V to ráno nás na raňajkách čakalo prekvapenie. Pán riaditeľ sa postavil a poprosil nás o pozornosť.
"Milí študenti, ako je na tejto škole zvykom, na počesť príchodu prvákov sa dnes večer bude konať veľká párty. Bude sa odohrávať v spoločenskej miestnosti o ôsmej hodine večer. Nemusíte sa obávať, učiteľský zbor sa zdrží len do deviatej," usmial sa starec. "Bude to pre vás príležitosťou spoznať sa so žiakmi iných ročníkov a zároveň si dať aspoň na jeden deň pohov od učenia, keďže na ďalší deň sa učiteľom zakazuje skúšať vás na hodine," dopovedal riaditeľ a mnohým odľahlo.
S Em a Aubrey sme si vymenili vzrušené pohľady a okamžite sme sa dohodli, že sa po večeri stretneme u nás na izbe a spolu sa pripravíme.
No hneď, ako som sa ocitla v triede na prvej hodine, radosť ma prešla. Grimalda ešte nebola v triede, no jej príchod mi naháňal strach. Predsa som jej ukradla kľúč. Ktorý vlastne ukradla ona mne, takže karma... Ale aj tak, bola som nervózna, hypnotizovala som dvere a obávala som sa momentu, kedy sa otvoria. Alex si to všimol a prikývol, že zdieľa moje pocity. Predsa by nám nič nemohla pred celou triedou spraviť, nie?
No na moje počudovanie, Grimalda prišla do triedy, hodina sa odohrala tak, ako zvyčajne a po hodine Grimalda odišla ako vždy, s rovnakými slovami a rovnakým výrazom v tvári. Celú hodinu som sa obávala, že si nás na jej konci zavolá do kabinetu, ale to sa nestalo. Odľahlo mi, hoci mi to prišlo zvláštne, ale rozhodla som sa to neriešiť. Možno si chýbajúci kľúč ešte nevšimla. Alebo nevedela, že som to bola ja, kto ho zobral.
Dopoludnie, obed aj poobedie prebiehalo v celkom zvyčajnom duchu. Na cvičeniach sme pokračovali s loptičkami. Pár mojim spolužiakom sa to podarilo, ja a Alex sme už žonglovali s dvomi loptami ako profíci. Ric povedal, že nabudúcu hodinu nám pridá ďalšiu. To už bude ťažšie.
Po hodine sme s Alexom Ricovi opísali náš včerajší tréning a Ric nás pochválil: "Výborne, naučiť sa spolupracovať a spojiť sily je prvým veľkým krokom k úspechu. Tak, a teraz šup-šup na večeru. Čaká vás zábavný večer," žmurkol na nás s úprimným úsmevom.
Na večeri som si všimla, že si Daisy prisadla k Alexovi a jeho kamarátom. Emily tiež spozornela, bála sa, že si ju bude Oliver až príliš všímať.
Ako im tak rozdávala svoje sladké úsmevy, prichytila som sa, ako žiarlim. Stačilo! Zakázala som si pozerať sa na nich a venovala som sa svojmu jedlu. Nechcem byť žiarlivá.
Tak, ako sme sa dohodli, po večeri sme sa presunuli k nám na izbu. Mali sme veľa času, a tak sme sa najprv len rozprávali. Až neskôr prišiel čas na výber oblečenia.
Je to slušná párty alebo taká typická tínedžerská? Nevedela som, či sa mám rozhodnúť pre slušné šaty alebo niečo moderné... Aubrey si obliekla bordové jednoduché šaty, tá farba sa jej hodila. Emily si dala čierne obtiahnuté rifle a slabo-ružové tričko s dlhými rukávmi. Ja som sa napokon rozhodla pre svetlo modrú blúzku a tmavé obtiahnuté nohavice. Aubrey si dokonca natočila vlasy, no ja som si ich nechala rovné, rozpustené. Nechcela som, aby to vyzeralo, že som sa príliš snažila. No nechala som Aubrey spraviť mi make-up. Nezvykla som sa veľmi maľovať, no povedala som jej, že so mnou môže urobiť, čo chce, len nech to nepreháňa. Výsledok bol úžasný. Len mi zvýraznila oči, zatrela sem-tam nejakú tú vyrážku a dokonca som na sebe mala bordový rúž. Zdal sa mi prisilný, tak som si ho trochu pozotierala, tak aby to vyzeralo prirodzene. Emily dopadla podobne.
Bol čas ísť. Spoločne sme vyšli z izby a kráčali sme do spoločenskej miestnosti. V zámku bolo naozaj rušno. Pohybovali sme sa v davoch, počuť bola hlasná vrava a vzrušenie by sa dalo krájať. Všímala som si vyparádené dievčatá, jedno krajšie ako druhé. Spoločenská miestnosť bola osvetlená trochu tlmene, cítila som sa, akoby som bola v nejakom klube a nie na zámku. Hrala tam hlasná hudba a na kraji miestnosti sa nachádzal stolík s občerstvením. Sem-tam som zazrela aj nejakého učiteľa.
YOU ARE READING
Melody ✓
FantasyPredstavte si, že sa jedného dňa ocitnete na zámku, kde sa máte naučiť ovládať zvláštne schopnosti, začnú sa vám diať nevysvetliteľné veci a navyše vás pri dobrodružstvách bude sprevádzať jeden z najpríťažlivejších chalanov na svete. Ibaže pre mňa t...