İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECKETİR... BU ARADA FİNALE YALNIZCA İKİ BÖLÜM KALDIĞINI BİLDİRMEKTEN GURUR DUYUYORUM... KOCA BİR SERİYİ NİHAYETE ERDİRDİĞİM İÇİN ÇOK MUTLUYUM... BOL KEYİFLER...
"Emrimi yerine getirdiğini görüyorum"
Neşeli konuşmalar ve kahkahalar yankılanıyordu. Ryan burayı biliyordu. Kapkaranlık dipsiz bir boşluktaydı yine. Genç adam gözlerini sımsıkı yumdu. Bütün kasları gerilmişti. Ne beklemesi gerektiğini biliyordu ancak ne kadar bekliyor olsa da bu bir anlam ifade etmiyordu. Ondan yayılan uğursuzluk fazlasıyla güçlüydü.
Tanrıça Kaede, erkeğin arkasında belirdi birden. "Oldukça eğlendiğinize şahit oldum" diye fısıldadı kulağına.
Ryan irkilerek arkasını dönü. Ancak tanrıça yok olmuştu. Erkek derin bir nefes alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı. "Ona olan isteklerimi engellemeyi kestim sadece" dedi genç adam sakince. "Üzgünüm tanrıçam bunu kendim için yaptım."
"Elbette ki. Ben kullarımın her daim mutlu olmasını sağlamak isterim zaten"
Ryan, gözlerini sımsıkı kapadı. Desari Black ile konuşmuş olsa bile onun da dile getirdiği gibi Tanrıça bir karar verince onu bu kararından geri döndüremezdi. Yanlış bir şey söylerse tanrıçanın ona neler yapacağını düşünmek bile istemiyordu.
"Sonuç olarak cadı artık senin karın" dedi Tanrıça Kaede. Sesi yankı yapıyordu ve nereden geldiği belli olmuyordu. "Ve sen de benim emirlerim doğrultusunda davranıyorsun. Gemini kapılara çevirdin ve başındaki ufak sorunu halletmeye gidiyorsun"
Ryan hafifçe başını salladı. Olesia'ya bir tanrıçayla evlenmekle ilgili her ne demiş olursa olsun kesinlikle bunu denemek bile istemediğini düşündü. Bu kadınla evlenmiş olması için Desari Black'in çelik gibi sinirleri olması gerekiyordu. "Tanrıçam" dedi sakin kalmaya çalışarak. "Onu yenip yenemeyeceğimizi bilmiyorum. Onu kapılardan uzaklaştırmadan bir şey yapabileceğimizi sanmıyorum."
Kaede erkeğin hemen önünde belirip kayboldu. "Yapma, Ryan" dedi şakacı bir sesle. "Sana olan inancım çok büyük benim. Yapabileceğine inanıyorum. Bence sen ve o cadı güzel bir ikili oldunuz. Eminim ki yapabilirsiniz"
Genç adam, dudağını büzdü. Ellerini iki yana açıp kapadı. "Benden sizin maiyetinize girmemi istemiştiniz" dedi.
Tanrıça işaret parmağını erkeğin dudaklarına bastırdı ve onu susturdu. "Ben senin maiyetime katılmanı istemedim" diye fısıldadı erkeğe gülümseyerek. "Ben 'sizin' maiyetime katılmanızı emrettim" diye düzeltti ve ardından ortadan yok oldu.
Ryan dudaklarındaki buz gibi hissiyata karşılık zorlukla yutkundu. "Haklısınız tanrıçam" diye mırıldandı. "Emrettiğiniz gibi. Bunu yapmak istiyorum ama başımı bu beladan kurtarmalıyım. Olesia'nın da bu durumdan haberi yok. Ayrıca bir de emrinizin karşılığı var" dedi ancak son cümlesini mırıldanarak bitirebildi. Nasıl bitirebileceğinden emin değildi.
"Ben sözlerimi tutarım" dedi Kaede. "Ne istediğini söyle sadece"
Ryan, gözlerini yere dikti. Altındaki karanlık zemine baktı. "Ben sizden rica ediyorum" dedi. "Willow ve Micah O'Cannor'un bu dünyadaki yaşamlarını tamamladıktan sonra Valhalla'ya gidebilmelerini sağlamanızı istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORSAN SERİSİ 3. KİTAP- CADI
ActionHavada asılı kalan isim salonda büyük bir ağırlığa neden oldu birden. Ryan eliyle yüzünü sıvazladı. "Olesia'dan hiç haber aldınız mı?" diye sordu sakince. "Hayır" dedi Micah alaycı bir gülümsemeyle. "Alabileceğimizi sanmıyorum. Bir gün geri döneceği...