"Ale máš být ve vězení....." hlesla Elia.
"Taky jsem byl. Kvůli tobě jsem přišel o svou moc, sebrali ji mi vládcové! A musel jsem uplatit toho zatraceného Orioxe, aby změnil můj vzhled a pomohl mi utéct!"
"Svůj pád sis zavinil sám, Dantalione! Tvoje intriky tě dostihly a doplatil si na ně. Já jsem byla jenom špičkou ledovce." bránila se Elia rozklepaně.
"Na debaty už je pozdě. Přišel jsem si pro pomstu. A taky ji dostanu!"
Dantalion natáhl ruku k Elii, ta ve snaze se vyhnout udělala krok zpět a uklouzla na mokré podlaze. Praštila se zezadu do hlavy a zůstala ležet. Rána do hlavy ji způsobila nejen bolest, ale také její vidění bylo rozmazané a pohyby lehce zmatené. Viděla pouze siluetu Dantaliona, jak se nad ní sklání.
Dantalion popadl Eliu za krk a začal ji škrtit. Elia, která byla jenom napůl při vědomí a nedokázala se pořádně bránit, slabě máchala rukama, ale Dantalion její hrdlo nepustil. Elia to však nevzdávala. Při dalším pokusu jej odstrčit, shodila rukou stojatý věšák, který při pádu rozbil okno.
Po chvíli se na dveře koupelny ozvalo zaklepání.
,, Elio? Slyšel jsem tříštit sklo. Jsi v pořádku?" promluvil zpoza dveří Sam.
Ticho.
,, Elio?" chytila za kliku u dveří, ale ty předtím zamknul Dantalion.
,, Elio! Jestli se ti něco stal,o zkus se dostat ode dveří, vyrazím je! Tři.... Dva.... Jedna...Jdu na to!"
Sam se napřáhnul a jedním silným úderem, dveře vykopl z pantů.
Sam uviděl něco, čemu nedokázal uvěřit, a na chvíli strnul. Kapitán Amerika.... Steve.... Škrtil Eliu, která ležela na zemi v županu a z hlavy jí tekla krev. Sam ještě vteřinu nechápavě koukal a pak skočil rovnou po Stevovi.
Odtrhnul ho od Elii a jednou ranou do obličeje ho poslal k zemi.
Elia popadla dech a rozkašlala se. Otočila se na Sama a snažila se promluvit.
,, Ddddd.... " zakašlala,, Dant.. Dan.." znovu záchvat kašle.,, Danta... "
Sam pochopil. Slovo, které nemohla vyslovit bylo Dantalion. Podíval se na svého kamaráda. V jeho očích viděl nenávist a vztek. Tohle není Steve. Je to Dantalion. Ale kde je k čertu Steve? Pomyslel si Sam.
,,Co se to tady sakra děje? Same, Steve, co tady blbnete! " přiřítil se Tony a jemu za zády přicházel Bucky. Tony se nechápavě podíval na Sama, jak drží na zemi Kapitána a potom nahlédnul do koupelny, kde v krvi ležela Elia.
Bucky viděl to samé. Odstrčil Tonyho a vklouzl do koupelny za Eliou. Zkontroloval její zranění.
,, Krvácí z hlavy. Musí se to co nejrychleji ošetřit!" vzal Eliu, která v tu dobu byla už v bezvědomí, do náruče a spěchal najít pomoc.
,, Vysvětlí mi někdo, co se tady sakra stalo!" hromoval Tony. ,,Proč je sakra Elia od krve a Steve tady leží zmlácený? "
,, Tony, seznam se." Sam otočil tělo na záda.,, Tony, tohle je Dantalion. Dantalione.... A to je vlastně fuk. Tady Dantalion se proměnil ve Steva a snažil se uškrtit Eliu." vysvětlil Sam.
,, No tohle je už i na mě moc..... A kde je teda Steve?"
ČTEŠ
Až po uši
FanfictionElia, kočičí famulus z Podsvětí, uprchla před svým pánem na Povrch. K jejímu štěstí se objevila přímo na základně Avangers, kteří jí nabídnou ochranu před démony a jejím pánem.