2

3.7K 445 133
                                    

Minho o günün gece yarısına kadar bölümü geçmeye çalışmıştı ama lânet olsun ki çok zordu. Her ilerlediğinde hiç beklemediği bir yerden bir canavar çıkıyor ve Prens H'in canlarını götürüyordu. Minho her zaman kendini zorlayıcı oyunları sevmişti fakat daha ilk bölümden gelen aşırı zorluk seviyesi onu sinirlendirmeye başlamıştı. En sonunda ise saat 2'ye gelirken pes etmiş ve telefonunu kapatıp uyumuştu.

O sabah erken uyanmıştı Minho. Halletmesi gereken ufak tefek işler vardı, alışveriş yapmak gibi. Bunun için önce kahvaltısını yaptı ve sonra da hazırlanıp evden çıktı. Alışveriş yapacağı yer fazla uzak olduğu için birkaç sokak ilerideki metro durağına ilerledi. Kartını okuttuktan sonra gelen trene bindi ve neredeyse tamamen boş olan oturaklardan birine oturdu.

Yol neredeyse yarılandığında Minho'nun telefonuna art arda iki bildirim gelmişti. O oyundan geliyordu bildirimler. Üzerindeki yazılarda ise "Uzun zamandır yoksun, seni oyuna girmeye zorlamalı mıyım?" ve "Bu seferki savaşı senin için kolaylaştıracağım, beceriksiz!" yazıyordu. Son gelen bildirim onu gaza getirmeye yetmişti bile. Kendisine olumsuz bir lakap takılması onu kesinlikle sinirlendirirdi. Bu yüzden de kulaklıklarını taktı ve oyun bildiriminin üzerine bastı. Açıldıktan sonra ise oynamaya başladı. Fakat biraz daha farklıydı. Grafikler değişmişti ve artık daha gerçekçi görünüyordu. Minho metroya binmeden önce oyun kendini güncellemiş olmalıydı.

Oyunu oynarken de bazı farklılıklar vardı. Güçler iyileştirilmiş olacak ki Minho ilk birkaç canavarı normalde zorlanıyor olsa da bu sefer hızlıca yenmişti. Belki sadece taktiği öğrenmişti, bilemiyordu.

Belki de savaş, gerçekten onun bölümü geçmesi için kolaylaştırılmıştı?

Bu düşünce aklına bile gelmemişti. Oyun mesajlarını kim bu derece önemserdi ki? Biri onun için oyun tasarlamazdı zaten, bu kesinlikle aptalca olurdu.

Minho bölümü sonunda kolay bir şekilde bitirebildiğinde ekranı kaplayan "Zafer!" yazısına gururla bakmış, oyunun hikayesini devam ettirmek için ekranda beliren Prens H'e odaklanmıştı. Bu sefer Prens H, eskisinden daha yakışıklı görünüyordu. Fiziksel olarak değişen bir şeyi olmasa bile çizimler, yüz hatlarını oldukça belirginleştirmişti. Ve bu sima Minho'ya tanıdık geldiğinde, ağzından sesli bir küfür kaçırmıştı.

"Siktir..."

_____

İlk bölümler kısa olacak ama olaya tamamen bağladığımda daha da uzatacağım, bu bölümlerde uzatırsam fazla sıkıcı olur.

Kendinize iyi bakın😌💛💛💛

Game Link (HyunHo) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin