OGŁOSZENIE PARAFIALNE

1K 56 52
                                    

Witam was bardzo serdecznie!!
Rozpisze się tutaj troszeczkę.

Na początku chciałabym wam podziękować za wasze cudowne komentarze, bo pomimo tego, że wchodzę tu raz na ruski rok, czytam je wszystkie i jest mi bardzo milutko.
Dziękuję również za to, że jakoś dotrwaliście do tego momentu, a nawet gratuluję bo nie jest to napisane najlepiej €?&#$%.

Okej, wspomniałam wyżej, że wchodzę tu raz na ruski rok. Dlaczego? Po pierwsze mam zaskakująco mało czasu,,, ale teraz jest zdalne nauczanie więc musze się zmotywować i uaktywnić. Dlaczego jeszcze wchodzę tu rzadziej niż tego bym chciała—> z powodu tego, iż Wattpad postanowił mi usunąć jakieś 10 rozdziałów z draftów 2 części tego opo. Taki szlag mnie trafił, że pisania mi się odechciało i myślałam, że zrezygnuję z tego na wieki wieków. Ale no cusz, it izz what it izz, mam nadzieję, że nie zapomnieliście, że ma być 2 część.

A więc, moi kochani czytelnicy, którzy o tym nie zapomnieli- jeśli ktokolwiek zobaczy ten rozdział (dokładnie ten tutaj), to prolog 2 części wstawię jeszcze dziś, a jak nie to na spokojnie poczekam do jutra, chociaż sama wolałabym wstawić dziś. Jak wstawię prolog to zaktualizuję ten rozdział żebyście jakoś o tym wiedzieli i może napiszę też o tym na profilu.

Take care i widzimy się w drugiej części, o ile jeszcze ją ktoś chce🙃



EDIT: proszę bardzo, prolog wstawiony🥺- https://www.wattpad.com/story/211333723-toksyczny-współlokator || Jeśli mam być szczera to nie spodziewałam się żadnych komentarzy tutaj, więc jestm bardzo pozytywnie zaskoczona<33 Miłego czytania! 

Czarnooki WspółlokatorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz