6.Bölüm

421 26 42
                                    

HYUN JAE'DEN

- Eee. Anlatmayı düşünüyor musunuz?

Yutkunarak ellerimle oynamaya devam ettim. Karşımda oturan biricik kardeşim ve sağındaki Namjoon, yanımdaki en iyi iki destekçim olan Jungkook ve Jin, çarprazımda duran koltukta anne babam ve diğer koltuktaki teyzem ve dayım.

Böyle bir ortamda ne yapabilirdim?

- Baban akciğer kanseri geçirdiğinde ablan yarı zamanlı işlere girdi. Aldığı paraların büyük kısmını biriktirip, babanın tedavi olmasında yardımcı oldu.

Annemin dedikleriyle kaşları çatılırken bana kesinlikle bakmıyordu.

- Babanın tedavisi devam ettiğinde sen iyi bir okul kazanmıştın. Ve orada arkadaşların tarafından dışlanma diye daha fazla para kazanmak istediğini söyledi. Üniversite için kazandığı özel okula kayıt yaptırmadı.

Şaşkın bakışlarını üzerimde hissederken yutkundum.

- Fabrikada tam günlük bir işe girdi. O ellerinin sarılı olmasının sebebide, bilekleri ağrıdığı için değildi. Elleri kesildiği içindi.

Elimde kalan izlere baktım. Kesinlikle hayatımda isteyeceğim en son şeydi bunlar.

- Sonra her gece düzenli olarak para kutuna harçlık koyup, ders vakitlerinde okula aidatı ödemeye başladı. Sende bunların hepsini baban yapıyor zannettin. Her neyse.

Jungkook elimi sıkıca tuttuğunda biraz olsun rahatlamıştım.

- Sonra fabrikada devam edemeyip, işçiliğe başladı. İnşaat alanlarına çimento paketleri taşıyordu. Hatta beli ağrıdığı için senin şüphelenmenden korkup, Jungkook'la kalmaya başlamıştı.

Jungkook'un elimi tutan elini sıktığımda bana baktı. Ardından baş parmağıyla okşadı elimi.

- Sen ondan nefret ettiğini söylediğinde, o işten çıkıp, temizlik görevliliği yapmaya başladı. Sonra birkaç işe daha girdi. Deden şirketi yükseltmek istiyorum dediğinde dişini tırnağına takıp, sabahlara kadar çalıştı. Bir sürü yatırımcıyla görüştü. En sonunda şirketi yükselttiler. Sonra deden vefat edince şirketi ablana bıraktı.

Jin alayla sırıttı.

- Ve o şirket senin yüzünden batmak üzere. Ve bu kız.

Parmağıyla beni gösterdi.

- Sabahlara kadar dosya yetiştirmeye çalışıyor. Neden? Biricik kardeşi ihale dosyasını bilinçli olarak kaybetti diye.

Boşta olan elimin bileğini kavrayıp, parmağımdaki dikiş izlerini gösterdi.

- Sırf yokluk çekme. Gelecekte rahat et. Güzel bir okulda oku. Eğitimini tamamla diye. Her şeye katlandı. Ve karşılık olarak.

Elimi bıraktı.

- 'Bana karşı bir ablalığını görmedim. O yüzden ablam olarakta görmüyorum.' diye bir cevap aldı.

Jungkook elimi okşamaya devam ederken yanağımı dişledim.

Lütfen benden uzaklaşma Yoongi...

- Sırf rahat etmen için yaptı her şeyi. Hem şimdi. Hem de gelecekte rahat et diye.

Jungkook'un konuşmasıyla bana çevirdi bakışlarını. Gözlerimi yumup, sadece şu anın bitmesini bekledim.

- Ve bunları benden sakladın.

Dediğinde bakışlarımı korkakça ona çevirdim.

- Sen üzülme diye söylemedi.

Herkes Jungkook'u onayladığında Yoongi ayağa kalktı.

Friends JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin