JUNGKOOK'TAN
Gönderilen: Jaejae'm
Daha ne kadar kaçmayı planlıyorsun?Gönderilen: Jaejae'm
Bu akşam annemlerle size geleceğiz ve sende evde olacaksın Jae.Gönderilen: Jaejae'm
Aksi takdirde babana sevgili olduğumuzu söylerim.Gönderilen: Jaejae'm
Gerçi yalan olmazda. Neyse.Gönderilen: Jaejae'm
Bu konuyu bu akşam konuşacağız Jae. Kaçışın yok.Bıkkınlıkla telefonu masaya bıraktım. Bir hafta boyunca benden kaçmıştı resmen!
Konuşmamız sonunda Yoongi arayıp, Jin'in geldiğini ve Jae'nin acilen gelmesini istediğini söylemişti. Ve Jae hemen kaçmıştı. Ve bir hafta boyunca benim olduğum hiçbir ortama girmemiş, resmen kaçmıştı!
Evet. İkimiz içinde her şey çok hızlı gelişmişti. Ama bu süre, olayı algılayabilmek için yeter de artardı. Ben onu yakalamaya çalışıyordum. Hanımefendi ise benden kaçıyordu. Tom ve Jerry gibi olmuştuk resmen!
Telefonumun ışığının yanıp söndüğünü gördüğümde, elime aldım. Jae'nin attığını görünce hızla mesajı açtım.
Gönderen: Jaejae'm
Babama böyle bir şey söyleyemezsin Jungkook! Saçmalama!Sırıttım.
Gönderilen: Jaejae'm
Emin ol ki bayıla bayıla söylerim. Hem yalan mı? Sevgilim sayılmaz mısın?Gönderen: Jaejae'm
Saçmalama. Ayrıca akşam önemli bir işim var. Görüşürüz.Güldüm.
Gönderilen: Jaejae'm
Kaç sen kaç.Telefonu masanın üzerine bırakıp tekrar işimi yapmaya başladım.
Bu akşam seni kolundan tutup konuşmazsam ve bu konuşmanın sonunda sevgili olmazsak. Bana da Jungkook demesinler.
~~~~~~~~~~
- Nasıl yani?
- Ya işte o günden beri kaçıyor benden anne.
Anlamışçasına başını salladığında derin bir nefes verdim. Benden uzaklaşması canımı sıkıyordu.
- Utandığını anlamıyor musun, gerizekalı çocuğum?
Kaşlarımı kaldırıp anneme baktığımda göz devirdi.
- Jungkook. Jae bu zamana kadar böyle şeyleri hiç hissetmedi, bilmiyor. O yüzden üstüne gitmemeye çalış. Onu zorlayamazsın.
- Biraz akışına bıraksa rahatlayacak anne. İşi zorlaştırıyor.
Gülümsedi.
- Onun nasıl hissettiğini bilmiyorsun Jungkook. O yüzden böyle söyleme. Ve dediğimi yap.
Başımı sallayıp, arkama yaslandığımda abim dikiz aynasından sırıtarak bana baktı.
- Aşık olmuşta, neler düşünüyor. Şerefsiz.
Dediğinde ilk başta kötü kötü baksamda dayanamayıp güldüm. Gıcıktı falan ama seviyordum onu.
Arabayı park ettiğinde hepimiz indik. Annemler, Jae'nin ailesiyle uzun süredir tanışıyordu zaten. Şimdide yemek ayarlamışlardı. Tabiki de annemi ben zorlamamıştım(!)
Zili çaldığımızdan kısa bir süre sonra kapı açılmıştı.
- Hoşgeldiniz.
Yoongi kapıyı aralayıp, geçmemiz için yer açtı. İçeri geçtiğimizde gözlerim sadece birini arıyordu ama o yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends JJK
FanfictionO senin neyin oluyor, dediler. Uzaktan dedim. Uzaktan yandığım olur kendisi... ~~~~~~~~~~ - Seni seviyorum.