Bölüm 17

2.3K 258 34
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Genç adam, Olesia'yı odanın kapısını bastırdı. Dudaklarını kadının dudaklarını talan ediyordu. Dili genç kadının dilinin üzerinde oyalanıyordu. Tadı gerçekten erkeği mahvediyordu. Olesia'nın tadı sıcak bal gibiydi. Ryan onu ilk defa bu kadar derin öpücüklere boğuyordu.

Olesia'nın dizleri titriyordu. Eğer erkek onu kendisiyle kapı arasına sıkıştırmamış olsaydı çoktan yere düşmüştü. Genç adam dudaklarını hafifçe onun dudaklarından ayırdı. Ancak Olesia bunu istemiyordu. Onu tekrar kendine doğru çekti. Ryan hafifçe dudaklarını onunkilere sürttü. "Bunu gerçekten istiyor musun, Olie?" diye fısıldadı. Ateş gibi yanan gözleri genç kadının arzuyla buğulanmış gözlerine dikilmişti. "Çünkü seni bugün aldığımda bir daha bırakmayacağım."

Genç kadın, inledi onu tekrar kendine çekti. "Lütfen" diye fısıldadı. Zihni tamamen arzuyla buğulanmış kendini ona teslim etmekten başka bir isteği kalmamıştı. Onun bedeninin sertliğini hissedebiliyordu ve bedeni bunu daha fazla hissetmek için yanıyordu.

İlk defa bu kadar bedensel hissediyordu. Vücudunun alev alev yandığını hissedebiliyordu. Olesia ona dokunmadan edemiyordu. O kadar sertti ki bedeni genç kadın onun altında eridiğini hissedebiliyordu. Gözlerini onun yeşil gözlerine dikti. "Ryan" diye fısıldadı. Bacaklarının arasındaki sızıyı dindirmek için kıvranıyordu. "Bırakma beni"

Erkek bir süre öylece durup ona baktı. "Senin kararın" dedi en sonunda ve kadını sertçe çevirdi. Sırtındaki düğme ve bacıkları tek tek çözmeye başladı. "Seni ilk gördüğümde üzerindekilerle fahişe bir cadıya benzediğini düşünmüştüm" diye fısıldadı genç kadına. Hayatında ilk defa bir kadını soymak için zaman harcıyordu. Bir kadını ilk defa iştahla öpüyordu. Ancak Olesia, basit bir kadın değildi. "Yine de Will'in verdiği elbiselerle seni gördüğüm ilk an beni delirtecek gibiydin. Sana o anda sahip olmalıydım"

Olesia, ürperdi. Bağcıklarının açıldığı yerde Ryan sırtını okşuyordu. Onun kendisine dokunmasından büyük haz alıyordu. Ryan, elbiseyi kadının üzerinden çekti sertçe. Olesia, karşısında çıplak kaldı. Sadece elbisesinin altında çok küçük bir iç çamaşırı vardı. Ryan, sırtını okşadı. "Çok güzel bir kadınsın" diye fısıldadı. "O kadının beni bu kadar rahat etkilemesinin nedeninin ne olduğunu biliyorsun değil mi? Seni ne kadar çok arzuladığımı biliyordu. Bu yüzden her seferinde sen gibi geliyordu rüyalarıma."

Erkeğin, parmak uçları sırtında geziniyordu. Olesia, dönmek için hareket etmeye çalıştı ancak Ryan onu duvara sabit tuttu. "Sakin ol" diye mırıldandı erkek. "Bunu hemen bitirmek istemiyorum"

Olesia, titreyerek inledi. "Ryan" dedi. "Dayanamayacağım"

Erkek genç kadının saçlarını kenara itti. "Olie" diye fısıldadı dudaklarını kadının ensesine bastırarak. "Sen benim düzüp bıraktığım fahişelerden biri değilsin" dedi. "Seni kendime alacağım. Daha önce hiç yapmadığım bir şekilde nazik olmak istiyorum." Kulağının dibinde gülümsediğini hissetti. "Senin güzel bedeninin karşısında kendimi kaybetmek istemiyorum"

"Bana işkence ediyorsun" diye mızmızlandı genç kadın. Onun öpücüklerinin altında kendini kaybetmekten başka bir şey yapamıyordu. "Sana dokunmak istiyorum"

Olesia'yı daha fazla tutamayacağının farkındaydı Ryan ama bu oyundan o kadar hoşlanmıştı ki bırakmak istemiyordu. Kadını yavaşça bıraktı ve ondan birkaç adım geri kaçtı. Onun sıcaklığını hissedemeyen Olesia inledi. Hızla arkasını döndü. Erkek çalışma masasına yaslanmış onu izliyordu. Gerçekten de kapkara saçları dağılmış, gözleri tutkuyla buğulanmış çıplak haldeki Olesia kadar baştan çıkarıcı bir şey yoktu bu dünya üzerinde.

KORSAN SERİSİ 3. KİTAP- CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin