~Our life~BONUS 1.

172 7 10
                                    

Mai am o luna si nasc. Stand aici in New Yokr este foarte obositor.....Adrien fiind cel mai de succes modee din New Yokr iar eu care sunt creatoarea de moda ale hainelor lui. Acum sunt in concediu parental...desigur!Alya ma ajuta cu tot! Stie cat imi e de greu pentru ca.....si eu sunt deja parintii!!

Al:Bunaa! Am venit sa te ajut sa te pregatesti!

M:Mda..e o problema..

Al:Care?!

M:Nu mi-am gasit rochia potrivitaa!!

Da! Va intrebati ce se intampla pai....Adrien ma cerut in casatori acum muult timp! Si acum este momentul potrivit de nunta ! Stiu stiu! O mireasa insarcinatat! Nu-i asa ca suna amuzant? Sunt  extrem de fericita de viata pe care o duc acum .

Ja:Matusa Marinette! Pot sa te ajut si eu?

M:Sigur draga mea!

Ja:Si..ce mai face bebe?

M:Bine...se pare ca se odihneste acum!

Jane este fata Alyei . Are 5 ani ! E foarte simpatica! Si mai are un fratior! Pe Jasper!El are 3 anisori.

Al:Unde este Adrien?

M:Mi-a spus ca s-a dus cu Nino si cu Jasper sa isi caute costum!

Al:Ok....soo....Hai la treaba!!

........................................

Al:Arati minunata draga mea..!!

E ziua nuntii...Am asa niste emotii...Mi-am invitat toti prietenii! Chiar si familia! Sincer...da....le-am invitat si pe Kagami si Lila.Crescand am observat ca s-au putut schimba in bine!
   Ma uit in oglinda ultima oara si observ cum arat...Aratam ..superb! Si imi sta bine cu burtica!
 

Al:Succes draga mea!Ma duc sa stau langa Nino!

M:Mersi ! Vin si eu imediat!

Tata intra pe usa cameruti mele .

Tm:Esti pregatita draga?

M:Cea mai!

Tm:Of draga mea..Uitate la tine! Cat de mult ai crescut! Esti mireasa! Si mama!

M:*rad*Multumesc!Acum haide sa mergem!

Il i-au de brat pe tata iesind pe usa.....Simt cum toti ochii sunt pe mine..Ma simteam importanta.La sfarsitul incaperii era Adrien asteptanduma...

Adrien pov:

Si a intrat! Arata superb! Acei ochi mai azurii ca niciodata. Si parul ei...asa de catifelat! Se indreapta spre mine oprinduse in dreapta mea. Preotul incepand sa zice juramintele

P:Ne-am adunat aici , astazi,in aceasta zi speciala pentru a unii doua suflete indragostite in eternul iubiri! (....)Adrien Agreste o i-ei cu buna stiinta pe Marinette Dupain-Cheng?

Ad:Da!

P:Marinette Dupain-Cheng,il i-ei la bine si la rau,purtandui numele ?

M:Da!

P:Astfel prin onoare oferuta mie ,puteti saruta mireasa!

O apuc cu doua degete de barbie sarutand-o.Aud toata saa aplaudand.

Marinette pov:

Mama si tata plangeau de fericire!Acum ma pot numii o Agreste!

.............

Urmeaza aruncarea buchetului.Toate fetele s-au pregatit sii...L-am aruncat ..Buchetul a fost prins de...Kagami!

M:Oo! Asteot nunta si de la tine!

Ka:Nu o vei rata!

Spune asta si il saruta pe Luka.Le sta atat de bine impreuna!Se pare ca acum urmeaza dansul mirilor...Ne asezam pozitile incepand sa danseam lent.

(Va recomand sa cititi si sa ascultati melodiaaa eu efectiv plang de la ea!!)

Ne privim ochi in ochi.Nu ma gandema vreodata ca voi intalnii acesti ochi.

M:Nu imi vine sa cred ca ai ales melodua asta!

Ad:De ce? Doar pe melodia asta m-am indragostit de tine,inca imi aduc aminte excursia din New York! De acolo a inceput totul! Si uitate la noi!Ne-am intors in orasul iubirii noastre!

Spune asta incepand sa zambeasca.Imi asez capul pe umarul lui ,inchizand ochii .

Ad:Vei vedea.Vom avea o viata fericita impreuna cu Agreste Jr.!

M:Abia astept!

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum