Dantalion byl mrtvý. Měl podřezané hrdlo. Ale jak se to mohlo stát? Vrtalo hlavou Stevovi? Zabil se sám?
Steve se vrátil zpátky nahoru a s rukami zakrvácenými démonskou krví, šel vyhledat ostatní... A hlavně Eliu.
,,Dantalion je mrtvý." oznámil Kapitán, když vstoupil do laboratoře, kde seděl Tony.
,,Rogersi tys ho zabil!"
,,Ne, Tony, nezabil. Viděl jsem ho v kaluži krve, tak jsem mu chtěl pomoct ...Ale už bylo pozdě. Má podřezané hrdlo. Vypadá to, že si to provedl sám. "
Tony vytáhl z kapsy telefon.
,,Friday, přehraj mi zrychleně dnešní kamerové záznamy z cely Dantaliona." rozkázal Tony.
Na obrazovce byl vidět Dantalion, jak přechází v cele ze strany na stranu. Nějakou dobu to trvalo, když v tom se zastavil, sklonil hlavu a pak jedním pohybem si přeťal krční žílu svými ostrými nehty.
,,Vypnout." řekl Tony.
,,Tak to vypadá, že máme daší problém." podoktl kapitán, jenže to nevěděl, že v tu samou dobu už Elia odeslala zprávu o Dantalionovi Vládcům.
...................................................
Steve a Tony zavolali Eliu do laboratoře a řekli jí, co se stalo.
,,Měli bychom s těmi Vládci počkat, možná se..." začal Tony, ale Elia ho přerušila.
,,Už jsem je povolala. Budou tady každou minutou."
,,A do prdele." pronesl Tony, ale tentokrát ho kapitán za sprosté slova nepokáral.
,,Nechte to na mě. Půjdu dolů k Dantalionovu tělu a všechno s mimi vyřídím. Bude to tak nejlepší pro všechny."
,,Ale Elio..."začal Kapitán.
,,Ne, Steve. Tentokrát to musím udělat sama. Díky. Díky vám oběma za to, co jste pro mě udělali." usmála se ně.
,,A Steve řekni Buckymu...Řekni mu... Že se vrátím."
Steve mlčky přikývl.
,,Šéfe?" ozvala se Friday.
,,Co je, Friday?"
,,Dole u cel se z ničeho nic objevili dvě neznámé osoby."
Elia se podívala Tonymu do očí, aby pochopil, že za ní nemá chodit. Potom se otočila a odešla dolů čelit svému trestu.
................................
Tony a Steve celou dobu sledovali Eliu na bezpečnostních kamerách. Ty dvě osoby, Vládci, byli to nejošklivější, co kdy ti dva spatřili. Byli přesným prototypem démonů, kteří nás děší v nočních můrách. Kromě toho, že chodili po dvou, nebyli člověku už ničím jiným podobní. Oba byli směsicí různých zvířat a těžko se dalo odhadnout, kterému se podobali nejvíce.
Na monitoru bylo vidět, jak Elia k démonům přišla a poklekla před nimi. Nějaké zvláštní rušení způsobilo, že mikrofony v místnosti přestaly fungovat a obraz byl nekvalitní a občas vypadával. Tony se to snažil spravit, ale marně. Dál sledovali, co se bude dít.
Beze zvuku bylo těžké odhadnout, jak rozhovor pokračuje. Elia pouze gestikulovala a démoni stáli nehybně a poslouchali. Poté jeden z nich začal mluvit. Elia se svezla na kolena a stáhla uši. Druhý démon mezitím otevřel celu s Dantalionovým tělem, vzal jej do náruče a teleportoval se pryč.
Zbylý démon dále něco dál říkal a potom podal Elii ruku, nebo spíš tlapu či pařát, nebo co to vlastně bylo za zrůdnost. Elia vložila svou malou dlaň do jeho a potom oba náhle zmizeli...
Tony a Steve se na sebe posmutněle podívali. Věděli, že se tohle stane...Ale i tak v nich bylo ještě zrnko naděje, že neodejde.
Na Steva teď, ale připadl nemilý úkol... Musel najít svého nejlepšího přítele a oznámit mu, že žena, kterou miluje, je pryč.....
ČTEŠ
Až po uši
FanfictionElia, kočičí famulus z Podsvětí, uprchla před svým pánem na Povrch. K jejímu štěstí se objevila přímo na základně Avangers, kteří jí nabídnou ochranu před démony a jejím pánem.