☁️Prietenii sau iubiri?!☁️

235 8 8
                                    

Ad:Marinette...stai linistita! Nu voi fi....

M:Totusi...mersi pt...pentru aia...

Ad:Mda...Luka poate fi periculos cateodata...ai grija...

M:Bine...deci?

Ad: Deci ce?

M:ām...prieteni?😁

Ad:Cei mai buni!

Si ma ia in brate....In interior simteam cum o bucata di suflet se darama..Ma bucur ca suntem macar...𝑷𝒓𝒊𝒆𝒕𝒆𝒏𝒊.
    Ma duc inapoi acasa.Era ora 22 .Mama...maine am scoala..Imi deschid leptopul si ma gandesc sa ma uit la un serial pe Netflix.

Adrien pov:

Ad:Plagg?Sunt o persoana rea?

Pl:Sincer?Cam da*si indoapa o bucata de branza in gura*

Ad:Ah Plagg..nu stiu ce sa fac! Nu vreau sa o ranesc pe Marinette...sti doar ca sunt.-

Pl:Da da...de Buburuza...

Ad:Exact...of...daca totul ar putea fi mai usor intre noi?...😔

Plagg pov;

Ba,copkilul asta e batut in cap?! E lasa ca va afla odata si odata...pana atunci il las sa  se indoape in amarul sau...nu am ce face,nici sa ii spun.

Ad:Am o idee!

Pl:🤨aa...😑 Nu o face! Nu miraose a fi o idee buna!

Ad:😁Nu ai cums a ma oprestu! Va fi bine! Iti promit!!

Pl:Daca tu zici😑

Marinette pov:

Este ora 23...Vreau aa ma culc cand un gand ma abate....Hawk Moth nu a mai lovit de mult timp...mie frica...poate pregateste ceva...Presimt..
 

...:Buna seara!

M:Cine e acolo?! Si,....si pe unde ai intrat!

...:In primul rand sunt renumitul Chat Noir si in al doilea rand am voie sa intru pe unde vreau!

Ah...motanul ala era..😑😑

M:Ce vrei?Bani?Laude?Ghemuri de blana?😂Scuz scuze...

Ch:Nu e amuzant...Oricum am venit sa vad ce mai faci!

M:Tocmai eu? De ce?

Ch:Ca asa vreau!

M:Aolo....

Imi oun castile in urechi si incerc sa il ingnor dar el tot incearca sa imi atraga atentia.

Ch:Decu,baiatul asta..Ad..A! Adrien Agreste? Asa il cheama? Il placi cumva?

Logic ca tipa ca sa imi atraga atentia...Nu il bag in seama.

Ch:Ok deci voi lua asta printrun da!

Inceoe sa imi controbaieasca printre lucruri...Motanuk asta nu poate sa lase in oace intimitatea cuiva?!😑

Motan Noir pov:

Caut caut pe acolo cand dau de scrisoare care o scrisesem pentru Buburuza?....Nu....scrisoarea de Velandays Days(nush cum se scrie)..era de la Marinette?!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

     𝐁𝐮𝐧𝐚 𝐳𝐚̂𝐮𝐚!
𝐀𝐜𝐢 𝐚𝐯𝐞𝐭𝐢 𝐮𝐧 𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥 𝐧𝐨𝐮!
𝐀𝐦 𝐨 𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐜𝐮 𝐜𝐮𝐩𝐥𝐮𝐥 𝐌𝐚𝐫𝐢𝐜𝐡𝐚𝐭! 𝐂𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐯𝐞𝐭𝐢?!

           🐞𝐁𝐮𝐠 𝐨𝐮𝐭!🐞


꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum