🎮Noi prieteni?🎮

230 8 5
                                    

Marinette pov:

Imi suna alarma asta insemnand un singur lucru! Mai am 30 de minute la dispozitie sa ma pregatesc pentru scoala!!
    La un singur lucru ma gandesc....Cum am ajuns acasa? Imi aduc aminte doar ca eram cu Chat..si atat....sigur el m-a adus....dar....de une stie unde stau?Infine. Sar ca arsa din pat si fug spre baie sa ma aranjez. Cand ies imi observ bazaind in continuu de la Alya!

𝐌:𝐁𝐮𝐧𝐚 𝐜𝐞 𝐞 𝐚𝐭𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐝𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐬𝐚 𝐭𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢?!

𝐀𝐥:𝐀𝐦 𝐨 𝐯𝐞𝐬𝐭𝐞𝐞!!! 𝐕𝐢𝐧-𝐨 𝐦𝐚𝐢 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐝𝐞!!!

𝐌:𝐈𝐧𝐜𝐞𝐫𝐜𝐜𝐜𝐜𝐜𝐜𝐜

Fata asta ma omoara...acum ca ma si grabesc trebuie dublu pentru ea!
    Infine ma imbrac cu un pulover  alb ,niste blugi negri si imi impletesc parul intr-o coada impletita si dusa am fost!

Al:Aici erai! Ai venit la țanc! Se suna in 3 minute!

M:Aha...*gafaind eu* Si care e vestea cea mare?

Al: Pai.....voiam sa spun ca

*DRING DRINGGG*

M:😑Clopotel de 2 bani...

Intram in clasa si doamna dupa noi...

DD:Buna ziua ,elevi!

Toti:Buna ziua.....

Dd:Am un anunt de facut! Azi va veti schimba locurile din cauza ca vor venii noi colegi!

Al*in soapta* Asta aveam de gand sa iti tot spun!

M:*Tot in soapta* Aaa!

Dd:Primitii ca atare pe Adeline si Matei!

Ade:Buna tuturor...!

Observ ca se tin de mana...asta inseamna doar un singur lucru..Sunt inmpreunaaaa! Aww! Insfarsit inca un cuplu in clasa noastra!

M:Alya? *logic ca in soapta*

Al:Da?

M:Observi caa se tin de mana?!🥺🥺

Al:Si ce?

M:Cum adica si ce?! >:0

Al:Ho fata..😂

Dd:Va rog sa va asezati unde doriti!

Adeline si Matei observ ca se oun in spatele nostru!Ma bucur! Cred ca in pauza o sa ii rog sa fim prieteni!

Dd:Acum! Schimbarile!

Chloe cu Max
Mylen cu Ivan
Alix cu Kim
Nino cu Alya
Marinette cu Adrien
Sabrina cu Juleka
Rose cu Nathaniel

Tu iti bati joc de mine? De ce universule?! Daca eu tu-am spus ca nu vreau s vorbesc cu Adrien tu ce ai spus ,, A uitei si pe astia doi! Hai sa facem haz de necaz!!!!"😑

Desigur ca ne ajezam cum am decis si da.....urmeaza o ira luuunga si plictisitoare...

*in pauza*

Al:Vrei sa mergem pana-

M:Defapt ma gandeam sa ii intrebam pe Adeline si Matei daca vor sa ni se alature in grupul nostru de prieteni!

N:Sti ca ar fi o idee buna!

M:Pai hai!

Ma intrept sore banca lui Adeline si Matei....

M:Hey! Buna! Sunt Marinette!

Ma:Dragut nume! Eu sunt Matei iar ea este iubita mea Adeline!

Al:Aww! Sa va tina🥺

Ade:Multumim!❤️😂

M:Ne gandeam,eu si grupul nostru de prieteni daca ati vrea sa va alaturati !

Ma:Suna bine! Oricum avem anevoie de prieteni!

Ade:Desigur!

Al:Super! Ne gandeam sa mergem dupa ore la parcul de distracti! Am auzit ca au adus o atractie noua!

Toti:Suna bine!

Al:Ok s-a stabilit!

*Dupa ore*

Ma intrept spre casa ca sa ma pregatesc de iesirea cu prietenii cand Adrien ma sperie..

Ad:Buna!

M:Adrien! M-ai speriat! Credeam ca te ia bodygardul tau!

Ad:M-am gandit ca azi sa merg pe jos acasa!

M:A.....

Ad:Ma bucur ca stau cu tine in banca!

M:Si eu!

Duoa tot drumul a fist tacut pana acasa. Credeam ca nu mai ajung. Intr-un final ajung(doamne ajuta)

Ad:Pai se pare ca aici te las! Ne vedem la parcul de distracti!

M:Sigur pa!

Imi salit parintii si urc la mine in camera unde ma pun sa creez niste modele .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.     

           𝐈𝐧𝐜𝐚 𝐮𝐧 𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥!
𝐌-𝐚𝐦 𝐠𝐚𝐧𝐝𝐢𝐭 ,𝐜𝐚𝐧𝐝 𝐯𝐨𝐢 𝐚𝐯𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐦𝐮𝐥𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐨 𝐬𝐚 𝐬𝐜𝐫𝐢𝐮 𝐜𝐚𝐭𝐞 2 𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐞!
𝐙𝐢 𝐦𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐚𝐬𝐚 𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐚𝐫𝐞!
   
      
                 

      🐞🐱𝐁𝐮𝐠 𝐨𝐮𝐭!🐞🐱

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum