nejen o Dantalionovi, ale taky o Elii. Přiznal mu, že ji miluje a zároveň že ví o jeho citech k ní. Popsal celou příhodu s Dantalionem a i to, jak ji Sam zachránil, za což mu bude do konce života dlužníkem.
Steve byl sice smutný, že žena, které projevil city, mu je neopětovala, ale na kamaráda se nemohl zlobit. Zlomené srdce sice bolí, ale on je na bolest zvyklý....
Elia bedlivě vyslechla všechno, co jí Bucky převyprávěl. Byla ráda, že alespoň ta záležitost se Stevem je vyřízená.
Bohužel co se Dantaliona týče, to bude větší problém... Ale to počká do rána.. Jediné, co teď chce, je být co nejblíže Buckyho. Dotýkat se ho, cítit jeho vůni...
Elia a Bucky leželi v objetí. Bucky ležel na zádech a Elia měla položenou hlavu na jeho hrudi. Cítila jeho srdce, jak pomalu tepe. Bucky ji jemně hladil po vlasech a Elia spokojeně vrněla.
Té noci oběma došlo, že jsou zamilovaní až po uši....
ČTEŠ
Až po uši
FanfictionElia, kočičí famulus z Podsvětí, uprchla před svým pánem na Povrch. K jejímu štěstí se objevila přímo na základně Avangers, kteří jí nabídnou ochranu před démony a jejím pánem.