❄️🦋Excursia de iarna🦋ultima parte

153 9 2
                                    

Il asteptam pe Adrien sa iasa din baie...trebuie sa discut cu el...Incerc sa nu ma enervez asa de tare....Pan ala urma iese din baie...Vine spre mine cu zambetul pe fata inceccand sa imi dea un sarut....dar..il opresc..

Ad:Hey...Ai patit ceva?..

Nu aveam puterea de a vorbi...doarrii indrept telefonul cu conversatia spre el...

Ad:Marinette..sti ca voiam sa te pro-

M:Asa?! Voiai sa ma faci sa il urasc nu?!

Ad:Marinette,trebuie sa ma crezi!

M:De ce as face asta? Nu e prima data cand imi ascunzi ceva....

Ad:Marinette .....

M:Lasama plec de aici!

Ad:Sper ca nu mai merg in alta padure si mai aduci si alt tip!

Cand aud asta ma opresc brusc din mers..

M:Nu pot sa cred ca ai spus asta.....

Incep sa alergbspre usa dar el ma pridde de incheietura maini..Eu aptinadumi lacrimile ....

Ad:Nu imi pasa daca ma crezi sau nu dar stiu de ce e in stare Zack! Nu te-ai intrebat niciodata de ce oare iubita sa s-a despatrit de el?!

M:Pentru ca il ise-

Ad:Gresesti amarnic!Iti soun eu de ce! Pen-

M:Oprestete! Oprestetee! Nu mai vreau sa aud minciunile tale! Ma intirc la Paris! Si dami drumul la mana! *Tip eu...*

Ad:Marinette,nu face asta!Azi implineam o luna !

M:Putem implini si o  mie! Dar niciodata cu tine,Agreste!

Ies revoltata din camera..Poate ca a exagerat eu dar in secunda aia nu il mai puteam auzi cum minte !

.............................

Au trecut 5 zile de cand nu am mai vorbit cu Adrien.....Mi-a trimis o mie de mesaje,apeluri....Eu m-am intors la Paris Alya si Nino mi-au trimis si ei mesaje si apeluri...Parinti se intrebau....De ce ne-am despartit?.....Poate sunt eu mai incapatanata dar si dreapta!
    M-am intors acasa ,unde pein surpinderea mea camera mea era ocupata de Marco....Deabea atunci am aflta ca mi-au cumparat un aprtament langa ei......M-am mutat acolo....Am renuntat a mai fi Buburuza..o..vreme...Stiu stiu..sunte prea dramatica dar inima si sufletul meu au nevoie de o pauza .......

Vorbind de prezent....Acum stau pe canapeaua din living uitandula pe Netflix.....M-am inchis in casa...Stiu ca nimeni nu imi va intelege decizia...Nici macar eu..
   Telefonul meu bazaie in continu....pana cand un mesaj de la Adrien imi atrage atentia....

"Marinette te rog raspunde....Ok..daca singura solutie prin a te face sa ma crezi e sa iti spun tot bine...Il cunosteam pe Zack de aia nu voiam sa stia cu el. In scoala primara in a 8 a....Inainte sa vin la licu eram colegi....Ne intekegeam foarte bine...pana cand mi-am dat seama ca m-am imprietenit cu un nebun....Am aflat ca e bipolar(bipolar este atunci cand un om are niste reacti nebune din cand in cand....un om bipolar e in stare si de omor....Pentru cei care nu stiu)Din ziua aia am incepunsa ma indepartez de el....Familia incerca sa il ajute dar....A plecat..departe...A avut o iubita...Valeria...Se intelegeau bine...Valeria era colega cu mine in a 8 a....Pana cand....venea la scoala plina de vanatai....Mereu ne spunea ca e bine dar nu era...Stiam ca Zack e de vina...Asa ca intr-o zi am discutat cu Valeria si da..imi sounea ca cateodata il apuca nebuniile si incepe sa o loveasca....o inchidea in camera...Pana cand fata nu a mai suportat si...s-a sinucis.....De aia vreua sa stia departe de el! Iti vreau binele!Mereu! Nu te mai indoii de mine! Cand fac ceva o fac pentru binele tau....."

Adrien spunea adevarul....Chiar imi voia binele...Doamne fereste! Omul asta trebuie sa mearga la inchisoare!Formez numarul lui Zack..Cu frica sun....Raspunde...

𝐙𝐚:𝐀𝐥𝐨?

𝐌:𝐀...𝐚𝐥𝐨?

𝐙𝐚:𝐌𝐚𝐫𝐢𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞! 𝐀𝐦 𝐚𝐮𝐳𝐢𝐭 𝐝𝐞 𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐢 𝐝𝐞 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐞𝐧..𝐢𝐦𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐚𝐮...𝐃𝐚𝐜𝐚 𝐯𝐫𝐞𝐢 𝐩𝐨𝐭𝐢 𝐯𝐞𝐧𝐢𝐢 𝐨𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐞...

𝐌:𝐍𝐮!

𝐙𝐚:𝐂𝐮𝐦 𝐚𝐝𝐢𝐜𝐚 𝐧𝐮?! *𝐈𝐧  𝐭𝐨𝐧𝐮𝐥 𝐥𝐮𝐢 𝐬𝐞 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐫𝐯𝐚 𝐜𝐚 𝐬-𝐚 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐯𝐚𝐭*

𝐌:𝐒𝐭𝐢𝐮 𝐭𝐨𝐭𝐮𝐥!

𝐙𝐚:𝐀𝐝𝐢𝐜𝐚?

𝐌:𝐒𝐭𝐢𝐮 𝐝𝐞 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐫𝐢𝐚 ! 𝐃𝐞 𝐛𝐨𝐚𝐥𝐚 𝐭𝐚! 𝐄𝐬𝐭𝐢 𝐮𝐧 𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚𝐜!

𝐙𝐚:𝐀𝐭𝐚𝐭? 𝐀𝐡 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐚 𝐦𝐞𝐚 𝐧𝐮 𝐚𝐯𝐞𝐚𝐦 𝐜𝐞-𝐢 𝐟𝐚𝐜𝐞...𝐞𝐚 𝐚 𝐚𝐥𝐞𝐬!

𝐌:𝐂𝐮𝐦 𝐩𝐨𝐭𝐢 𝐬𝐩𝐮𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐭𝐚?! 𝐍𝐞𝐦𝐞𝐫𝐧𝐢𝐜𝐮𝐥𝐞! 𝐒𝐚𝐫𝐚𝐜𝐚 𝐟𝐚𝐭𝐚..𝐭𝐞 𝐢𝐮𝐛𝐞𝐚!!!

Si inchid....Blochez numarul si il sterg.....Urmatorul impact era sa il sun pe Adrien.....

.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


            Se pare ca aveati dreptate!
Zack era un nebun!Insfarsit Adrien a facut-o sa revina la normal!
Inca un capitol,inco o zi incheiata!
Ne vedem maine dragilor!

          🐞Bug out!💞

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum