Kde hledat

936 42 0
                                    

Bucky dopis ukázal ostatním. Avšak diskuze, která se vedla po jeho přečtení rozdělila Avengers na dva tábory. Steve a Sam chtěli jít Eliu okamžitě hledat. Zastávali názor, že je nebezpečné, aby po jejich světě chodila sama, navíc, když o něm skoro nic neví. Naopak liberálnější Tony si myslel, že by ji měli nechat jít. Bylo to přeci jen její rozhodnutí a ať chtějí nebo ne, je to dospělá žena nebo spíš teda osoba. Kromě Buckyho, který se do diskuze nezapojoval, nebyl už nikdo jiný přítomný. Zbytek Avengers odjel na misi a tak na základně zůstali jenom ti čtyři. 

,, Tony nezapomeň, že není člověk a že jí jde po krku nějaký démon. Copak jsi neviděl tu věc, co sem poslal? Co když pošle další a tentokrát to schytá někdo z civilistů? " dohadoval se Steve s Tonym. 

Tahle výměna názoru probíhala ještě nějaky čas, než Tony kapituloval a zaúkooval F. R. I.D.A.Y., aby Eliu zkusila vyhledat. 

Tony věděl, že najít Eliu v tak obrovském městě, jako je New York, bude problém, navíc když o ní neexistují vlastně žádné hmatatelné záznamy, jelikož není z tohoto světa. Friday si bude muset vystačit s její podobiznou a prohledávat všechny videozáznamy z kamer. A to potrvá dlouho. 

,, Friday to nějaký čas potrvá, než projde všechny záznamy. Nějaké tipy, jak okruh výskytu zmenšit? " ptal se Tony ostatních. 

,, Kdybych byl sexy démonská kočka na návštěvě New Yorku, kam bych asi tam šel?" přemýšlel nahlas Sam. 

,, Bude chtít být co nejdál od nás a ode všech lidí. Pokud po ní někdo půjde, bude chtít předejít zraněním ostatních. To znamená, že bude na nějakém odlehlém, opuštěném a dobře skryté místě." konstatoval Bucky. 

,, Takových míst je tady hodně... " řekl Steve. 

...................................... 

Elia bezcílně bloumala ulicemi nočního New Yorku. Místní lidé si ji zvědavě prohlíželi. Asi si měla schovat ty uši a ocásek, aby nevzbuzovala tolik pozornosti. 

,, Hej, kotě." ozvalo se za ní.,, Pěknej kostým. Je to docela sexy." řekl neznámý muž a zamířil si to k Elii. 

Jen klid, tohle v pohodě zvládnu. Hlavně žádné násilí a zbytečně na sebe neupoutávat pozornost. Myslela si v duchu. 

,, Počkej přece, nechoď pryč. "stoupl si přímo před Eliu a zahradil ji cestu. 

Elia stáhla uši.,, Páni ono se to i hýbe, můžu si sáhnout? " začal natahovat ruku na její uši. Elia instinktivně muži ruku odstrčila. Ten se usmál a chytil ji kolem pasu a přitáhl si ji .,, Slečna je nějaká upjatá. "

,, Pusť mě!" snažila se že sevření dostat.,, Ale neboj, jen si chci sáhnout na ten tvůj huňatý ocásek. "

Chytil Eliu za zadek. Elia celá rudá vztekem od sebe muže prudce odstrčila až sletěl na chodník a praštil se zezadu lehce do hlavy.,, Ty jedna krávo! Mohlas mi ublížit. Vstal a vykročil k ní. Elia jedním pohybem svými nehty roztrhala jeho košili a způsobila mu čtyři hluboké škrábance na hrudi a břichu. Muž leknutím uskočil a začal křičet a klít. To už se na ně začali otáčet okolo procházející lidé. 

........................... 

,, Mám ji. "oznámila Friday.,, Někdo zveřejnil na instagram video s názvem Kočičí žena v akci a na videu je Elia. Podle dostupných dat je lokace natočení toho videa roh ulice Madison Avenue a Green Street. Video je staré sotva 5 minut." 

,, Pánové, vyrážíme. "zavelel Kapitán Amerika. 

................................. 

Na místo se dostali Quinjetem během 2 minut. Před nimi se objevila scéna jak vystřižená z detektivky. 

Několik policejních vozů obkličovalo Eliu že všech stran. Policisté na ni mířili zbraněmi. Vedle Elii ležel v kaluži krve muž, který na ni dotíral. Byl při vědomí, ale měl bolesti. Elia byla rozrušená a nechápala, co jsou ti lidé v uniformách zač. Jediné, co poznala, byly policejní zbraně. Jednou z takových zbraní totiž střílel Bucky na Malphase. Zůstala strnule stát. Situaci ještě zhoršovaly blikající policejní majáky, které pro její citlivé kočičí oči byli jako jehličky. Byla bezradná. Zaútočit by znamenalo zabít. Nezaútočí, zabíjí oni ji. 

,, Elio! "ozvalo se zpoza vozidel. Byl to Stevův hlas. 

,, Nic se neděje, všechno vyřešíme přestaňte na ni mířit, jenom ji děsíte." policisté Kapitána ihned poznali a poslechli a ten spolu s Buckym, Tonym a Samem doběhli k Elii a zraněnému. Tony pokynul zdravotníkům, že mohou přistoupit a muže ošetřit. 

Elia se sesunula na kolena a začala se klepat. Měla být opatrnější a vůbec se před lidmi neukazovat. Už zase ji musel někdo zachraňovat. Už zase je jenom přítěží. 

Steve přiklekl k Elii a jemně ji objal. ,, Všechno je v pořádku, jsem tady. "zašeptal ji tiše do ucha. Potom ji zvedl do náruče a nesl zpátky do Quinjetu.

,, Vážení, konec show, rozejděte se." hulákal Sam na přihlížející. 

,, Nechtějte abych.... " 

PRÁSK! Ozvala se rána přímo za jeho zády. Sam se otočil a spatřil vysokého a velmi pohledného muže, jak stojí na místě, kde byla předtím Elia. 

Objevil se tam zničehonic. Policisté byli situací zmatení, ale pro jistotu na něj namířili své zbraně. Muž by oděný do dlouhého černého kabátu. Jeho vlasy byly lehce namodralé a uši měl špičaté jako elf. Až na tyto dva detaily vypadal úplně jako člověk. 

Avengers zpozorněli. Kapitán se s Eliou v náručí otočil k neznámému. 

,, Sytry. " hlesla Elia. 

,, Kdo?" zeptal se Steve. 

,, Pravá ruka Dantaliona a vrchní velitel jeho sil. " odpověděla. 

,, Elio! Ty zrádkyně! Pachtuješ se tady s těmi odpornými lidmi?" mluvil Sytry směrem k ní. 

Elia pokynula Kapitánovi aby ji postavil na zem. Tony, Bucky i Sam už byli připraveni na nejhorší, ale nechtěli začínat boj. Čekali, co udělá démon.

,, Pokud jsi přišel pro mě, Sytry, vzdávám se a půjdu s tebou dobrovolně." 

,, Elio, to ne!" křikl Bucky. 

,, Musím to udělat Bucky. Je příliš silný. Všechny by vás zabil. Nechej mě odejít. Zachraň se. " mluvila k němu se slzou v oku. 

,, Moudré rozhodnutí. I když jsem se těšil, že si tady užiju trochu víc zábavy." řekl Sytry. 

,, Nech je být, Sytry, máš, pro co jsi přišel. " zakřičela na něj a vydala se pomalu směrem k němu. V tom momentu ji ale chytil za ruku Kapitán. 

,, Nenechám tě to udělat. "

,, Musíš, Steve. Tohle není obyčejný nepřítel. Tohle není Malphas. Sytry je mocný a může všechny usmrtit během chvíle. "

,, Ne. Zůstaneš tady. "řekl rozhodně Kapitán a kývl na Tonyho, který měl v mžiku na sobě oblek Iron-mana. 

,, Hej ty šmoulo." zařval na něj Tony. Narážel tím na barvu jeho vlasů.,, Co kdybys odtud raději zase vysmahl? Tady nejsi v Podsvětí a podobné návštěvy nemáme rádi. "

,, Tak přeci jen si trochu té zábavy užiju." usmál se Sytry a odhodil svůj černý plášť. 




Až po ušiKde žijí příběhy. Začni objevovat