FİNAL

2.5K 331 53
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... BİR HİKAYENİN VE HATTA BİR SERİNİN DAHA SONUNA GELDİK... KORSAN İLE BAŞLAYAN HİKAYEMİZ CADI İLE SON BULDU... BU KONUDA ÇOK MUTLUYUM GERÇEKTEN BİR SRİYİ DAHA BİTİRMEK BENİM İÇİN HARİKA BİR DUYGU... UMARIM SİZLER DE BEĞENMİŞSİNİZDİR... İYİ OKUMALAR... BOL KEYİFLER...


Ben, Ryan O'Cannor. Alexander' ın kaptanıyım. Dünyanın en güçlü ve en korkulan gemisinin kaptanıyım. Bu seviyeye kolay gelmedim.

Daha ufak bir çocukken cehennemdeydim. Orada doğdum, orada büyüdüm. Hırsızlıkla başladım hayatıma. Cehennemde hayatta kalmak için önüme gelen her şeyi yaptım. Sonra bir gün cehenneme bir gemi yanaştı. İçinden bir melek çıktı geminin. Bana bakıp gülümsedi. Bembeyaz kanatlarını açıp gözlerimin önünde parladı ve bana elini uzattı.

"Sana bundan daha büyük bir gelecek vereceğim" dedi bana.

O kadar güzeldi ki büyülenmiştim. Sanki başka bir çarem yokmuş gibi ona doğru koştum. Melek, beni kucakladı ve gemiye bindirdi. Ancak bu melekte tıpkı benim gibi şeytanların ve canavarların arasında kalmış bir yaratıktı. Kendine özgü bir şekilde çok güçlüydü. Beni kanatlarının arasına aldı ve korudu.

Geminin sahibi dünyanın en büyük şeytanlarından biri de tıpkı benim gibi bu meleğin güzelliğinden büyülenmişti. Onu kendisi için alıkoymaya karar vermişti. Ancak melek bunu istemedi. Ona olan borcumla ve sevgimle meleğimi korumak için koştum ama şeytan beni yakaladı.

Üç gün üç gece hiç durmadan cezalandırıldım. O kadar canım yanıyordu ki sonunda öleceğimi sandım. Ancak tanrılar beni yanlarına almak istemiyorlardı. Yine de meleğim benim için başka bir şey planlamıştı. Cezam bittiğinde ben artık şeytanların ezdiği bir yumurta değildim. Ben onlara hükmetmek için seçilmiştim.

Hayatım, bir şeytanın ve bir meleğin gücüne kalmıştı. Onlar beni büyüttü ve bu gemi için uygun bir hale getirdi.

Hayatım bununla bitmiyordu. Yarı melek yarı şeytan bir yaratık doğdu. Ona baktığımda gözlerimi gözlerinden ayıramıyordum. Tıpkı meleğin gözleri gibi deniz renginde mavi-yeşil derin gözleri vardı. Ancak o bir melek değildi. Onun bir diğer yarısı da şeytandı.

Birden bire hayatıma girdi bu melez. Bir yanıyla çok acımasızken bir yanıyla da çok şefkatliydi. Onun dokunuşuyla hayatımın merkezinin değiştiğini hissettim. Bu melez benim hayatımı kurtardı. Bana elini uzattı. "Sana hislerini yeniden vereceğim" diye söz verdi.

Hayatımda hiç tatmadığım bir duyguyu yaşamama olanak sağladı. Âşık oldum. O kadar güzeldi ki kendimi ondan alıkoyamadım. Tıpkı annesinin yaptığı gibi beni büyülemişti. Onun gözlerinden uzaklaşamadım. Kaçınmaya çalıştım ama olmadı. Kendimi korumaya çalıştım. Ondan uzak durmaya çalıştım. Korktum çünkü. Hayatım boyunca hiç yaşamadığım duygular yaşatıyordu çünkü bana.

Öyle bir kafese aldı ki beni en sonunda dizlerimin üzerine çökerek onun olmayı kabul ettim. Karşısında zavallı durumdaydım. Onun gibi güzel ve güçlü bir melez, benim gibi cehennemden çıkma zayıf bir yaratığı kendine istemişti. Ondan kaçacak yerim kalmamıştı.

Kendimi onun kollarına bıraktım. Beni kollarının arasına aldı. Bütün yabaniliğime ve ona verebileceğim hasara rağmen beni kabul etti. Öylesine sevecendi ki orada sonsuza kadar kalabileceğimi hissettim. Kendimi tamamen ona adadım ve o da kendini tamamen bana verdi.

Odak noktam haline geldi. Geçmişte yaptıklarından dolayı asla üzgün olmayan melezim benim için kendini değiştirmeye karar verdi. Bütün dünyaya sadece benim melezim olduğunu ilan etti. Bütün yaşamımı değiştirdi.

KORSAN SERİSİ 3. KİTAP- CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin