37. Daisy

859 70 0
                                    

Poviem vám, alkohol naozaj nie je dobrý nápad. Keďže som naň nebola zvyknutá, reakcia prišla celkom rýchlo. Začala sa mi trochu motať hlava a musela som si sadnúť. Emily spravila to, čo som mala urobiť ja. Víno odmietla. Keď ju Samuel začal presviedčať, Oliver sa jej zastal.

"Nechaj ju tak, očividne piť nechce," povedal Oliver mrzuto Samovi a stiahol Emily, nech si k nemu sadne. Videla som na nej, že sa trochu hanbí, no tešila sa. Začala sa s Oliverom rozprávať.

Alex so Samom sa znova napili. Na to, že Alex toľko pil, nevidela som na ňom účinky alkoholu. Musel mať dobrú výdrž. Na Samovi som opitosť však badala a po chvíli sa ukázal aj Liam, úplne opitý. Tretiaci, ktorí sedeli pri stole, zrejme tiež v sebe niečo mali. Jedno dievča a chalan sa dokonca vášnivo bozkávali. Odvrátila som od nich pohľad a spravila som najväčšiu hlúposť. Znova som sa napila vína.

Alex mi zatlieskal a sadol si vedľa mňa. "Vidím, že ti víno zachutilo," zasmial sa. Začala som sa naozaj cítiť zvláštne. Ešte nikdy som to nezažila. Točila sa mi hlava, mala som pocit, akoby svet okolo mňa bol trochu tlmený, no zároveň som sa cítila trochu uvoľnenejšie. Viacero z nás, čo sme sedeli pri stole, sa postavili a išli sme tancovať. Áno - išli sme, čo zahŕňa aj mňa. Zrazu sa mi všetko zdalo ako dobrý nápad. Na parkete som sa cítila uvoľnene a s Aubrey sme vymýšľali najbláznivejšie tanečné kroky.

Dokonca som začala tancovať s random chalanom, ktorý mi prišiel do cesty. Neďaleko tancoval aj Alex. Keď ma zbadal, začal sa smiať a krútiť nado mnou hlavou. Potom som sa vrátila k stolu a hľadala som fľašu vína.

"Mel, asi by si už nemala piť. Vyzeráš, že ti už stačilo," povedala Emily ustarostene a ja som len mávla rukou. Emily stále sedela vedľa Olivera a viedli živý rozhovor. Ja som rukami šmátrala po stole, hľadala som fľašu vína.

"Tebe už stačilo," schytil ma Alex za pás a odtlačil ma preč od stola. Ťahal ma na balkón.

"Čo robíš? Veď to si ty... ty si ten, ktorý chcel, aby som p-pila," nechápala som.

"Áno, ale nevedel som, že máš takú zlú výdrž. Už ti stačilo, musíš sa vyvetrať, bolo by zlé, keby sa stane nejaká nehoda..." myslel tým moje schopnosti. Trochu som sa uvedomila a prikývla som. Vonku bola zima, no mne to bolo jedno, zimu som absolútne necítila.

"Ako to, že n-nie si opitý? Videla som ťa vypiť snáď celú fľašu," čudovala som sa.

"Ale kdeže, preháňaš," vyhol sa mojej otázke.

"Začína ma bolieť hlava," poznamenala som. Alex sa zatváril súcitne, potom sa zasmial.

"Veď si mala len pár glgov. Počkať, nehovor mi, že je to prvýkrát, čo si pila alkohol," pozrel sa na mňa vážne.

"Vyzerám ako stará alkoholička?"

"Máš pravdu, mohol som to tušiť. Poď, odprevadím ťa na izbu," navrhol, no ja som pokrútila hlavou. Ešte som nechcela odísť. Odišli sme z balkóna a zamierila som k Emily.

"Mel, nevyzeráš dobre, možno ti pomôže občerstvenie, počula som, že voda a jedlo pomáhajú," navrhla Em, zdvihla sa a zaviedla ma k stolíku s občerstvením. Okrem jedenia občerstvenia sme sa začali rozprávať, Emily sa rozplývala nad Oliverom a mňa sa pýtala na Alexa.

"Vyzerá to, že sa poznáte viac, ako som si myslela," povedala Em.

"Máme spolu cvičenia a tak," odvetila som úsečne.

Rozprávali sme sa o všeličom snáď polhodinu. Naozaj som sa začala cítiť lepšie, no prišla na mňa náhle únava. Emily sa tiež zívalo. Ani sme si neuvedomili, ako ten čas ubehol a bola polnoc. Rozhodli sme sa, že nájdeme Aubrey a pôjdeme už na izbu.

Avšak namiesto Aubrey som našla niečo úplne iné. Zostala som stáť na mieste ako obarená horúcou vodou, čas akoby sa zastavil a ja som nevnímala nič iné. Nič iné, len Alexa, ako sa bozkáva s nejakým dievčaťom. Alex sa bozkával s... Daisy?! Nemohla som tomu uveriť, musela som sa viackrát presvedčiť, že je to naozaj on. Mala som pocit, akoby sa mi zrútil celý svet, nedokázala som zniesť pohľad na nich dvoch, ako sa bozkávajú, no zároveň som sa nemohla dívať nikam inam. Akoby som sa zasekla na mieste. Mala som pocit, akoby som sa prepadla pod zem, ramená mi klesli, v hrudi som cítila ťaživý tlak a takmer som zabudla dýchať.

Alex bol v rohu miestnosti opretý o stenu a ruky mal položené na Daisinom páse. Daisy ho držala jednou rukou za vlasy a druhú mala položenú na jeho ramene. Potom si ho k sebe pritiahla ešte bližšie za jeho košeľu. Obidvaja vyzerali, že si to naozaj užívali. Prekliata Daisy, elegantná a krásna ako vždy, a ja tu stojím opitá a celá zničená! Áno, bola som zničená, skľúčená, ale aj nahnevaná.

Na koho som sa hnevala? Na blbú Daisy, ktorá svojou dokonalosťou zviedla Alexa. Na Alexa, ktorý sa nechal zviesť a bozkával sa s ňou. A v neposlednom rade som sa hnevala najmä na seba. Ako som si mohla namýšľať, že by medzi nami niečo mohlo byť?! Hoci som sa tomu snažila vždy brániť, aj tak som podvedome dúfala, že... Ale to už je jedno. Moje sny sa rozplynuli.

Napokon, Alex mi nikdy nevyslal podobné signály, vždy som si len domýšľala. Robil si zo mna len kamarátsku srandu, podpichoval ma, lebo ho to bavilo a určite naše držanie sa za ruky na tréningu bral len čisto profesionálne. Dnes mi povedal, že nevyzerám zle, ale povedzte mi, kto dnes vyzeral zle? Všetci boli upravení a Daisy aj tak všetkým dievčatám kraľovala.

Nevedela som, čo mám so svojimi emóciami robiť. Mala som chuť porozbíjať všetko, čo mi prišlo pod ruku, no zároveň som sa jednoducho chcela rozplakať.

"Našla som Aubrey, presvedčila som ju, že už je načase ísť, tak poďme kým si to rozmyslí. Mel, si v poriadku?" spýtala sa ma Em. Len som mávla rukou a zamrmlala, že sa necítim dobre. Emily si domyslela, že myslím môj opitý stav a pobrali sme sa na izbu.

V noci som nemohla zaspať. Na tomto fakte sa určite zúčastnil aj alkohol, no najmä moje pocity. Nemohla som sa udržať a rozplakala som sa potichu do vankúša. Emily spala ako zarezaná, a tak ma nikto nepočul.

Ja úbohá som tu plakala, zatiaľ čo si Alex a Daisy spolu užívali. Zaťala som zuby a päste a zhlboka sa nadýchla. Keď mi už došli slzy, cítila som sa len akosi otupene. Akoby mi bol zrazu celý svet jedno, necítila som už viac žiadnu emóciu. V takom stave som aj zaspala.

Melody ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt