Ev

408 32 100
                                    

Hepinizeee selam! Nasılsınız?.
Umarım iyisinizdirr!
İlginiz için çok çok teşekkür ederim.

Medya" Andaç kızımızın giydiği elbise"

Dün gece Doruku bardan toplamıştık.
Bunlar benim yüzümdendi ama fazlasıyla hak etmişti.. Gece eve gelmiş sıcak yatağıma girmiştim.
Sabah uyandığımda babam çoktan gitmiş bana sandviç hazırlayıp masanın üzerine koymuştu.
Bir güzel yedikten sonra okul yolunu tutmuştum. Doruk bey uyuyordu Nil teyzem haber vermişti....

Sabah sınıfa girdiğimde yüzüme pis sırıtışlarını atan Senaya göz devirip yerime oturdum..

Salak!

Giray elinde kalemi dosyaya bakıp birşeyler karalıyordu.

Yanına oturur oturmaz "Nerde kaldın kızım, projeye süper fikirler buldum bak dinle" dedi. Çeketimi çıkarırken Giray anlatmaya başlamıştı bile.
Anlatması bitmiş gözlerime bakıyordu.

"güzel fakat, burdaki park sence olurmu?"  dedim. Giray düşündüü düşündü " nereye koyucaz parkı ne güzel yanında havuz var".   Sıkıntılı nefes verip

"bunu hafta sonu adam akıllı konuşalım bence" dedim. Giray düşüncelerini kenara bırakıp " tamam, zaten başım şişti" derken geriye yaslandı.

" sabahtan başın şişti ha" dedim. Kafasını sallarken" bizim Aşk sarhoşu nerde" dedi sırıtarak.

Anında yüzümü kapatıp "yaaaa hatırlatma"
Giray kahkaha atarken " bütün site inledi kızım" dedi. Elimle Girayın ağzını kapatıp

"tamam o dündü geçti gitti" dedim.
İçeriye giren bölüm başkanı

" arkadaşlar, hocanız yarım saat geç gelicek haberiniz olsun" demiş ve uçarak sınıfı terk etmişti.

Bu adam bizden nefret ediyordu adeta. Giray kapıyı işaret edip
"aşk sarhoşu geliyor". Gözlerim kapıya döndü. Kırmızı gömleği üzerine geçirdiği siyah kot ceketi ve altındaki dar siyah kotu onu çok yakışıklı gösteriyordu.

Yanımıza gelir gelmez yanağıma öpücük kondurup " Günaydın" dedi.
Giray " Şarhoş nabtın" diyip keyifle sırıttı.

Doruk " yaa bir dur babam ağzıma tükürdü zaten" derken kolunu omzuma attı. Gözlerine bakıp "hak ettin," dedim.

Doruk bana doğru yaklaştı " o gün Senada ordaymış arkadaşları ile, Ahmetin ısrarı ile geldi yanımıza," demiş şakağımdan öpmüştü.

Yalan söylememişti... Doğruydu... Babam haklı çıkmıştı..

Kafamı sallayıp onayladım. " barıştık mı!" demişti fısıltı ile. 
Uzatmama gerek yokttu doğruydu.. Olan bana olmuştu sadece. Hasta olmuştum...

Kafamı omzuna dayayıp yanağına öpücük kondurdum" barıştık"
 
" kuzen sınıftayız!" Girayın sesi ortamımızı bozarken

Doruk " Sevgilin burda değil diye yapıyorsun değil mi" diyip sırıttı. Giray elini kalbine koyup
" ahh yarama tuz basma, özledim sarışınımı"  haline gülüp yanağından makas aldım.

Önüme döndüğüm sırada masaya yaklaşan Senayı görmem bir oldu.  İçimden sabır çekerken gözlerimi üzerimden çekmedim. Masaya gelmiş poposunu masaya çıkarıp oturmuştu.

Ne bu cüretkar hareketler.!

Canını çok sevmiyordu herhalde!

" Günaydın, Nasılsın Doruk"  demiş bana bakış atıp tekrar Doruka bakmıştı.

Andaç (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin