Ad:Trezeste!
Ii aud vocea blondului cu ochii verzi care ma striga dulce sa ma trezesc...
M:*casc* am ajuns?
Ad:Da haide! Cat ai dormit doamna ne-a spus ca va fi un concurs de talente si ne-a intrebat daca vrem sa participam...
M:Si? Tu ce ai spus?
Ad:Pai....i-am spus ca participam si noi!
Ii apare un zambet larg pe fata....astepta un raspins din partea mea!
Adrien pov:
Sper sa accepte! Am un plan de a castiga!Imi doresc sa partucip cu ea. Marinette ramane asa pur si simplu si se gandeste....Oare ce va spune?
Marinette pov:
M:Avand in vedere ca eu nu am avut dreptul la o decizie...Da!
Adrien sare de bucuri in sus...Ma umuza cateodata....Eu si Adrien iesim din autocare si ne indreptam spre camera unde vom sta o saptamana...
Intram in incapere si cand vad camera....raman uimita! Totul arata superb! Era un pat de doua persoane o baie,un balcon si..mai ales..M:COVOR PUFOOOOS!
Adrien se uita la mine ciudat..Pana cand incepe sa rada cand ma vede ca m-am aruncat pe acel covor...
M:Nu iti voi da drumul in viata mea!*spun cu o fata de copil mic*
Ad:Marinette*rade el* Ma inseli cu un covor?*incearca sa fie suparat.
Ma apropii de el si ii dau un mic sarut pe obraz.
M:Tu esti singura mea iubire !Nu te-as insela..chiar si pentru un covor...
Incepem sa radem pana cand in incapere intra Alya si Nino.
Al:Mai mai...s-a trezit printesa adormita! Deci ce faceti pentru concurs!
M:Pai nu s-
Ad:Vom dansa!
M:Ce?....
Raman putin uimita si socata...Eu? Dansand? Haolo...
Al:Aww! Eu si cu Nino ne-am gandit sa cantam!
M:ALOO! PE MINE NU MA INTREBAT NIMENI!
Ad:Scuze Marinette...Ai vrea?! *face o fata de catelus de nu mai pot rezista*
M:Of...bine...Pana pe cat e termenul?
Ni;Doaman a spus in jur de 2 zile!
Ad/M:DOUA ZILE?!
Alya si Nino incep sa rada...
Al:Va veti descurca voi! Acum noi plecam cu clasa pana in centru. Veniti si voi?
M:Nu..cred ca va vom astepta aici!
Al:Cum zici tu! Pa!
Ad:Pa!
Ies din incapre ramanand singura doar eu si blondul.Incep sa ma agit prin camera ...
M:Doua zile?! In doua zile!!Cum putem crea un dans in Doua zile o nu nu nu..In ce ne-ai bagat?!
Adrien pov:
O vad foarte stresata....Trebuir sa o calmez ....In timp ce se agita nici nu o ascultam. O i-au in brat ea la inceput tresarind ,dar...dupa imi raspunde inapoi...
Ad:Va fi bine...o sa vezi! Vom gasii o cale de a o scoate la cale bine?
Ne despartim din imbratisare si ne uitam ochi in ochi...Are acei ochii azuri de care m-am intragostit....,aiurealal acea care am omoara mereu! O iubesc asa de mult incat i-as aduce tot universul ei!
M:...B..bine!
Ad:Deci..vrei sa ne apucam? Am o idee in cap!
.....
Au trecut aproape 5 ore de cand repetam..In acesta ore am ras,dansat,glumit. Parca pe ora/zi ce trece ma indragostesc si mai mult de ea!
M:Am obosiit!*se smiorcaie ea*
Ad:Vrei sa iesim sa ne plimbam putin? E deabea ora 18!
M:Suna bine!
O iau de mana si dusi am fost. Am ieiit din hotel unde cand observ toate acele lumini spectaculoase raman uimit! Saraca Marinette...ea nu mai putea de nerabdare sa expliram acest oras. Ma trage de colo pana colo!
......
Marinette pov:
Orasul asta e superb! Ne plimbam de aproape 2 ore si inca nu ma plictisesc...mai ales cu Adrien
Ad:Ar cam trebuii sa ne intoarcem...
M:Da..s-a cam intunecat.
Adrien ma ia de mana si incepem sa alergam pana la hotel.Ma simt ca plutesc! Nu voi uita aceste momente,niciodata!
Ajungem la hotel unde Alya ne intampina in fata usei noastre de hotel..
Al:Unde mama naibi ati fost atat?!
Noi ns uitam unu la altul si incepem sa radem!
Al:De ce radeti!?
M:Radem de tine...!
Al:Da infine..e un joc! Adevar sau Povocare vreti sa va jucati?
Ma uit la Adrien....si el la mine. Isi da seama ce vreau sa zic si:
Ad:Multumim dar nu..am vrea sa ne odhinim...suntem cam obositi!
Alya pleaca si noi intram in camera unde Adrien inchide usa!
M:Mersi...dar..de unde ai inteles ce voiai sa iti spun?
Ad:Te cunosc atat de bine incat pot sa iti citesc si gadurile!:)
Eu ii zambesc iar el se apeopie de mie dandumi un sarut . .......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Buna zâua!
Aci e inca un capitol!
Astazi voi scrie 3 cap. Ca am muult idei deci stati pe faza!Bug out!
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomanceDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...