New York

808 41 3
                                    

Bucky vzal výlet opravdu stylově a před základnou už měl zaparkovanou motorku. Podal Elii přilbu a musel ji ukázat, jak se na motorku správně nasedá. Elia byla totiž lehce nemotorná a úplně nevěděla, kam dát nohy a čeho se držet. Ještě nikdy se na podobné věci nevezla. 

,, Čeho se mám držet? " zeptala se, když už seděla Buckymu za zády. 

,, No... Budeš mi muset dát ruce kolem pasu, žádné držadlo to nemá." 

Elia neváhala a chytla se ho. Motor zařval a hbitě vyrazili. Elia měla menší obavy o jejich bezpečnost, protože při zatáčkách se nebezpečně nakláněli a tak se co nejvíc k Buckymu přitiskla. 

V tu samou chvíli Bucky ucítil, jak mu Elia svým poprsím drtí záda a uculil se. Přesně proto miluju motorky. Pomyslel si a ještě víc zrychlil. 

Jejich prvním cílem bylo malé nenápadné bistro v Brooklynu, kde servírovali co jiného než hamburgery a hranolky. 

,, Kdysi tady býval bar. Byl oblíbený hlavně mezi vojáky." řekl Bucky, když jim přinesli objednané jídlo. 

,, Hodně vzpomínáš na minulost." podotkla Elia. 

,, Asi už víš, že já a Steve jsme tak trochu zamrzli v čase... Naše mládí se odehrávalo na začátku dvacátého století. Tehdy byla úplně jiná doba. "

,, Chápu. Muselo to být pro vás oba těžké. "

Bucky Elii vyprávěl o tomto místě během celého jídla a ona ho bedlivě poslouchala. Jeho historky se jí líbili. A hlavně ta, když mladý Steve omylem polil jednoho poručíka, a Bucky se za něj potom pral, protože Steve ještě neměl svoje "superschopnosti".

........................ 

Noc pokračovala a Elia s Buckym se procházeli ulicemi New Yorku. Elia se s ním cítila lépe, než když do města utekla sama na vlastní pěst. Byla to od ní hloupost takto utíkat, když se v tomto světě vůbec nevyzná.

Procházeli zrovna Central Parkem, když Elia zaslechla hudbu. 

,, Pojď, půjdeme se podívat. " zatáhla ho za ruku. 

Po chvilce oba došli k velkému, nádherně osvětlenému  a nazdobenému altánku, kde hrála swingová hudba. Lidé tančili do rytmu hudby. Bucky si všimnul, že tančící lidé jsou oblečeni ve stylu třicátých let. Bylo to jakoby se úplně vrátil do své doby. 

Oba stáli na okraji altánu a pozorovali tanečníky. Elii se líbilo s jakým nadšením ti lidé skotačí. Rytmická hudba se pomalu proměnila v ladný jazz. Dvojice tanečníků k sobě přistoupili a v objetí se pomalu do rytmu vlnili. 

,, Smím prosit? " natáhl Bucky k Elii ruku. Elia se usmála a doprovodila jej na parket. 

Bucky ji jednou rukou chytil kolem pasu a do druhé mu vložila svou dlaň. Oba se kolébali a hudba ovládla jejich těla. 

Elia se zadívala Buckymu do tváře. Oba zůstali stát na místě a jejich rty se k sobě pomalu přibližovaly. Bucky si lehce přitáhl Eliu více k tělu a rukou, která držela její dlaň ji chytil za zády a mírně ji naklonil. V tu chvíli se jejich rty setkali. Elii povolila kolena slastí, ale Bucky ji pevně držel v náručí...

......... 

Z výletu se oba vraceli spokojení do doby, než k nim hned u dveří přichvátal Tony a oběma vyhuboval jako malým dětem, že neměli jen tak opouštět základnu, když Eliu teď nejspíš hledá celé Podsvětí. 

Elia se zastyděla a Tonymu se omluvila. Bucky se jen zamračil a raději zmizel do svého pokoje. 

,, Příště alespoň někomu řekněte, co máte v plánu, měli jsme strach. " přidal se do hovoru Steve. 

,, Moc se omlouvám, nechtěla jsem vám přidělávat další potíže. Už se to víckrát nestane, slibuji." 

,, Bucky je občas lehkomyslný, ale nemyslel to zle. ..Ukázal ti, kde jsme spolu předtím žili? " zeptal se kapitán. 

,, Ano,ukázal, byl to opravdu nádherný večer. " usmála se Elia. 



Až po ušiKde žijí příběhy. Začni objevovat