Marinette pov:
Este dimineata si observ ca azi e Luni.!O NU! AM INTARZIAT LA SCOALA!!
O iau la fuga spre baie si ma schimb intr-o viteza.....Cand ies din baie:Al:Unde te grabesti?
M:Ce? Da este Luni...si....sti....adica-
Al:Fata ai uitat? Nu facem azi ca este ziua profesorilor !
M:A-...
Al:😂Zapacita mai esti!
M:Doar ma sti!
Dupa faza asta ,ma imbrac in ceva mai lejer si deabea apoi imi aduc aminte ca Felix,Juleka si Rose lipseau...Oare unde s-au dus?
Fix cand voiam sa ma duc in bucatarie primesc un mesaj de la Adrien....:𝐀𝐝:𝐌𝐚𝐫𝐢𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐭𝐞 𝐫𝐨𝐠 𝐯𝐢𝐧𝐨 𝐬𝐚 𝐧𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐚𝐥𝐧𝐢𝐦 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 12 𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐜 . 𝐓𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐬𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐮𝐭𝐚𝐦.
𝐌:𝐒𝐢𝐠𝐮𝐫....
Era ora 10....Pai....Chiar daca sunt suparat pe el..nu ar fi fost ca si cum eram un cuplu ...nu? El tot il iubesc,asa cu defectele lui!
Cobor jos si acolo ma intalnesc cu toti,surpirnzator! Nu i-am vazut nicioadata toti la un loc!
M:Neata!
Mm:Neata scumpo!
Fe:Neata,cum ai dormit?
M:Mhm...bine. Voi?
Ju:Perfecti!😂
Ma asez si eu la masa si incep sa mananc ce mancau si ei.
Observ ca s-a facut 11:30?! Fereascama sfantu...cand a trecut timpul asa de repede?! Am uitat ca trebuie sa ma intalnesc cu Adrien!
Ma imbrac cu ceva repede si ma indrept spre parc.Adrien pov:
Trebuie sa ma vad cu Marinette...vreau doar sa clarificam aceasta neintelegere!
M:Ce este?
Ad:Buna!
M:Spune n-am timp!
Ad:Dar totusi ai venit...
M:Ce?
Se pare ca nu a auzit ultimele cuvinte....
Ad:Trebuie sa clarificam ...neintelegerea asta stupida!
M:A serios! Care-
Ad:Lasama macar sa explic ce s-a intamplat defapt!
M:Bine...5 minute iti dau atat...
*ia explicat tot,de la cum Kagami la chemat ,el nestiind si bla bla...mi-e lene sa scriu😂*
M:Nu te cred!
Ad:Marinette! Ma cunosti de aproape 3 ani! Esti singura persoana care este cea mai aproiata de mine! Cum te-as putea mintii eu vreodata?! Doar suntem-
M:Da da stiu..prieteni...
Ad:Nu ..voiam sa spun cei mai buni prieteni!(sryy😂😂)
Ad:Nu...am vrut sa spun...ca suntem doua suflete parasite de destin lasate in mana sorti ..unite candva
M:Ce vrei sa spui cu asta?🤨
Ad:Vreau sa spun ca...
Lu:Mai mai mai! Salut Marinette ! Se pare ca am distrus un moment frumos! Aw...ce pacat!
M:Luka...?..Luka! Pleaca te rog!
Lu:De ce Marinette? De ce?
Marinette pov:
Tiata situatia asta ma depaseste....adica....Luka e si el bun...doar ca e putin gelos...Iar Adrien...ah! Nu stiu ce sa fac!
M:Luka! *inceo sa plang din cauza stresului*Te rog...nu pot alege....
Ad:Marinette ..hai sa mergem! Nu poti sa discuti cu omul asta!
Adrien ma ia in brate si incearca sa plece dar...Luka il apuca de brat...
Ad:Tu chiar nu intelegi...Sa o lasi in pace!!!
Mi-am dat seama si eu..s-a enervat...
M;Adrien! NU! Nu te lasa prada! Te rog...nu vreau sa fi akumatizat!
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.𝐃𝐚 𝐬𝐭𝐢𝐮 𝐧𝐮 𝐢𝐦𝐢 𝐦𝐚𝐢 𝐬𝐩𝐮𝐧𝐞𝐭𝐢 𝐬𝐢 𝐯𝐨𝐢...𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐨 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐚𝐧𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐳𝐧𝐢𝐜𝐚....𝐒𝐢 𝐚𝐜𝐞𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥 𝐧𝐮 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐢𝐚𝐝 𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐢 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐚𝐧𝐭 𝐬𝐢..𝐢𝐦𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐚𝐮 𝐝𝐨𝐚𝐫 𝐜𝐚...𝐧𝐮 𝐚𝐦 𝐭𝐢𝐦𝐩 𝐬𝐢 𝐧𝐢𝐜𝐢 𝐜𝐡𝐞𝐟...𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐢𝐞𝐫𝐭𝐚𝐭𝐢!
🐞𝐁𝐮𝐠 𝐨𝐮𝐭!🐞
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomansaDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...