Merhaba! Bu bölümü yazarken biraz hastaydım o yüzden kısa oldu😒😍😍💕 İyi okumalar 🖤💛
Babamgil geleli 2 gün oluyordu bugün ve bugün gidiyorduk hepimiz üzgündük biliyorduk bizi almaya geldiklerini. Son kez gitmeden Yalını görüp vedalaşmak istiyordum tabiki kimseye söylemeyecektim.
Ve bizden olmayacağını da söyleyecektim böyle iyiydi hayatımada birini almama gerek yoktu... Gece 1 gibi sitenin parkında buluşucaktık herkes uyumuştu sabah uçağımız olduğu için. Kimseye söylememiştim. Gizlice odadan çıkıp yavaş adımlarla kapıyı açtım ve ayakkabılarımı elime alıp çıktım. Çok yürümeyecektim bir 5 dakika kadar yürüdükten sonra parkı gördüm Yalın bankta oturmuş etrafa bakıyordu. Nefes alıp ellerimi kapşonlumun cebine soktum.
Yanına oturup " selam" dedim. Yavaşça bana bakıp " selam" dedi. Gülümseyip " naber nasılsın" diyip sahile baktım. Park sahilin tam dibindeydi. Geriye yaslanıp " iyiyim sen"
Kafamı yavaşça salladım "bende iyiyim" diyip sustum. Soğuk rüzgarlar esiyordu aramızda.
Sonunda ortamı bozan " noldu niye buluşmak istedin" dedi. Ona döndüm
" ben biz gidiyoruz veda etmek istedim"
Şaşırmış halde " gidiyormusun" kafamı salladım " evet yarın sabah" dedim. Yüzü düşmüştü "seni son görüşüm" dedi.
Buruk halde gülümsedim " seneyede gelicez o zamana görüşürüz" dedim. Kafasını salladı
" sadece bunun içinmi geldin" dedi sert sesi ile. Kafamı olumsuz anlamda salladım
" biliyorsun biz eeee işte bizden olmaz" dedim. Kafasını salladı "sen iyi birisin Andaç bende biliyorum bizden olmayacağını sen sen o çocuğu seviyorsun" dedi. Şaşırmıştım
Kimden bahsediyordu Doruk mu? Gözlerimi kırpıp " kimmiş o" dedim. Hafifçe güldü
" Biliyorsun işte Doruktan bahsediyorum"
Biraz duraksadım sadece önemsiyorum değer veriyorum bu sevmekmiydi? Nefes verip "biz çocukluk arkadaşıyız Dorukla. Senin ve benimle alakası yok" dedim. Ayağa kalktı " hadi git artık Antalyalı" ayağa kalktım bana baktı "kendine iyi bak" diyip uzaklaştı konuşmama izin vermeden çekip gitmişti.
Arkasından baka kalmıştım sadece. Yerdeki taşa vurup ev yoluna döndüm tam yürüyeceğim sırada karşımda duran Doruka baka kaldım. Kaşları çatık halde bana bakıyordu hızla bana doğru yürüdü
" ne işin var bu saate burda ve o itle". Dedi yüksek tonu ile. Gözlerimi devirip " sen herkesi böyle takip mi edersin Doruk" dedim.
Çenesi kasılmıştı " Andaç cevap ver ne işin vardı" nefes alıp yaklaştım " seni ilgilendirmez" dedim. Aramız hala açıktı o kavgamızdan sonra. Saçlarını geriye doğru çekti "kızım sen beni delirticekmisin ya"
Gülümsedim ve kafamı salladım "neden olmasın" sinirden gülmüştü. Kolumdan tuttu ve kendine çekti " neden buluştun doğruyu söyle aranızda birşey mi var" dedi sona doğru alçalan sesi ile. Sorduğu soru ile Yalının " sen Doruku seviyorsun" demesi aklıma gelmişti. Nefeslerimiz yüzümüze çarpıyordu o kadar yakındık ve bu yakınlık beni heycanlandırıyor ve korkutuyordu.
" olsa nolucak" dedim dişlerimin arasından.
Sol gözü seyrimişti " olamaz canım" diyip dudaklarıma baktı. Heycan içinde nefes aldım " Sadece ve.." demeye kalmadan dudaklarıma dudaklarını bastırdı. Kalbim heycandan durucaktı adeta. Korku ise bütün bedenimi sarmıştı. Şaşkın halde duruyordum
Gözlerimi açtım ki Dorukun gözleri kapalı haldeydi. Panik halde ittirip uzaklaştım
Bana bakmıştı elimi dudaklarıma götürdüm
Pişman mıydı değilmiydi belli olmuyordu ama oda şaşkındı oda panik haldeydi.
Hiçbirşey demedem hızla eve koştum.
.............Sabah olmuş uçaktaki yerlerimizi almıştık
Sabah Dorukun yüzüne dahi bakamamıştım.
Peri gene Girayla oturuyordu ben ise Dorukla oturuyordum. Kulaklıklarımı takmış halde camdan dışarıya bakıyordum. Onu yanımda hissetmek bile beni panikletiyordu. Uçuş boyunca hiç ona bakmamıştım bile uçak iner inmezde hızla ondan uzaklaşmıştım bunu nasıl yapardı nasıl cesaret ederdi anlam veremiyordum beni böyle çaresizce bırakmıştı konuşmasam arkadaşlığımız mahvolucaktı. Öbür türlüsünü bile düşünmüyordum ama ya olsak nolurdu
Nasıl açıklardık bizimkilere nasıl bakardık yüzlerine. Offf kafa sesim sus artıkk!
Babamın " evet evimize geldik" demesi ile kemerimi çözdüm ve arabadan indim babamın ve evdeki korumaların yardımı ile valizleri indirdik ve eve götürdük.
1 - 2 hafta sonra evimize gelmiştim özlemişmiydim evet özlemiştim en çokta odamı özlemiştim. Valizimi alıp sürümeye başladım babamın " Andaç" demesi ile durakladım "efendim baba" dedim. Bana baktı " bir durum mu var" dedi. Kafamu olumsuz anlamda sallayıp merdivenden odama çıkmaya başladım. Odama girip ilk işim gün boyu uyumak olucaktı saat daha öğlen 12 idi ama uyumak istiyordum sadece uyumak babamın " Akşam Arya teyzene gidiyoruz seni görmek istiyormuş" dedi.
Bağırıp " hepimiz mi" dedim. Babamın
" hayırr sadece biz" demesi ile rahatlamıştım.
Üzerimde ne varsa çıkardım sadece iç çamaşırlarım ile kaldığımda kapıyı kilitleyip yatağıma atladım ve bütün yorganı üzerime çektim. Hiçbirşey düşünmeden uyumak istiyordum sadece uyumak.
.............Telefonumun gürültülü sesi ile gözlerimi açtım kolumu yorgandan çıkarıp masada telefonumu aradım ve bulduğumda bakmadan açıp kulağıma götürdüm
" alo" dedim boğuk sesimle. " Kızım" bu Aran amcaydı gülümsedim ve " Aran amca nasılsın" dedim. Gözlerim hala kapalıydı.
" iyiym seni merak ettim iyimisin" dedi.
Ordan bile beni düşünüyordu. " iyiyim sen aradın daha iyi oldum" dedim. " oo tamam o zaman rahatlayabilirim" dedi. Ardından " iyi bakalım görüşürüz dikkat et kendine" dedi.
" tabiki Aran amcacım görüşürüz" diyip kapattım. Saate baktığımda 5 olmuştu bile kemdi kendime söylemip yataktan çıktım
Duşa girmem gerekiyordu. Ayağıma takılan yorganı tekmeleyip odamdakı banyonun kapısını açıp girdim. 1 saat boyunda ılık suyun altında durmuştum şampuanlanıp çıktım. Odamdaki ses sisteminin düğmesine bastım ve yüksek ses ile müzik başlamıştı.
"bu akşamda aklımdasın" şarkısı çalıyordu.
Şarkının sözleri nedensizce beni etkiliyordu.
" hayırrr Andaç hayırrrr" diye söylenip bornozumu çıkardım. Dolabımdan aldığım siyah iç çamaşırlarımk giydim. Siyah Şort taytımı elime aldım ve giydim. Üzerime ise totomu kapatan koyu yeşil renkte tişörtümü giydim. Saçlarımı açıp havlu ile kuruladım.
Boy aynamın karşısına geçtim ve kendime baktım idare eder haldeydim. Ayağıma siyah patik çoraplarımı giyip açıkta kalan heryerime nemlendiricimi sürdüm.
Babamın " Andaç" diyip kapıyı tıktıklaması ile kapıyı açtım " efendim babacımm" dedim. Bana baktı ve gülümsedi " hazırmışsın sen" dedi. Gülümsedim " evett" dedim. Kafamı kendine çekip saçlarıma öpücük kondurdu
" ohh beee" diyip geri çekildi. Yalandan dudağımı büzüp babama sarıldım aynı şekilde saçlarımı tekrar öpüp " gidelimmi fıstık" dedi. Kafamı kaldırıp " tamam gidelim" dedim. Babam " arabaya iniyorum ve bekliyorum beni bekletmeyiniz prensesimm" diyip gitti. Babamın haline gülüp odadan telefonumu aldım. Saçlarım çoktan kurumaya başlamıştı bile. Hızla evden çıktım.
...........Çok sürmeyen yolculuk sonunda gelmiştik Arya annemi görecektim çok heyecanlıydım.
Arabadan hızla indim. Ve kapıyı tıktıkladım.
Saniyeler sonra kapı açılmıştı Arya teyzemi görmem ile gülümsedim kollarını açmış
"güzelimm" diyip sıkı sıkı kollarını sardı bedenime. Oda saçlarımdan öpüp "oh güzel kızım özlemişim seni" dedi bende aynı şekilde gülümseyip " bende Arya teyzem" diyip ondan uzaklaştım. Babam bize bakıp
" eee kapıdamı durcaz" demesi ile hepimiz içeri geçtik. Arya teyze benı hiç bırakmamıştı koltuğa bile beraber oturmuştuk.
Çağrı amcam bana balıp göz kırptı. 32 diş sırıttım. Arya teyzem " güzel kızımm ne özlemişim yaa" diyip tekrar öptü.
Babam bana bakıp " bana bu kadar sarılmadın kız" diyip sitem etti. Hafifçe güldüm. Çağrı amca " kıskandı" diyip güldü.
Arya teyzemden uzaklaştım " benimki nerde" dedim. Arya teyze gözlerini devirip
" odasında geldiğinden beri çıkmadı" dedi.
Ayağa kalktım " ben çıkarırım onu ininden." diyip salondan çıktım. Hızla odasının kapısını tıktıkladım " efendimm" diyip hızla yapıyı açtı.
Beni görünce gülümsedi " ah güzelim" diyip sarıldı. Hiç birbirimizi görmemişiz gibi.
Giray da bir sorun vardı yanaklarımı tutup
" nolduu sana" elimden tutup odasına soktu.
Yatağına oturdu bende siyah tekli koltuğuna oturdum " anlat bakalım" kafasını salladı
" nasıl anlatıcam bilmiyorum emin değilim"
Tek kaşımı kaldırdım "kim bu" dedim.
Akşıma gelen Dilandı. "Dilan mıı?" dedim. Kafasını olumsuz anlamda salladı "hayırrr hayır" dedi. Tam konuşacağı sırada kapı açıldı " yemek vakti" Diyen Arya teyzeme baktım. Kafamı salladım ve ayağa kalktım
" hadii yürüü sonra konuşuruz" diyip elinden tutup çektim. Hızla önüme geçti " atla sırtıma" diyip ellerini açtı. Hiç sorgulamadan atladım. Bacaklarımdan tuttu ve yavaş adımlarla içeri yürüdü Girayın " desturrr Obamızın hatunu Andaç hatun" diyip yemek odadına yöneldi bizi görünce gülümsemişlerdi Arya teyzem " siz hiç büyümücekmisiniz" dedi. Çağrı amca "büyümesinler boşverin" dedi. Babam gülmekle yetinmişti. Giray ile beraber büyümüştük Peri ve Dorukda bizle beraber büyümüştü ama genelde Girayla her gün birlikteydik. Sırtından inip boş sandalyeye oturdum " oo Arya anne döktürmüşsün gene" dedim. Gülümseyip " afiyetler olsunn" diyip çorbadan içmeye başladım. Giray " özlemişim bee" diyip bana baktı
Gözlerimi belerttim " ne o Giray bey yemeklerimi beğenmiyormuydunuz" dedim.
Giray biraz düşünüp " mecburen yiyiorduk" diyip sırıttı. " bakk sen şu işeee" diyip kaşlarımı çattım. Güldü "şaka şaka gül diye"
Yalandan gülüp " ne komiksin senn ya" diyip çorbamı içmeye devam ettim.
.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andaç (bitti)
ChickLit"Eftalya kitabının devamıdır" +18 sahneler vardır! -kesit -Doruk -" Özledim seni" diye mırıldandı. Haline gülmüştüm. " ben seni her gün özlüyorum" diye ekledim. Yatakta kenara doğru gitti ve ardından "yat" diye söylendi. Kafamı sallayıp gülümse...