Hepinize merhaba yeni bölümle geldim.
İYİ OKUMALAR ^_^Medya: Doruk beye selam verin🤙
Dorukun Yalına uçması üzerine Giray ayırmış sonraki dersler hiçbirşey olmamış gibi geçmişti. Öğle arasına girmiş beraber yemek yiyorduk.
Doruk hala sinirliydi. Fakültenin kantininde oturmuş tostlarımızı yiyorduk. Dorukun gözü tam karşı masamızda oturan Yalındaydı. Yalın hemen kendi gibi birisini bulmuştu.Dorukun masadaki elini tuttum " geçti artık Doruk" Doruk derin nefes aldı
" okulda olmasaydık onun gözünü çıkarırdım ben" dedi.Yanağındam tutup kendime çevirdim yüzünü " kime diyorum ben yeter ama" dedim.
Bir müddet baktıktan sonra anlımı öpüp sarıldı. Sarılı kalmıştık ki Girayın " Oğlum dövüp nabıcaksın, olan sana olucak ya öğrenseler atılırsın lan".
Peri " tamam dövdüm okey de uzatmaya gerek yok bence" dedi.
Doruk omzuma dökülen saçlarımı arkama doğru atıp elini sırtıma koydu " neysee ya" diyip geçiştirdi.
Nefes aldım " siz asıl bombayı bilmiyorsunuz" Peri gazozundan içip " ne oldu" nefes aldım
Yüzüm düşmüş halde "babamın sevgilisi var"Girayın boğazına kaçan tost ve Perinin baka kalması üzerine nefes aldım. Giray yaşaran gözleri ile
" nee!" demişti.Peri " sen ciddimisin" kafamı sallayıp " gece söyledi" diyip
Doruktan ayrılıp sırtımı sandalyeye yasladım. " kimmiş ve sen ne dedin" Periye bakıp " ne diyebilirim olumlu karşıladım bu yaşıma kadar beni getirdi onunda mutlu olması lazım ama aynı evde olmaz" diyip masadaki defterime bakış attım.
Giray " kim olduğunu söyledimi" kafamı olumsuz anlamda salladım
" söylemedi en kısa zamanda tanıştırır ama ev konusunda kararlıyım ya ben başka eve taşınıcam yada o kadınla babam başka eve gidicek" dedim.
Peri masadaki elimi tutup " biz senin arkandayız her zaman kapımız açık" dedi. Gülümseyip öpücük attım.
Girayın
" ders başlıcak şimdi" demesi üzerine toparlandık. Giray Periyi kendi sınıfına götürmeye gitmişti. Doruk elimi tutup
" çıkışta ne yapacaksın seni özledim" bu beni utandırmış ve biraz gülümsemişti.
" bilmiyorum ne yapıcam" merdivenler bizi öldürücekti." bize gel vakit geçiririz belki yemek yeriz" demiş elime öpücük kondurdu. Sonunda kendi katımıza çıktığımızda beni kolunun altına alıp sınıfa girdi.
" bakalımm artık" diyip gülümsedim.
....Dersler ardı ardına gelmiş 4 buçuk gibi bitmişti.
Giray Periyi bekleyeceğini söylemiş okulda kalmıştı bizde Doruka gelmiştik. Nil teyzem vardı sadece oda mutfakta yemek yapmakla uğraşıyordu.
Doruk odasının kapısını açtı önden girip çantamı kenara bıraktım.Doruk kapıyı kitlemişti. Soran gözlerle ona baktım
" önlem sevgilim malum annem pat diye giriyor" dedi.
Gülümseyip hırkamı çıkardım ve koltuğunun üstüne bıraktım.
Yatağın kenarına otururkenDoruk yatağa yüz üstü uzandı...
" yorulmuşum"Kafamı sallayıp " bende hiç özlememişim okulu" kafasını dizime koyup eliyle elimi tuttu. " o an sana göz kırptı ya aklıma onun önümde dans ettiğin zaman geldi" dedi.
Gözlerimi Doruka çevirdim " benim aklımada hala o kızla tuvalette ne yaptığın geliyor ama" diyip sustum.
Saçlarını karıştırıp oturdu.
" sevgilim ben o kızla hiçbirşey yaşamadım o istedi ama ben istemedim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andaç (bitti)
ChickLit"Eftalya kitabının devamıdır" +18 sahneler vardır! -kesit -Doruk -" Özledim seni" diye mırıldandı. Haline gülmüştüm. " ben seni her gün özlüyorum" diye ekledim. Yatakta kenara doğru gitti ve ardından "yat" diye söylendi. Kafamı sallayıp gülümse...