JUNGKOOK'TAN
- Jaejae.
Dudakları hafif büzülmüş, yorganı boynuna kadar çekmiş, yüz üstü uyuyordu. Bebek gibi duruyordu ve şuan yanaklarını ısırasım gelmişti.
- Bebeğim uyan artık.
Tek gözü yavaşça açılmıştı. Bana baktıktan sonra gözünü geri kapayıp, yorganı kafasına kadar çekmişti. Gülerek yorganı kenarından açıp, yanına yattım. Ben de onun gibi yorganı kafama kadar çekip, ona doğru döndüm.
- Saat kaç?
Tebessüm ettim.
- On bir.
- İyi. Biraz daha uyusam ölmem.
Çatallaşmış sesine karşı yüzünü buruşturduğunda gülümsedim.
- O zaman ben de uyuyayım seninle.
Gözleri hala kapalıyken 'ne yaparsan yap' diye mırıldandı. Kollarımı bedenine dolayıp, başını omuzuma yaslamasını sağladım. Kollarını belime sardığında tebessüm ettim.
Onun yanında olmak, tatlı hallerini görmek, kendi kendine konuşurken ki mimiklerini izlemek, hasta olduğunda hiçbir şey olmadığı halde gözlerinin dolmasını, çocuk gibi ilgi görmek istemesi...
Her şeye rağmen hiç yorulmazmış gibi çalışıp durmasıda vardı tabi. En nefret ettiğimde buydu ya zaten. Yorgunluğunu belli etmemesi ve hiçbir şey olmamış gibi davranması...
Saçlarına ufak bir öpücük kondurup, gözlerimi kapadım.
Onunla bir arkadaştan daha fazlasıydık. Ve o da bunun farkındaydı...
~~~~~~~~~~~
Dosyayı fırlatıp, ofladım. Ne sıkıcı işlerdi bunlar be?!
Kapı çaldığında, göz devirdim. Salın lan beni! Salın artık!
- Gel!
Bıkkınlıkla bağırdığımda kapı açılmış içeri sekreterim olan kız girmişti. İki yıldır bizimle çalışıyordu ama ismini kesinlikle ezberleme tenezzülünde bulunmamıştım. Ya da.
Üşenmiştim?
- Ne oldu yine? Ne var?
Kızın şaşkınlıkla kaşları kalksada, bozuntuya vermeden elindeki dosyaları önüme bıraktı.
- Bay Jeon imzalamanız için yolladı.
Göz devirip, ilk dosyayı açtım. Şartları hızlıca gözden geçirdim. Ardından iki dosyayıda imzalayıp, ona verdim. Önümde saygıyla eğilip, odamdan çıktığında göz devirip, telefonumu elime aldım.
Gönderilen: Jaejae'm
Nasılsın güzelim?Gönderilen: Jaejae'm
Yemeğini yedin mi?Gönderilen: Jaejae'm
Boğazının ağrıdığını söylemiştin, iyi misin?Gönderilen: Jaejae'm
Şirketteysen gelip alayım mı seni?Gönderilen: Jaejae'm
Jae! Neden cevap vermiyorsun?Cevap gelmediğinde kaşlarımı çatıp, direkt olarak aradım. Telefon açıldığında hızla yerimden kalktım.
- Kızım. Mesajlarıma niye bakmıyorsun?! Korktum burada!
- Jungkook. Ben Yoongi. Ablam hasta. Lütfen gel. Bunun çocukluğuyla başa çıkamıyorum ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends JJK
Hayran KurguO senin neyin oluyor, dediler. Uzaktan dedim. Uzaktan yandığım olur kendisi... ~~~~~~~~~~ - Seni seviyorum.